Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 14:41 

Hardtraxx Addict

Was niet van plan om te gaan ivm carnaval, maar nu ik deze namen hoor toch maar als optie gezet... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:11 

Hardtraxxer

Iemand enig idee wanneer de line-up komt? Heb eigenlijk wel zin in een leuk ouderwets hardstyle feestje, en het is naast de deur ^^
Weet alleen niet hoe de locatie is, zijn er mensen die hier objectieve ervaringen mee hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:11 

Hardtraxx Elite

KWAAIE-MAX schreef:
Iemand enig idee wanneer de line-up komt? Heb eigenlijk wel zin in een leuk ouderwets hardstyle feestje, en het is naast de deur ^^
Weet alleen niet hoe de locatie is, zijn er mensen die hier objectieve ervaringen mee hebben?

D-Block & S-Te Fan, Psyko Punkz en Technoboy staan er sowieso :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Als je doelt op die lyrics die ze op FB plaatsen, was ik heel blij toen ik DBSTF en PP zag, maar nu ook TBY geplaatst werd, krijg ik toch twijfels of ze niet gewoon wat oude lyrics posten.
Geen bevestiging ook, dus je weet niet of ze er sowieso staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
KWAAIE-MAX schreef:

Niet. Dat denk jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:18 

Donateur

Ja dat gevoel had ik ook wel een beetje Patrick. Zou best lame zijn als ze gewoon random lyrics posten ><
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja dat gevoel had ik ook wel een beetje Patrick. Zou best lame zijn als ze gewoon random lyrics posten ><

#TBT
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:40 

Godver?! Wat lees ik nu allemaal...

Ik begin steeds minder interesse te krijgen in de feesten van nu waar altijd maar hetzelfde wordt gedraaid en daarom wil ik hier heel graag heen. Moet er wel even duidelijkheid komen over die namen die er wel/niet/wel/niet staan want als die 3 er echt staan ga ik gegarandeerd

edit: wat ik nou vet zou vinden is Crypsis/Chain Reaction hier :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 16:56 

Donateur

Waarom dat? Minus wordt de laatste tijd zo gepushed, als je naar zo'n MiM avond gaat of vorig jaar Thrillogy had je al die platen meegekregen. Chain reaction EP wordt ook nog regelmatig gedraaid, en het lijkt me ook wel zaak iemand te boeken met meer dan 4 releases in deze periode..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:10 

Hardtraxx Veteran

Ik wil dit sowieso nog een keer meemaken. Als ik bij de volgende editie 18 ben dan ben ik dan wss wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:29 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Waarom dat? Minus wordt de laatste tijd zo gepushed, als je naar zo'n MiM avond gaat of vorig jaar Thrillogy had je al die platen meegekregen. Chain reaction EP wordt ook nog regelmatig gedraaid, en het lijkt me ook wel zaak iemand te boeken met meer dan 4 releases in deze periode..

Crypsis heeft genoeg van voor 2010 toch? Sowieso al z'n hele eerste album, die ook nog eens fucking geweldig was. En het is ook weer niet zo dat je die tracks nog heel vaak hoort op een enkeling na. Op Thrillogy kwamen ze idd allemaal voorbij en dat was toch juist geweldig (ook al weet ik niet alles meer :P ), dus ik zou het niet erg vinden om al die tracks nog eens te horen.

En daarnaast zou ik niet zo snel naar zo'n MiM avond gaan omdat hun huidige stijl me niet echt aanspreekt, in tegenstelling tot de oude stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 17:53 

Donateur

Doelde ook meer op CR, maar van statement komen ook wel zat platen in setjes terug. Sonic Sabotage is eigenlijk de enige die ik zelden heb gehoord. Crypsis zou zeker wel vet zijn hoor, maar als ik het bijvoorbeeld vergelijk met PP/DBSTF wie draait nog oude platen van hun dan? Zij zelf iig nooit..

En hoezo weet jij niks meer van die thrillogy dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:02 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
En hoezo weet jij niks meer van die thrillogy dan? :D

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:03 

Bierkoning

Nee als je het zo bekijkt oke, maar ik vind het gewoon sowieso vet als ie er zou staan, ongeacht of je die nummers nog wel eens hoort.

Ja ik had toen iets verkeerd gegeten ofzo waardoor ik niet meer helemaal scherp was. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:42 

Donateur

Ja ik ook, maar de ene artiest zou ik wel veel vetter dan de andere om bovenstaande reden. Frontliner ook bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:12 

Hardtraxx Veteran

Zware optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:01 

Hardtraxx Elite

De Tijdmachine schreef:
You, followers
Raise your hands
And show us the meaning…
Of hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:15 

Hardtraxx Veteran

Als Donkey Rollers hier staan skip ik alle carneval feestjes en ben ik aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:18 

Hardtraxx Veteran

Donkey Rollers staan ook op XXL Carnaval https://partyflock.nl/party/263833:XXlerator
Zany staat ook op 2 andere feesten in Rotterdam die dag https://partyflock.nl/artist/459:Zany

Lijkt me niet dat deze namen dus op de Tijdmachine staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:42 

Hardtraxx Addict

Als je dat dan aanneemt, zijn al die lyrics dus ook geen release aankondiging van de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:50 

Hardtraxxer

Wat is dit voor hardstyle feest? Draaien de djs gewoon hun normale setjes of meer oudere track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:52 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Wat is dit voor hardstyle feest? Draaien de djs gewoon hun normale setjes of meer oudere track?

Alleen maar nummers tussen 2004-2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:53 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:

Alleen tracks van 2004 t/m 2009

edit: David is lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 21:30 

Hardtraxx Veteran

10000000% zeker aanwezig
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten