Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Indyy schreef:
Alvast een verzoekje voor Thera & Geck-o; Stash icm met geluid Klokgebouw? :$

Ik vermoed dat ze in de early zaal staan, dan past een Stash niet echt in het concept. Weet vrij zeker dat zij zich daaraan willen houden.


Volgens mij werd aangegeven dat ze de 2e area afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/loseyourmindnl ... 484580570/. Bekendmaking welke namen bij Coone in de zaal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front afsluiter dus ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

apenvlees
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal Coone:

- Coone
- Ruthless
- Fenix
- D-Block & S-Te-Fan
- Dark E
- Deepack
- Psyko Punkz
- B-Front
- Scope DJ Live
- Coone b2b Ruthless
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 23:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front in de Coone zaal? Apart..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
B-Front in de Coone zaal? Apart..


Hebben toch meerdere collabs gedaan, vind ik niet zo vreemd. (Oke, er is ook een Fusion zaal, maar daar kan genoeg anders ingevuld worden lijkt me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
B-Front in de Coone zaal? Apart..


Je hoort Jeroen ook zeggen in dat filmpje: ''Dat zal Zany niet leuk vinden'' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

Inb4 B-Front ook in de zaal van Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Inb4 B-Front ook in de zaal van Zany

Op z'n minst 2-Sidez :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Liever solo, 2-Sidez heb ik wel even gezien nu. B-Front solo anderhalf uur zou geweldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
B-Front solo anderhalf uur zou geweldig zijn.


Dit! Of 2 uur zoals op Q-Base 2009, maar dat acht ik al helemaal onwaarschijnlijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Liever solo, 2-Sidez heb ik wel even gezien nu.


En dan zijn er mensen zoals mij die nog geen enkele keer 2-Sidez hebben meegepakt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan heb je aardig je best gedaan de afgelopen jaren..

Draait ie toch gewoon een paar 2 sidez platen of moet het echt live live
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dan heb je aardig je best gedaan de afgelopen jaren..


Feesten dit jaar
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aardig 2-Sidez ontweken neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaal 1: Coone / Dirty Workz
B-Front
D-Block & S-te-Fan
Dark-E
Deepack
Fenix
Psyko Punkz
Ruthless
Scope DJ LIVE
MC Da Syndrome

Zaal 2: Zany / Fusion ("de zaal met balkon")
2-Sidez LIVE
Donkey Rollers LIVE
Dozer
Frequencerz
Jones
Noisecontrollers
Pavo
Ryfle & Distractor
Slim Shore
The Beholder
The Pitcher LIVE
MC DV8

Zaal 3: Ouwejongenskrentenbrood
Alpha Twins
Balistic
Davide Sonar
Francois
Geck-o
Jowan
Max B. Grant
Pinas
Super Marco May
Thera
MC Dash
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draait Davide Sonar dan ook tracks als Natural op de OJK stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Draait Davide Sonar dan ook tracks als Natural op de OJK stage?


Niet de bedoeling van het OJK concept voor zover ik weet. Heb er zelf niet zo'n problemen mee want hij heeft heel veel vette Early.
Ik mag deze indeling wel, zal voornamelijk in zaal 2 en 3 te vinden zijn.
Beide grote zalen kunnen trouwens een balkon hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 20:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zijn zaal 1 en 2 even groot? Had toch wel verwacht dat Fusion de 'main' zaal zou worden, of maakt dat hier niet uit. B-Front niet bij Fusion ontgaat me ook even :P Als ik nog ga iig bijna alleen in zaal 2 te vinden, op enkele uitstapjes na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de filmpjes van Zany en Coone nu ff niet terugkijken, maar wordt er in een van de twee filmpjes gesproken over een zaalnummer? Zo niet kan het best zijn dat Zany de grotere zaal heeft.

Beide zalen hebben trouwens een verhoging/balkon achterin, maar de grote zaal van Loudness heeft ook nog een balkon aan de zijkant, rechts van de stage, staat niet op die plattegrond maar is er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie denken jullie dat de Zany-zaal afsluit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera vs Geck-O, B-Front & Fenix zijn zekerheidjes mits er geen overlapping is. Derest zien we daar wel. Zin begint toch echt te komen nu! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Zany zaal zal dan denk ik in de hoofdzaak van Loudness zijn. Als hij zo duidelijk benoemd dat hij de zaal met balkon wilt zal dat hem wel zijn. Dat is namelijk de enige zaal waarvan bij bij het grote publiek/Zany bekend is dat er een balkon omheen hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat een genot :D

En volgens mij hebben beide grote zalen een balkon...
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten