Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:13 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Telefoontjes verbieden? Alsjeblieft zeg we zijn toch geen kinderen :lol: ? Ja tijdens de defqon endshow (of elk ander show) erger ik me er ook aan, geef ik toe. Maar de rest van het feest valt het enorm mee man. Ik wil gewoon vrienden kunnen meeten op feesten. Of als iemand uit de groep ons kwijt raakt, is een mobiel ook nog best handig.

Drugs verstoppen?
Nah telefoons verstoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:20 

Hardtraxx Elite

Mocht iemand nog een kaartje zoeken, ik heb er 1 over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:23 

Hardtraxx Elite

Mooi stuk. Wat een held is het toch ook.
Geen irritante telefoons meer in de lucht zou mooi zijn, vooral de verticale filmers met zaklampje aan en meebewegen op het ritme zijn het ergst.

In het theater is het ook vrij normaal dat je de telefoon in de broek houdt.

Alleen Q-dance is met hun eigen beleid daar nogal tegenstrijdig in, aan de ene kant vragen om alles te delen delen delen, maar ook om van de show te genieten.

Citaat:
Photography and video recordings
You can bring your camera to the event, it doesn't matter how big or (un)professional your gear is. The only thing that is not allowed to bring is a monopod. Don't forget to share your photos and videos on social media using the hashtag #Q20YRS.

We do advise you to be present in the moment and enjoy the show, because our video- and photographer team will capture all show moments.

Social media
We’d love to see all your photos so when you post them on Instagram, don’t forget to use #Q20YRS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:27 

Mensen die zeiken over telefoons zijn van die vervelende facebook boomers

Citaat:
Maar DEDIQATED is anders, bezweert Wouter Tavecchio. Hier zullen we een eerste glimp zien van het uitgaan van de toekomst.

Hier vooral benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:33 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:

Citaat:
Maar DEDIQATED is anders, bezweert Wouter Tavecchio. Hier zullen we een eerste glimp zien van het uitgaan van de toekomst.

Zeggen ze toch bij elk feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:44 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Anonymous schreef:

Citaat:

Zeggen ze toch bij elk feest?

Ik kan me inderdaad nog een hele hype herinneren rondom het Defqon 3.0 en alle geniale andere ideeën die op WOW WOW gepresenteerd zouden worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 18:50 

Kraak... Piep...

zeke schreef:
Mooi stuk. Wat een held is het toch ook.
Geen irritante telefoons meer in de lucht zou mooi zijn, vooral de verticale filmers met zaklampje aan en meebewegen op het ritme zijn het ergst.

In het theater is het ook vrij normaal dat je de telefoon in de broek houdt.

Ga je met de bejaardenbus naar Dediqated van achter je petunia's weg?

Dat is echt misschien een van de domste vergelijkingen die ik ooit heb gezien :lol:

Maar verder, oprotten met je vernieuwing, er is nergens vernieuwing nodig. Laat ieder lekker met z'n telefoon, laat ze desnoods de camera afplakken met stickers in het uiterste geval.

Laat feesten ook gewoon zoals ze zijn. Q was goed in de feesten die het organiseerde, door al die vernieuwing is hun kaartverkoop e.d. juist allemaal achteruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 19:09 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Ik wilde zelf heel graag telefoons verbieden, maar dat heb ik er nog niet door gekregen. Jonge mensen op kantoor zeiden: Wouter, jij bent te oud, dat kan niet. Ik bewaar hem voor een ander feest, maar het gaat wel een keer gebeuren.’

Qontactloos of Disqonnect xd

Denk dat dit voor mensen die niet beter weten en opgegroeid zijn met een smartphone, best wel een vernieuwende ervaring kan zijn. Misschien niet in het gelredome dan, dat is wel iets te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 19:12 

Kraak... Piep...

Nee, het is vervelend. Ik wil best m'n camera afplakken en ik film verder ook nooit meer op feesten maar ik wil mensen kunnen vinden en alle andere dingen waar een smartphone handig en nodig voor is gewoon bij me houden.

9/10 technofeesten in Berlijn, waar dat concept vandaan komt, plakken alleen de camera's af. Je kan men niet verplichten je telefoon, die voor heel veel dingen noodzakelijk is, weg te doen.

Mensen die denken dat een mobiele telefoon afschaffen verstandig is leven sowieso nog in 1960 en janken altijd wel ergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 19:13 

Hardtraxx Veteran

What's next, een drugsloos evenement genaamd Qeta?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 19:13 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nee, het is vervelend. Ik wil best m'n camera afplakken en ik film verder ook nooit meer op feesten maar ik wil mensen kunnen vinden en alle andere dingen waar een smartphone handig en nodig voor is gewoon bij me houden.

9/10 technofeesten in Berlijn, waar dat concept vandaan komt, plakken alleen de camera's af. Je kan men niet verplichten je telefoon, die voor heel veel dingen noodzakelijk is, weg te doen.

Camera's weg plakken vind ik nog niet eens zo'n slecht idee, maar haal je die niet er weer makkelijk af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 19:41 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:

Camera's weg plakken vind ik nog niet eens zo'n slecht idee, maar haal je die niet er weer makkelijk af?

Het idee is dat je het opneemt in de huisregels. En dat je toegang tot feest ontzegd kan worden als je niet mee werkt of toch met filmen gepakt wordt.

In de praktijk zullen organisaties niet moeilijk doen als je hem even verwijderd voor een foto met vrienden maar het hinderlijke filmen is op die feesten niet meer aan de orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 19:45 

Word azijn pissen voor vele hier zaterdag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 20:11 

Hardtraxx Veteran

12:00 Early Rave Rebels
??:?? Qlubtempo Parade
13:44 Fusion Records
??:?? Bella Hardstyle Italia
??:?? The Sacred Ritual
??:?? Masters of Melody part 1
??:?? Inqontrol
??:?? Praise The Reversed Bass
??:?? Viva Hollandia
??:?? World of Madness
??:?? Millenium Hardcore Mayhem
??:?? Scantraxx Records
??:?? The Land Down Under
17.55 The Best of Power Hour
??:?? Dirty Workz
19:23 Q-Base: The Legacy
??:?? The Birth Of Raw
??:?? Masters Of Melody Part 2
20:39 Future Heroes
??:?? Hardcore 2.0
??:?? Hardstyle top 25 all-time
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 20:12 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:

Citaat:

Denk niet dat je hier veel meer van moet verwachten dan dat je tot nu toe weet.

Volgens mij doelt ie vooral op het feit dat dit een groot indoor event wordt overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 20:17 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Fusion begint om 13.44!

Early Rave Rebels en Qlubtempo Parade beide 45 minuten dus. Neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 21:01 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Paultheone schreef:
Fusion begint om 13.44!

Kijk Paul, ik ben niet de enige die toe is aan weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ja nogal
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 21:31 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
TiMOTHYb schreef:
Svennn schreef:
Je wordt misschien wat vreemd aangekeken soms, maar het werkt echt goed xd

Heb echt nog nooit wat gebroken en heb dit alsnog best vaak

Hoe zou dat toch komen???????????

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 21:34 

Kraak... Piep...

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 22:18 

Hardtraxxer

Voor een prima prijsje toch nog maar een ticket gekocht, zin annnnnn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 23:57 

Hardtraxx Addict

Onverwachts toch maar een ticket gekocht. Heel benieuwd naar hoe dit gaat zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 03:38 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Telefoontjes verbieden? Alsjeblieft zeg we zijn toch geen kinderen :lol: ? Ja tijdens de defqon endshow (of elk ander show) erger ik me er ook aan, geef ik toe. Maar de rest van het feest valt het enorm mee man. Ik wil gewoon vrienden kunnen meeten op feesten. Of als iemand uit de groep ons kwijt raakt, is een mobiel ook nog best handig.

In een kleine venue snap ik het nog wel, maar in Gelredome is dat echt niet te doen. Ik heb al genoeg moeite om mensen te vinden in Gelredome mét telefoon :lol: Er zal vast wel een markt zijn waar feesten zonder telefoons werken, maar doe dat niet bij elk feest, want je weert dan echt veel mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 09:35 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Paultheone schreef:
Fusion begint om 13.44!

Ik gok dat hier nog een blokje Throwback To The 90's tussendoor komt, dan zou je wel ongeveer goed kunnen zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 10:40 

Hardtraxx Veteran

Heb het niet voorbij zien komen maar

all you need to know

https://www.q-dance.com/en/news/dediqat ... -dediqated
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten