Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 10:30 

Donateur

The Skribbler schreef:
Ik sterf van binnen...

Ik stierf bij deze:

The Skribbler schreef:
Ohja en ik heb ook nog een tattoage die niet erg opvalt op m'n arm enzo

Citaat:
tattoage

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 10:59 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Grim schreef:
Lineup is al een tijdje bekent.

Grim schreef:
is bekent.

Grim schreef:
is bekent.

Ik sterf van binnen...

Het was nog vroeg. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2016 18:07 

Hardtraxxer

@ LYM

Hoe gaan jullie hier om met het geluid?

Een van de redenen om hier een kaartje voor te kopen is het befaamde geluid van het klokgebouw bij Loudness. Maar dat is B2s.

Als jullie net zo gaan bezuinigen op het geluid als met CRAFT, zien jullie mij (en met mij waarschijnlijk vele andere), niet meer terug op een LYM feest. Fouten kunnen gemaakt worden (zelfs meermaals), maar 3x is scheepsrecht in dat geval.

craft 2014 was verre van goed, beterschap werd beloofd maar absoluut niet nagekomen. Dan kan je een hoop excuses verzinnen maar feit is dat geluid gewoon in orde moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2016 11:32 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
@ LYM

Een van de redenen om hier een kaartje voor te kopen is het befaamde geluid van het klokgebouw bij Loudness. Maar dat is B2s.

Als jullie net zo gaan bezuinigen op het geluid als met CRAFT, zien jullie mij (en met mij waarschijnlijk vele andere), niet meer terug op een LYM feest. Fouten kunnen gemaakt worden (zelfs meermaals), maar 3x is scheepsrecht in dat geval.

craft 2014 was verre van goed, beterschap werd beloofd maar absoluut niet nagekomen. Dan kan je een hoop excuses verzinnen maar feit is dat geluid gewoon in orde moet zijn.

Lose Your Mind schreef:

Daarnaast zijn de faciliteiten makkelijker op te zetten in het Klokgebouw. Je hebt een grote hal met de ingang, munten, chill out, kluisjes. Dat scheelt al een hoop ten opzichte van de NDSM. Voor deze productie werken we ook samen met b2s zodat wij de ervaring die zij hebben met Loudness en Project Hardcore kunnen gebruiken.

Ga er maar van uit dat het geluid dus dezelfde kwaliteit als Loudness zal hebben gezien ze b2s als partner hebben in de productie. Die weten wel hoe je het maximale er uit haalt daar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 02:01 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
@ LYM

er is op afgelopen CRAFT niet bespaard op audiosystemen. door de geluidslimieten die er waren is er gewoon niet genoeg volume geweest wat men ervaart als heel slecht (en dat is het ook). helaas kan LYM daar niet superveel tegen doen. in een indoor locatie als het klokgebouw liggen de limieten natuurlijk veel hoger, dus ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed gaat komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 18:27 

Hardtraxx Veteran

Het geluid op CRAFT was zo slecht nog niet dit jaar (op de WOH stage na..), het stond alleen vrij zacht bij bijvoorbeeld de DTM stage. Bij de OJK was het (later op de dag) prima in orde en in de Reckless (ben daar maar 1 setje geweest dus kan er naast zitten) volgens mij ook. Penoze klonk ook prima imo. Dus dat afkraken is ook weer niet helemaal terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 19:15 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de perceptie van het geluid op CRAFT aanduidt hoe belangrijk de DTM stage daar is voor de liefhebbers. Heeft hoe dan ook wel een impact op de beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 00:40 

Hardtraxxer

www.loseyourmind.nl/quiz

47 van de 50 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 11:08 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd wanneer de zaalindeling bekend wordt gemaakt. Laten we hopen dat Zany de hoofdzaal host ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 11:15 

Hardtraxx Addict

Dit wordt de eerste keer sinds de eerste editie dat ik niet aanwezig kan zijn bij de Tijdmachine :'(
Zit 'helaas' op Tenerife, ook niet verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:30 

Hardtraxx Veteran

44/50
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:38 

Hardtraxxer

Indyy schreef:
Benieuwd wanneer de zaalindeling bekend wordt gemaakt. Laten we hopen dat Zany de hoofdzaal host ^^

Volgens mij had ik in een flmpje van lym voorbij horen komen dat Coone de hoofdzaal host, en zany een v/d kleinere zaaltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:24 

Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
Indyy schreef:

Volgens mij had ik in een flmpje van lym voorbij horen komen dat Coone de hoofdzaal host, en zany een v/d kleinere zaaltjes

Zonde joh, had graag die Zany & Beholder platen over het geluid van zaal 1 gehoord. Iemand een idee hoe het geluid in zaal 2 is? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:27 

Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Zonde joh, had graag die Zany & Beholder platen over het geluid van zaal 1 gehoord. Iemand een idee hoe het geluid in zaal 2 is? :$

Eerst maar eens wachten op de zaal indeling. Een vergelijking met loudness gaat niet op, omdat daar maar 2 zalen gebruikt worden ipv nu 3. Geen garantie dat zaal 1 van loudness ook zaal 1 van tijdmachine is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:43 

Hardtraxxer

Die hal naast zaal 1, waar de muur van de achterkant van zaal 1 tussen zit en wat bij Loudness (iig in 2014) gebruikt werd als zitruimte, lijkt me toch toch dat ze die gebruiken? Er zal vast nog wel een andere plek zijn voor een zitruimte. Dan heb je vgm gewoon 2 gelijke zalen. De zaal 2 van Loudness zal zeer wsl de zaal voor de OJKB worden.

Afbeelding

Als ze in dat filmpje echt bedoelen dat Coone de hoofdzaal krijgt dan lijkt me dat de Coone zaal de "competition area" wordt en dat de Zany zaal de "just skate" wordt. OJBK moet haast wel dat grote witte vlak rechts onder worden wat normaal zaal 2 van Loudness is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:50 

Hardtraxx Veteran

De twee grote zalen van Klokgebouw zijn praktisch aan elkaar gelijk dus dat komt wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 16:25 

Hardtraxx Veteran

Zin zin zin zin zin zin zin zin zin
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 18:47 

Hardtraxx Addict

46/50 vragen goed

moest er wel een paar gokken.

Bij één vraag stond overigens welk duo 'B-Front - Motherfocking Psycho' als eerste draaide in 2005.

Vervolgens stond er als enige duo alpha twins @ inqontrol tussen de antwoorden, maar volgens partyflock stonden die in 2005 niet op de lineup daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 18:50 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Bij één vraag stond overigens welk duo 'B-Front - Motherfocking Psycho' als eerste draaide in 2005.

Vervolgens stond er als enige duo alpha twins @ inqontrol tussen de antwoorden, maar volgens partyflock stonden die in 2005 niet op de lineup daarvan.

Dit hoorde Brennan & Heart te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 18:55 

Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
Aristo schreef:

Dit hoorde Brennan & Heart te zijn.

Dat heb ik dan misschien gelezen als Brennan Heart :P Dom!

Als dat antwoord er tenminste al tussen stond dan, want de andere antwoorden waren volgens mij Zany @ Decibel 2005, Pavo @ X-Qlusive Pavo 2005 en Luna nog ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 20:21 

Hardtraxx Veteran

De vragen waren sowieso nogal random en ook niet overal kloppend... mja het zal wel. Wel leuk dat ze überhaupt zoiets doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 10:38 

Hardtraxxer

48 vragen goed bij de quiz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 15:40 

Hardtraxx Addict

Zin in. Wel nieuwsgierig geworden naar de zaalindeling en timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 16:15 

Hardtraxx Veteran

Alvast een verzoekje voor Thera & Geck-o; Stash icm met geluid Klokgebouw? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 17:54 

Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Alvast een verzoekje voor Thera & Geck-o; Stash icm met geluid Klokgebouw? :$

Ik vermoed dat ze in de early zaal staan, dan past een Stash niet echt in het concept. Weet vrij zeker dat zij zich daaraan willen houden.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten