Was niet van plan om te gaan ivm carnaval, maar nu ik deze namen hoor toch maar als optie gezet... 
Weet alleen niet hoe de locatie is, zijn er mensen die hier objectieve ervaringen mee hebben?
D-Block & S-Te Fan, Psyko Punkz en Technoboy staan er sowiesowrote:Iemand enig idee wanneer de line-up komt? Heb eigenlijk wel zin in een leuk ouderwets hardstyle feestje, en het is naast de deur![]()
Weet alleen niet hoe de locatie is, zijn er mensen die hier objectieve ervaringen mee hebben?
Als je doelt op die lyrics die ze op FB plaatsen, was ik heel blij toen ik DBSTF en PP zag, maar nu ook TBY geplaatst werd, krijg ik toch twijfels of ze niet gewoon wat oude lyrics posten.wrote:D-Block & S-Te Fan, Psyko Punkz en Technoboy staan er sowieso
Niet. Dat denk jij.wrote:D-Block & S-Te Fan, Psyko Punkz en Technoboy staan er sowiesowrote:Iemand enig idee wanneer de line-up komt? Heb eigenlijk wel zin in een leuk ouderwets hardstyle feestje, en het is naast de deur![]()
#TBTwrote:Ja dat gevoel had ik ook wel een beetje Patrick. Zou best lame zijn als ze gewoon random lyrics posten ><
Crypsis heeft genoeg van voor 2010 toch? Sowieso al z'n hele eerste album, die ook nog eens fucking geweldig was. En het is ook weer niet zo dat je die tracks nog heel vaak hoort op een enkeling na. Op Thrillogy kwamen ze idd allemaal voorbij en dat was toch juist geweldig (ook al weet ik niet alles meerwrote:Waarom dat? Minus wordt de laatste tijd zo gepushed, als je naar zo'n MiM avond gaat of vorig jaar Thrillogy had je al die platen meegekregen. Chain reaction EP wordt ook nog regelmatig gedraaid, en het lijkt me ook wel zaak iemand te boeken met meer dan 4 releases in deze periode..
wrote: En hoezo weet jij niks meer van die thrillogy dan?
wrote:You, followers
Raise your hands
And show us the meaning…
Of hardstyle!
Alleen maar nummers tussen 2004-2009.wrote:Wat is dit voor hardstyle feest? Draaien de djs gewoon hun normale setjes of meer oudere track?
Alleen tracks van 2004 t/m 2009wrote:Wat is dit voor hardstyle feest? Draaien de djs gewoon hun normale setjes of meer oudere track?