Dat wordt vrijdagnacht alvast beginnen op het parkeerterrein.
Mezelf gelijk flink wat opgehyped tijdens het mixen
ThanksRTM93 wrote:Hij luistert lekker weg Pommer.
HYPE
Heb een ondertekende goedkeuring ontvangen.ULTIMO wrote:Mag dat van Martin Waus
Ik zag op facebook dat d'n Brennan op vakantie is. Ik hoop wel dat ze nog iets doen met de legends reunitedTiMOTHYb wrote:Surprise act hype? Brennan heart vs angerfist
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMERemi wrote:Ik hoop eerder op die 90's Throwback met wat Mental Theo, Charly Lownoise, Happy Hardcore en leuke Eurodance-plaatjes.
Angerfist zit in SingaporeTiMOTHYb wrote:Surprise act hype? Brennan heart vs angerfist
Kom maar door jaCarminizerz wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMERemi wrote:Ik hoop eerder op die 90's Throwback met wat Mental Theo, Charly Lownoise, Happy Hardcore en leuke Eurodance-plaatjes.
Waar zie je dat de Legend reunited een apart blokje is? Er is wel het World of Madness team dat natuurlijk legendary is...Carminizerz wrote:Ik zag op facebook dat d'n Brennan op vakantie is. Ik hoop wel dat ze nog iets doen met de legends reunitedTiMOTHYb wrote:Surprise act hype? Brennan heart vs angerfist
Op het begin was Legends Reunited nog een onderdeel van de line-up. Maar ondertussen is er niet meer over gesproken.Qamphuis wrote:Waar zie je dat de Legend reunited een apart blokje is? Er is wel het World of Madness team dat natuurlijk legendary is...Carminizerz wrote:Ik zag op facebook dat d'n Brennan op vakantie is. Ik hoop wel dat ze nog iets doen met de legends reunitedTiMOTHYb wrote:Surprise act hype? Brennan heart vs angerfist
Hoe kom je bij deze wijsheid?EHRNK wrote:Deuren openen half 12, alleen communiceren ze 12 om het volk wat te spreiden.MelvinFR wrote:Deuren openen dus pas om 12:00. Dan mis je dus sowieso al (een groot deel) Early Rave, manmanman.
Uit de vanaf half 12 geopende wandelgangen.patrickjeb wrote:Hoe kom je bij deze wijsheid?EHRNK wrote:Deuren openen half 12, alleen communiceren ze 12 om het volk wat te spreiden.MelvinFR wrote:Deuren openen dus pas om 12:00. Dan mis je dus sowieso al (een groot deel) Early Rave, manmanman.
Dit doet Q-dance overigens wel eens vaker, dus zou me echt niet verbazen.patrickjeb wrote:Hoe kom je bij deze wijsheid?EHRNK wrote:Deuren openen half 12, alleen communiceren ze 12 om het volk wat te spreiden.MelvinFR wrote:Deuren openen dus pas om 12:00. Dan mis je dus sowieso al (een groot deel) Early Rave, manmanman.
Vorig jaar ook m'n arm in het gips gehad, heb toen meerdere feestjes de hele arm in vershoudfolie gewikkeld. Je wordt misschien wat vreemd aangekeken soms, maar het werkt echt goedRomanAnthony wrote:Sinds maandagmorgen met mijn hand in het gips tot half mn elleboog. Wordt improviseren zaterdag, want het mag natuurlijk niet belast én nat worden. Iemand tips, naast het inwikkelen met vershoudfolie?
Heb echt nog nooit wat gebroken en heb dit alsnog best vaakSvennn wrote:Je wordt misschien wat vreemd aangekeken soms, maar het werkt echt goed
Hoe zou dat toch komen???????????TiMOTHYb wrote:Heb echt nog nooit wat gebroken en heb dit alsnog best vaakSvennn wrote:Je wordt misschien wat vreemd aangekeken soms, maar het werkt echt goed