Wat een kutidee 
Ik let wel op hardtraxx shirtjes en vanaf daar zie ik wel
Nu weet ik eindelijk ook wie QZ. iswrote:Wat een kutidee
Volgens mij draagt alleen Nando nog zo'n shirt..wrote:![]()
Hahahahaha nee maat, die foto past perfect bij jewrote:Wat een kutidee
Haha, volgens mij zijn wel al best vaak op hetzelfde feestje geweest!wrote:Nu weet ik eindelijk ook wie QZ. iswrote:Wat een kutidee
Haha grapjas! Stiekem vind ik hem ook wel vet, dus ik houd hem nog ff.wrote:Hahahahaha nee maat, die foto past perfect bij jewrote:Wat een kutideeMisschien herken ik je binnenkort ook eens een keertje. Al veel over je gehoord.
hahahahaha Ja: "Hi, I'm a professional beuker - sponsored by Hardtraxx.nl"wrote:Volgens mij draagt alleen Nando nog zo'n shirt..wrote:![]()
Yeah... yeah...wrote:Ik heb Yellow Minute en Time de afgelopen 2 edities gemist. Wil die nog erg graag horen (naast vele anderen of course).
Hahaha hou toch op jongenswrote:hahahahaha Ja: "Hi, I'm a professional beuker - sponsored by Hardtraxx.nl"wrote:Volgens mij draagt alleen Nando nog zo'n shirt..wrote:![]()
Jaa! En Shreek, en Astral, en en en....wrote:Yeah... yeah...wrote:Ik heb Yellow Minute en Time de afgelopen 2 edities gemist. Wil die nog erg graag horen (naast vele anderen of course).Dat lijkt me idd behoorlijk ziek, om die te horen
Fucking Crump!wrote:Jaa! En Shreek, en Astral, en en en....wrote:Yeah... yeah...wrote:Ik heb Yellow Minute en Time de afgelopen 2 edities gemist. Wil die nog erg graag horen (naast vele anderen of course).Dat lijkt me idd behoorlijk ziek, om die te horen
Aliens!wrote:Jaa! En Shreek, en Astral, en en en....wrote:Yeah... yeah...wrote:Ik heb Yellow Minute en Time de afgelopen 2 edities gemist. Wil die nog erg graag horen (naast vele anderen of course).Dat lijkt me idd behoorlijk ziek, om die te horen