Joost, ga je nu de academicus uithangen 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ohja, het niveau moeten we natuurlijk vooral zo laag mogelijk houden. 
Das meer zoiets als Witte Sneeuw... De Oude Bejaarde en Witte Schimmel (paard)wrote:Pleonasme?
Zal er aan proberen te denkenwrote:Als je naar DB komt dan laat maar even weten, ik ben 5km verderopwrote:Ik hou van het dorp waar ik woon maar baal als een stekker dat er geen carnaval gevierd wordt. Maarja vorig jaar gewoon naar Breda gereden en dit jaar was Den Bosch de bedoeling, maar goed dat wordt nog even afwachten dus. Moet hier eigenlijk ook wel bij zijn.
-
MHardtraxxer
- 97 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Vanaf station Schagen is t 10 min lopen naar Kdanzwrote:Zullen we misschien wat regelen om te rijden, dat iemand Bob is...? (Als het in Schagen is dan...)wrote:Sowieso aanwezig.
Wil er wel heel graag heen, maar met het OV echt schijteslecht te bereiken.
Kan wel zijn, maar Schagen zelf is gewoon schijteslecht te bereiken met het OV. Duurt ongeveer een eeuw voor je er bent 
Boeie dit is toch niet in Kdanz.wrote:Kan wel zijn, maar Schagen zelf is gewoon schijteslecht te bereiken met het OV. Duurt ongeveer een eeuw voor je er bent
Intercity naar Schagen, gr.wrote:Kan wel zijn, maar Schagen zelf is gewoon schijteslecht te bereiken met het OV. Duurt ongeveer een eeuw voor je er bent
Ongeveer een eeuw.

Ik kan een trein die in Castricum, Heiloo, Alkmaar Noord en Heerhugowaard stopt echt geen intercity meer noemen!wrote:Intercity naar Schagen, gr.wrote:Kan wel zijn, maar Schagen zelf is gewoon schijteslecht te bereiken met het OV. Duurt ongeveer een eeuw voor je er bent
Nee precies, Jordy, dat bedoelde ik dus ook al 
Denk wel aanwezig. Wel een voordeel dat het niet in Kdanz is 
-
THardtraxxer
- 72 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Nu moet jij voor straf in een carnavalspakkie naar de Tijdmachine.wrote:Carnaval![]()
![]()
Maar het is volgens mij niet zeker dat het in K-Danz is, zou voor velen stuk fijner zijn als het wat centraler is en volgens mij probeer Lose Your Mind daar ook rekening mee te houden. Ik ben hoe dan ook aanwezig, volgend jaar andermaal hier mijn verjaardag vieren
Ps. Ik heb idd ook gehoord dat ze de locatie aan zouden passen.. Mocht dit niet het geval zijn ga ik lekker naar XXlerator Carnaval!
Ha! How about nowrote:Nu moet jij voor straf in een carnavalspakkie naar de Tijdmachine.wrote:Carnaval![]()
![]()
Maar het is volgens mij niet zeker dat het in K-Danz is, zou voor velen stuk fijner zijn als het wat centraler is en volgens mij probeer Lose Your Mind daar ook rekening mee te houden. Ik ben hoe dan ook aanwezig, volgend jaar andermaal hier mijn verjaardag vieren
Lijkt me zo'n bazig feestje dit, maarja, carnaval krijgt sowieso voorrang.
Editie hierna maar aanwezig proberen te zijn
Editie hierna maar aanwezig proberen te zijn
NDSM-Werf in Amsterdam dus 
http://partyflock.nl/party/261206:De-Tijdmachine
Ook staat er als tijd 21.00 tot 08.00. Aardig lang
http://partyflock.nl/party/261206:De-Tijdmachine
Ook staat er als tijd 21.00 tot 08.00. Aardig lang
In ieder geval centraler dan Schagen. Ben zelf geen fan van de locatie ook al is het 10 minuten van huis, hoop ten zeerste dat ze wat aan het geluid doen.
-
S
Pakken groots uit dit jaar, NDSM-Werf lijkt me eigenlijk weer te groot. Even kijken wat mogelijk is ivm carnaval, Mega Outdoor Carnavals Party in Udenhout is die Zondag erop toch niet zo bijzonder meer.
Jaja, vieren hier geen carnaval dus dat probleem is er gelukkig niet. Wil hier graag een keer bij zijn en A'dam is prima te bereiken. NDSM heeft helaas niet zo'n beste indruk achter gelaten na Penoze, maargoed 
Denk dat carnaval de voorrang krijgt, vooral bij mijn vrienden
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Kut locatie.
Goed dat ze weg zijn uit dat boerendorp, hoop wel dat ze aandacht besteden aan de kritiek op de vorige penoze in de NDSM werf.
Schagen is een stad met stadsrechten en de gemeente heeft meer dan 46.000 inwoners.wrote:Goed dat ze weg zijn uit dat boerendorp, hoop wel dat ze aandacht besteden aan de kritiek op de vorige penoze in de NDSM werf.
Over pleonasme gesproken.wrote:Schagen is een stad met stadsrechten en de gemeente heeft meer dan 46.000 inwoners.wrote:Goed dat ze weg zijn uit dat boerendorp, hoop wel dat ze aandacht besteden aan de kritiek op de vorige penoze in de NDSM werf.
Nieuw woordje geleerd bij Nederlands?wrote:Over pleonasme gesproken.wrote:Schagen is een stad met stadsrechten en de gemeente heeft meer dan 46.000 inwoners.wrote:Goed dat ze weg zijn uit dat boerendorp, hoop wel dat ze aandacht besteden aan de kritiek op de vorige penoze in de NDSM werf.