Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

De Tijdmachine

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Was niet van plan om te gaan ivm carnaval, maar nu ik deze namen hoor toch maar als optie gezet... :worship:
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Iemand enig idee wanneer de line-up komt? Heb eigenlijk wel zin in een leuk ouderwets hardstyle feestje, en het is naast de deur ^^
Weet alleen niet hoe de locatie is, zijn er mensen die hier objectieve ervaringen mee hebben?
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
KWAAIE-MAX wrote:Iemand enig idee wanneer de line-up komt? Heb eigenlijk wel zin in een leuk ouderwets hardstyle feestje, en het is naast de deur ^^
Weet alleen niet hoe de locatie is, zijn er mensen die hier objectieve ervaringen mee hebben?
D-Block & S-Te Fan, Psyko Punkz en Technoboy staan er sowieso :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Andromeda wrote:D-Block & S-Te Fan, Psyko Punkz en Technoboy staan er sowieso :P
Als je doelt op die lyrics die ze op FB plaatsen, was ik heel blij toen ik DBSTF en PP zag, maar nu ook TBY geplaatst werd, krijg ik toch twijfels of ze niet gewoon wat oude lyrics posten.
Geen bevestiging ook, dus je weet niet of ze er sowieso staan
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Andromeda wrote:
KWAAIE-MAX wrote:Iemand enig idee wanneer de line-up komt? Heb eigenlijk wel zin in een leuk ouderwets hardstyle feestje, en het is naast de deur ^^
D-Block & S-Te Fan, Psyko Punkz en Technoboy staan er sowieso :P
Niet. Dat denk jij.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja dat gevoel had ik ook wel een beetje Patrick. Zou best lame zijn als ze gewoon random lyrics posten ><
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
TiMOTHYb wrote:Ja dat gevoel had ik ook wel een beetje Patrick. Zou best lame zijn als ze gewoon random lyrics posten ><
#TBT
A
Godver?! Wat lees ik nu allemaal...

Ik begin steeds minder interesse te krijgen in de feesten van nu waar altijd maar hetzelfde wordt gedraaid en daarom wil ik hier heel graag heen. Moet er wel even duidelijkheid komen over die namen die er wel/niet/wel/niet staan want als die 3 er echt staan ga ik gegarandeerd

edit: wat ik nou vet zou vinden is Crypsis/Chain Reaction hier :love:
Donateur
last seen Aug 2024
Waarom dat? Minus wordt de laatste tijd zo gepushed, als je naar zo'n MiM avond gaat of vorig jaar Thrillogy had je al die platen meegekregen. Chain reaction EP wordt ook nog regelmatig gedraaid, en het lijkt me ook wel zaak iemand te boeken met meer dan 4 releases in deze periode..
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Ik wil dit sowieso nog een keer meemaken. Als ik bij de volgende editie 18 ben dan ben ik dan wss wel aanwezig.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
TiMOTHYb wrote:Waarom dat? Minus wordt de laatste tijd zo gepushed, als je naar zo'n MiM avond gaat of vorig jaar Thrillogy had je al die platen meegekregen. Chain reaction EP wordt ook nog regelmatig gedraaid, en het lijkt me ook wel zaak iemand te boeken met meer dan 4 releases in deze periode..
Crypsis heeft genoeg van voor 2010 toch? Sowieso al z'n hele eerste album, die ook nog eens fucking geweldig was. En het is ook weer niet zo dat je die tracks nog heel vaak hoort op een enkeling na. Op Thrillogy kwamen ze idd allemaal voorbij en dat was toch juist geweldig (ook al weet ik niet alles meer :P ), dus ik zou het niet erg vinden om al die tracks nog eens te horen.

En daarnaast zou ik niet zo snel naar zo'n MiM avond gaan omdat hun huidige stijl me niet echt aanspreekt, in tegenstelling tot de oude stijl.
Donateur
last seen Aug 2024
Doelde ook meer op CR, maar van statement komen ook wel zat platen in setjes terug. Sonic Sabotage is eigenlijk de enige die ik zelden heb gehoord. Crypsis zou zeker wel vet zijn hoor, maar als ik het bijvoorbeeld vergelijk met PP/DBSTF wie draait nog oude platen van hun dan? Zij zelf iig nooit..

En hoezo weet jij niks meer van die thrillogy dan? :D
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
TiMOTHYb wrote: En hoezo weet jij niks meer van die thrillogy dan? :D
:lol: :lol: :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Nee als je het zo bekijkt oke, maar ik vind het gewoon sowieso vet als ie er zou staan, ongeacht of je die nummers nog wel eens hoort.

Ja ik had toen iets verkeerd gegeten ofzo waardoor ik niet meer helemaal scherp was. :innocent:
Donateur
last seen Aug 2024
Ja ik ook, maar de ene artiest zou ik wel veel vetter dan de andere om bovenstaande reden. Frontliner ook bijv.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zware optie!
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
De Tijdmachine wrote:You, followers
Raise your hands
And show us the meaning…
Of hardstyle!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Als Donkey Rollers hier staan skip ik alle carneval feestjes en ben ik aanwezig!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Donkey Rollers staan ook op XXL Carnaval https://partyflock.nl/party/263833:XXlerator
Zany staat ook op 2 andere feesten in Rotterdam die dag https://partyflock.nl/artist/459:Zany

Lijkt me niet dat deze namen dus op de Tijdmachine staan..
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Als je dat dan aanneemt, zijn al die lyrics dus ook geen release aankondiging van de line-up?
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Wat is dit voor hardstyle feest? Draaien de djs gewoon hun normale setjes of meer oudere track?
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Duke wrote:Wat is dit voor hardstyle feest? Draaien de djs gewoon hun normale setjes of meer oudere track?
Alleen maar nummers tussen 2004-2009.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Duke wrote:Wat is dit voor hardstyle feest? Draaien de djs gewoon hun normale setjes of meer oudere track?
Alleen tracks van 2004 t/m 2009

edit: David is lief.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
De Tijdmachine (01-03-2014, NDSM-Werf, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
10000000% zeker aanwezig