Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah bij het Facebook event staat Zaal 1: Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel zin in. Als Noisecontrollers maar niet tegelijk draait met DBSTF, PP of B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 13:45 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Heel veel zin in. Als Noisecontrollers maar niet tegelijk draait met DBSTF, PP of B-Front


Dan zou ik altijd kiezen voor Noisecontrollers :love: is en blijft altijd een held kan ik geen genoeg van krijgen :yay:

(je kunt er vanuit gaan dat hij zeker niet gelijk staat met B-Front)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat er geen overlap is tussen DBSTF en Noisecontrollers, Geck-o & Thera en Donkey Rollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reken maar op overlap tussen de populairste acts, anders wordt het veel te druk in 1 zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Criticaster schreef:
Pipa schreef:
Heel veel zin in. Als Noisecontrollers maar niet tegelijk draait met DBSTF, PP of B-Front


Dan zou ik altijd kiezen voor Noisecontrollers :love: is en blijft altijd een held kan ik geen genoeg van krijgen :yay:

(je kunt er vanuit gaan dat hij zeker niet gelijk staat met B-Front)

Ja dan kies ik voor NC, maar wil graag die andere ook zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edit: NVM. foutje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

Toevalligheid in overvloed, ik namelijk ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 13:13 
 
Hardtraxxer

begin hier steeds meer zin in te krijgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 13:59 
 

om 10u 5km verderop voetballen, godverdegodver xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 15:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat kan een leek als ik op het gebied van de oudere hardstyle verwachten van Thera op de OJK? :) Iemand misschien een 'voorbeeld' setje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waalkade schreef:
Wat kan een leek als ik op het gebied van de oudere hardstyle verwachten van Thera op de OJK? :) Iemand misschien een 'voorbeeld' setje?

https://lsdb.nl/set/171392/dj-thera-har ... 5-11-07-15
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sws mondkapje mee voor srb
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 00:09 
 
Hardtraxxer

Misschien een interessant ideetje voor de organisatie: een lichtkrant naast de djbooth die de titel weergeeft van het nummer wat op dat moment afspeelt. Jaren terug eens opgemerkt op de Magic Show-stage op Wish Outdoor en las toen ook al positieve reacties op het forum, dat het toch vaak handig is als je net de titel vergeten bent. Wellicht te laat voor aanstaande evenement, maar misschien een idee voor later?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nmgn schreef:
Misschien een interessant ideetje voor de organisatie: een lichtkrant naast de djbooth die de titel weergeeft van het nummer wat op dat moment afspeelt. Jaren terug eens opgemerkt op de Magic Show-stage op Wish Outdoor en las toen ook al positieve reacties op het forum, dat het toch vaak handig is als je net de titel vergeten bent. Wellicht te laat voor aanstaande evenement, maar misschien een idee voor later?


Dat was backstage, voor de DJ's, en daar stond op wat er al gedraaid was zodat de klans kleiner zou zijn dat tracks dubbel gedraaid werden.

Jouw idee is ook leuk, zeker omdat er weinig ID's gedraaid zullen worden op dit feest. Maar aan de andere kant zie je ook best vaak de naam van de dj die op dat moment staat al verkeerd gespeld staan op de schermen. Stel je voor hoeveel fouten er komen als er telkens complete tracktitels moeten komen te staan, dan speelt mijn OCD waarschijnlijk op. :P En iemand moet het dan ook constant updaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Moet toch geautomatiseerd kunnen worden. Een led board in verbinding met de draaispelers. Ik vroeg me al tijden af waarom dit niet vaker op die ledschermen werd afgebeeld. De dj naam die draait kennen we allemaal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

Dan moeten de tracks wel juist getagged zijn, is ook niet altijd het geval denk ik, zeker niet bij ongereleasde tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Zo'n systeem bestaat ook online. Kuvo.
Ooit keer workshopje bijgewoond op HDE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Zo'n systeem bestaat ook online. Kuvo.
Ooit keer workshopje bijgewoond op HDE.


Is dat vergelijkbaar/ hetzelfde wat ze bij Mixcloud setjes gebruiken?

Is het daarnaast niet mogelijk de titels direct vanuit de CDJ te lezen? In dat geval is het wel noodzakelijk dat de titels correct, zonder spelfouten, op de USB staan lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracktitels hebben ook nog allemaal woorden erachter staan op de CDJ zoals Master, 16 bit etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Lenny schreef:
Zo'n systeem bestaat ook online. Kuvo.
Ooit keer workshopje bijgewoond op HDE.


Is dat vergelijkbaar/ hetzelfde wat ze bij Mixcloud setjes gebruiken?

Is het daarnaast niet mogelijk de titels direct vanuit de CDJ te lezen? In dat geval is het wel noodzakelijk dat de titels correct, zonder spelfouten, op de USB staan lijkt me


Bij mixcloud moet je het allemaal handmatig invullen vgm...
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten