Ja godverdomme fucking vette line-up nu begin ik nog echt te twijfelen tussen r_AW en dit jezus man pff
Bus nog regelen en ik ben er bij.
wrote:Ja godverdomme fucking vette line-up nu begin ik nog echt te twijfelen tussen r_AW en dit jezus man pff
Bijzonder goed, bedankt voor je interesse!wrote:Gaat het jochie?wrote:Dit, wat mij betreft, te lange wachten op een line-up heeft mij doen besluiten deze editie maar links te laten liggen.
Ligt eraan.wrote:Excuses voor het lange wachten, maar was dat het uiteindelijk waard?
Hoe gaat het met de drukte zitten? Ik geef dtm namelijk nog 1 kans, aangezien het het Klokgebouw is, dus nieuwe locatie. Ik vraag me dus af hoe jullie er nu eens voor gaan zorgen dat dat geen probleem gaat worden?wrote:Foutief.
Wij zullen maar verklappen dat er 2 zalen worden gehost door 2 bepalende artiesten in de hardstyle en 1 met het geluid van hoe het ooit begonnen is (OJK - 2000-2004).
En Thera & Geck-o draaien b2b maar wel als afsluiters van een area.
Draaien er nog meer 'losse' artiesten B2B? Of krijgt de rest allemaal een solo-set?wrote:
wrote:Gokje voor de zaalindeling:
Zaal 1: Zany: Fusion & Friends
2-Sidez LIVE
B-Front
Davide Sonar
Donkey Rollers LIVE
Frequencerz
Noisecontrollers
Ryfle & Distractor
Slim Shore
The Pitcher LIVE
Zany
Zaal 2: Early
Alpha Twins
Balistic
Deepack
Geck-O
Jones
Max B Grant
Pavo
Pinas
DJ Super Marco May
The Beholder
DJ Thera
Zaal 3: Coone: DWX & Friends
Coone
D-Block & S-te-Fan
Dark-E
Dozer
Fenix
Francois
Jowan (?)
Psyko Punkz
Ruthless
Scope DJ LIVE
Ik doe een wilde gok:wrote:Draaien er nog meer 'losse' artiesten B2B? Of krijgt de rest allemaal een solo-set?wrote: