komt die line-up nog een keer of wat
Die komt nog een keer ja maar wanneer is de vraagwrote:komt die line-up nog een keer of wat
Die komt nog een keer ja maar wanneer is de vraagwrote:komt die line-up nog een keer of wat
Prioriteiten stellen maat! Mijn leven draait niet enkel om feesten, en kan het geld maar 1x uitgeven niet.wrote:![]()
Het feest is pas 17 september, niet morgen
Time Out en beursgebouw kun je niet echt met elkaar vergelijken denk ikwrote:Ze zullen wel moeten op 3-09 is er in de Time out (aardig in de buurt) een gelijksoort Feest "Historia" en daar in de line up wel al bekend.
wrote:Ze zullen wel moeten op 3-09 is er in de Time out (aardig in de buurt) een gelijksoort Feest "Historia" en daar in de line up wel al bekend. Time Out en beursgebouw kun je niet echt met elkaar vergelijken denk ik![]()
Voor het grootste deel "hitjes" artiesten in de time out, DTM heeft daarnaast nog een OJKB stage etc.wrote:wrote:Ze zullen wel moeten op 3-09 is er in de Time out (aardig in de buurt) een gelijksoort Feest "Historia" en daar in de line up wel al bekend. Time Out en beursgebouw kun je niet echt met elkaar vergelijken denk ik![]()
Klokgebouw. Nee maar het is wel een zelfde soort avond en in Time Out komen niet de minste namen.
Nogmaals: vanavond om 19:00wrote:Zolang de line-up nog niet bekend is koop ik geen kaartje. Hopelijk komt 'ie gauw dan heb ik wat ruimte om een beslissing te nemen.
Zany & Tatanka set, met al hun collabswrote:Ik gok op een Zany stage.
Gaat het jochie?wrote:Dit, wat mij betreft, te lange wachten op een line-up heeft mij doen besluiten deze editie maar links te laten liggen.