Leuke line-up, maar
wrote:Club r_AW
wrote:Club r_AW
Goede vraag.. Allereerst 2 gelijkwaardige zalen waarbij gelijkwaardige artiesten er hopelijk voor zorgen dat er een gelijke spreiding ontstaat. Je zag dat er bij de vorige edities voornamelijk de drukte was bij de grote zaal. Wij hebben er ook voor gekozen om minder tickets te verkopen dan de vergunning ons toelaat.wrote:Hoe gaat het met de drukte zitten? Ik geef dtm namelijk nog 1 kans, aangezien het het Klokgebouw is, dus nieuwe locatie. Ik vraag me dus af hoe jullie er nu eens voor gaan zorgen dat dat geen probleem gaat worden?wrote:Foutief.
Wij zullen maar verklappen dat er 2 zalen worden gehost door 2 bepalende artiesten in de hardstyle en 1 met het geluid van hoe het ooit begonnen is (OJK - 2000-2004).
En Thera & Geck-o draaien b2b maar wel als afsluiters van een area.
Er zijn nog een paar b2b-sets en de 2 artiesten die de grote zalen hosten zullen bijna de hele avond met de andere artiest meedraaien. Zoals Wildstylez ook op Koningsnacht deed.wrote:Draaien er nog meer 'losse' artiesten B2B? Of krijgt de rest allemaal een solo-set?wrote:
En Thera & Geck-o draaien b2b maar wel als afsluiters van een area.
Slim shore is/was Dutch master.wrote:Kan nog heel leuk worden dus![]()
Top dat namen als Slim Shore, B-Front en Frequencerz, die ik niet direct aan de 'classic' periode zou koppelen, er staan!
Maar hij mag simpelweg de naam Dutch Master niet meer gebruiken, dus hij moet wel als Slim Shore geboekt wordenwrote:Dat weet ik, maar een Dutch Master denk ik eerder aan bij de tijdmachine omdat Slim Shore 'pas' vanaf 2010 bestond.
Pinas, Dozer, Jowan en Jones naar zaal 1wrote:Hmm, dan komt het wel iets beter uit qua aantal namen per zaal zo
wrote:Gokje voor de zaalindeling:
Zaal 1: Zany: Fusion & Friends
2-Sidez LIVE
B-Front
Davide Sonar
Donkey Rollers LIVE
Frequencerz
Noisecontrollers
Ryfle & Distractor
Slim Shore
The Pitcher LIVE
Zany
Zaal 2: Early
Alpha Twins
Balistic
Deepack
Geck-O
Jones
Max B Grant
Pavo
Pinas
DJ Super Marco May
The Beholder
DJ Thera
Zaal 3: Coone: DWX & Friends
Coone
D-Block & S-te-Fan
Dark-E
Dozer
Fenix
Francois
Jowan (?)
Psyko Punkz
Ruthless
Scope DJ LIVE
Buiten het feit dat er geen zaal 3 iswrote:Pinas, Dozer en Jones naar zaal 1wrote:Hmm, dan komt het wel iets beter uit qua aantal namen per zaal zo
wrote:Gokje voor de zaalindeling:
Zaal 1: Zany: Fusion & Friends
2-Sidez LIVE
B-Front
Davide Sonar
Donkey Rollers LIVE
Frequencerz
Noisecontrollers
Ryfle & Distractor
Slim Shore
The Pitcher LIVE
Zany
Zaal 2: Early
Alpha Twins
Balistic
Deepack
Geck-O
Jones
Max B Grant
Pavo
Pinas
DJ Super Marco May
The Beholder
DJ Thera
Zaal 3: Coone: DWX & Friends
Coone
D-Block & S-te-Fan
Dark-E
Dozer
Fenix
Francois
Jowan (?)
Psyko Punkz
Ruthless
Scope DJ LIVE
Davide Sonar, Frequencerz, Ryfle and Dystractor naar zaal 2
Deepack naar zaal 3,.
Zou kloppender zijn
dacht dat je net zei van nietwrote:Er zijn wel 3 zalen..
Had wel verwacht dat jij dit wist Bouke.wrote:Jowan is trouwens onderdeel van Donkey Rollers en 1 van de mensen achter Fusion Records..
Wist niet dat die gozer ook een solocarrière/alias had nee. Kom ook niet zo vaak in Danssalon Eindhovenwrote:Had wel verwacht dat jij dit wist Bouke.wrote:Jowan is trouwens onderdeel van Donkey Rollers en 1 van de mensen achter Fusion Records..
Precies dit dus, ik heb nog een paar Hard Jump CD's liggen, helemaal grijs gedraaidwrote:Classic jump?