Hardtraxxer
343 posts member since 2009
RomanAnthony wrote:Sinds maandagmorgen met mijn hand in het gips tot half mn elleboog. Wordt improviseren zaterdag, want het mag natuurlijk niet belast én nat worden. Iemand tips, naast het inwikkelen met vershoudfolie? :lol:
Gaan eten tijdens Viva Hollandia, ook een goede tip als je geen gips om je armen hebt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Image
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
RomanAnthony wrote:Sinds maandagmorgen met mijn hand in het gips tot half mn elleboog. Wordt improviseren zaterdag, want het mag natuurlijk niet belast én nat worden. Iemand tips, naast het inwikkelen met vershoudfolie? :lol:
Je andere hand gebruiken om te scheppen
H
Hardtraxx Elite
2588 posts member since 2017
online now
Misschien wat laat, maar zorgen dat je niks breekt is opzich een prima tip
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Pommer wrote:
Dit gaat wel lukken denk ik. Heb mijn wijsvinger en duim vrij, dus wordt neus naar de sleutel ipv andersom.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Geniet van de jeuk!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 8 days ago
RomanAnthony wrote:
Pommer wrote:
Dit gaat wel lukken denk ik. Heb mijn wijsvinger en duim vrij, dus wordt neus naar de sleutel ipv andersom.
Niet laf doen, gewoon een lijn op je gips janken en daar vanaf snuiven
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Uberhout wrote:Niet laf doen, gewoon een lijn op je gips janken en daar vanaf snuiven
:lol: :lol: :lol:

View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote:
Geniet van de jeuk!
Ja daar vrees ik dus ook voor. Vandaar dat iemand misschien nog tips heeft.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
RomanAnthony wrote:
Alm1ghty wrote:
Geniet van de jeuk!
Ja daar vrees ik dus ook voor. Vandaar dat iemand misschien nog tips heeft.
Niet nat laten worden zal lastig worden maar voor de jeuk is wel wat te verzinnen.

https://www.bol.com/nl/p/klaparmband-fl ... b0EALw_wcB

Je ziet eruit als een blije eikel met zo'n ding maar bij mij werkte het verrekes om te krabben toen ik in het gips zat. xd Achter je gips steken en krabben maar.

Zou wel lachen zijn als ik je zaterdag ergens moeilijk zie doen met zo'n ding.
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Koop een oranje exemplaar en outfit 1 is binnen!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Hoe zit het met parkeertickets? Ik vind alleen deze site, maar is dat de correcte? https://www.onlineticket.nl/webshop/gel ... aanmelding
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Parkeer in de wijken rond het stadion. Scheelt je geld én ergernis.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Deuren openen dus pas om 12:00. Dan mis je dus sowieso al (een groot deel) Early Rave, manmanman.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 41 minutes ago
Man man man
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
nvm
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Image
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
MelvinFR wrote:Deuren openen dus pas om 12:00. Dan mis je dus sowieso al (een groot deel) Early Rave, manmanman.
Misschien start de muziek pas 12.15 of 12.30.
H
Hardtraxx Elite
online now
RomanAnthony wrote:
MelvinFR wrote:Deuren openen dus pas om 12:00. Dan mis je dus sowieso al (een groot deel) Early Rave, manmanman.
Denk dat het binnen komen wel een stuk sneller zal gaan dan bij Qlimax
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 17 hours ago
heggenschaar wrote:
RomanAnthony wrote:
Denk dat het binnen komen wel een stuk sneller zal gaan dan bij Qlimax
Want? toko zal net zo goed in een korte tijd gevuld moeten worden..
H
Hardtraxx Elite
online now
Klopt. Maar vermoed dat mensen hier wat verspreider aan gaan komen en niet speciaal bij het begin.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ticket gehaald. Ben benieuwd, ga echt met 0 verwachtingen heen. Veel bekenden dus t wordt sowieso enorm gezellig.
E
Hardtraxxer
306 posts member since 2014
last seen Jan 2022
Deuren openen half 12, alleen communiceren ze 12 om het volk wat te spreiden.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 26 minutes ago
Jordi wrote:Image
Godver, die klote Fransen zijn al gearriveerd en liggen waarschijnlijk al verpampes tegen het Gelredome aan.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Is volgens mij toch echt een Belgisch kenteken.