Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Deepack - Prophecy
Blademasterz - One blade
Headhunterz - The sacrifice
Tat & Zat - Gangsta
Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
Technoboy - Ti sento
Zany & DV8 - Nothing else matters
Noisecontrollers - Crump
Donkey Rollers - Followers
Headhunterz - Scrap Attack
Davide Sonar - Natural
Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers rmx)
Duro - Cocaine MF (Al pacino mix)
JDX - Live the moment
The prophet vs Deepack - Stampuhh
Headhunterz - Rock civilization
Southstylerz - Pounding senses (deeper inside mix)
Showtek - FTS
Frontliner - Spacer
Noisecontrollers - Attack again
DBSTF - Music made addict
Builder - Her voice (Super bass mix)
Technoboy - Rage
Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE
Crypsis & Sasha F - Get hit


Enige die in mijn ogen Top 25 waardig zijn uit dat lijstje. Maargoed, het publiek heeft gestemd he...heel jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was te verwachten zoiets :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ok ik weet wanneer ik even wat ga eten :/ wat een bagger lijst...

met uitzonderingen daar gelaten natuurlijk....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heel erg jammer dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

2000 [0]
2001 [0]
2002 [0]
2003 [1]

Deepack - Prophecy
2004 [0]
2005 [2]

Donkey Rollers - Followers
Duro - Cocaine MF (Al pacino mix)
2006 [2] -- overgang naar nieuwe hardstyle
Headhunterz - The sacrifice
The prophet vs Deepack - Stampuhh
2007 [7]
Blademasterz - One blade
Zany & DV8 - Nothing else matters
Headhunterz - Rock civilization
Noisecontrollers - Crump
Southstylerz - Pounding senses (deeper inside mix)
Showtek - FTS
Builder - Her voice (Super bass mix)
2008 [2]
Frontliner - Spacer
Technoboy - Rage
2009 [10]
Tat & Zat - Gangsta
Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
Technoboy - Ti sento
Headhunterz - Scrap Attack
Davide Sonar - Natural
Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers rmx)
DBSTF - Music made addict
Noisecontrollers - Attack again
Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE
Crypsis & Sasha F - Get hit
2010 [1]
JDX - Live the moment

10 jaar q-dance:
2000-2005 -> 3 nummers (early hardstyle)
2006-2010 -> 22 nummers (nu-hardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs MMA ongelovelijk/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Zelfs MMA ongelovelijk/


haha dat was wel de eerste die ik had verwacht die er in kwam....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Kepro schreef:
Zelfs MMA ongelovelijk/


haha dat was wel de eerste die ik had verwacht die er in kwam....



Ik ook wel, maarja, het lijstje is niet wat ik verwachte, nog veel te veelnieuw spul/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
The Ace of Bass schreef:
Kepro schreef:
Zelfs MMA ongelovelijk/


haha dat was wel de eerste die ik had verwacht die er in kwam....



Ik ook wel, maarja, het lijstje is niet wat ik verwachte, nog veel te veelnieuw spul/


inderdaad ben ik met je eens...:( tis jammer maarja was wel te verwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz - Rock civilization :yay:

Opzich wel belachelijk dat er zoveel 2009 in staat. MMA, Tonight en Gangsta kan ik nog begrijpen vanwege enorme populariteit, maar de rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is ook nog niet zo erg dat die erin staat, die was gewoon mateloos populair.

Echter:
Headhunterz - Rock civilization
Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
Technoboy - Ti sento
Headhunterz - Scrap Attack ( :') :') :') )
Noisecontrollers - Attack again
Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE
Davide Sonar - Natural
Crypsis & Sasha F - Get hit

Kom op man waar hebben we het over :/ . Waar zijn nou de échte klassiekers als Motherfuck, Back In Time, Pure, Age of Reverse Bass etc...

Dit is precies dat waar ik bang voor was, de top 20 van de afgelopen 3 jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dit is precies dat waar ik bang voor was, de top 20 van de afgelopen 3 jaar :cry:


volgens mij hebben ze gewoon 3 jaar geleden op een grote reset knop gedrukt ofzeauw :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 14:57 
 

WTFF is dit ??

mensen hebben geen verstand van muziek als ze al deze nummers kiezen..
zitten wel een paar dikke platen bij maar dat zijn er niet veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Wat een slechte top25... Dit is niet allertijden spijtig!

Deepack - Prophecy
Blademasterz - One blade
Headhunterz - The sacrifice
Tat & Zat - Gangsta
Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
Technoboy - Ti sento
Zany & DV8 - Nothing else matters
Noisecontrollers - Crump
Donkey Rollers - Followers
Headhunterz - Scrap Attack
Davide Sonar - Natural
Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers rmx)
Duro - Cocaine MF (Al pacino mix)
JDX - Live the moment
The prophet vs Deepack - Stampuhh
Headhunterz - Rock civilization
Southstylerz - Pounding senses (deeper inside mix)
Showtek - FTS
Frontliner - Spacer
Noisecontrollers - Attack again
DBSTF - Music made addict
Builder - Her voice (Super bass mix)
Technoboy - Rage
Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE
Crypsis & Sasha F - Get hit

Had meer potentie qua top 25 allertijden ingezeten wat mij betreft!

Oh.. Bron: Feestfabriek Magazine: Edition #2

Om te huilen dit. Echt te triest voor woorden dat dit de top 25 is. In een keer heel het feest verpest icm het zogenaamde anthem echt om te huilen. The Prophet zal nu zijn crossfader alleen maar gebruiken en het feest is compleet. Zo verkoop je inderdaad niet de kaarten. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus wat een top 25 aller tijden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe ongelofelijk kut, die top 25.. omfg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x Nero, Angel, Modulo? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Angel


helaas..... :cry: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Even ter vergelijking:
http://www.early-hardstyle.com/ehscom/A ... rtsGHF.doc

Deze lijst is in begin 2009 in elkaar gezet op basis van de GHF leden. (toen het forum nog gewoon online was voor iedereen)
Onderaan staan nog wat leuke statistieken ;)

Wel even rekening houden met de "geweldige klassiekers" die in 2009 en 2010 zijn uitgekomen. Deze zijn hier niet in verwerkt, omdat die destijds nog niet uit waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Matige lijst, zware tegenvaller!
Maar aan de andere kant was het wel te verwachten met die zooi dagjes mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Even ter vergelijking:
http://www.early-hardstyle.com/ehscom/A ... rtsGHF.doc

Deze lijst is in begin 2009 in elkaar gezet op basis van de GHF leden. (toen het forum nog gewoon online was voor iedereen)
Onderaan staan nog wat leuke statistieken ;)

Wel even rekening houden met de "geweldige klassiekers" die in 2009 en 2010 zijn uitgekomen. Deze zijn hier niet in verwerkt, omdat die destijds nog niet uit waren.

Ja dat is pas een lijst. :worship: Al vindt ik dat sommige nog wat te hoog staa nen andere te laag, maar dat heb je altijd. Die van q-dance dat is pas echt een verschrikkelijk lijst.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Lyst schreef:
Even ter vergelijking:
http://www.early-hardstyle.com/ehscom/A ... rtsGHF.doc

Deze lijst is in begin 2009 in elkaar gezet op basis van de GHF leden. (toen het forum nog gewoon online was voor iedereen)
Onderaan staan nog wat leuke statistieken ;)

Wel even rekening houden met de "geweldige klassiekers" die in 2009 en 2010 zijn uitgekomen. Deze zijn hier niet in verwerkt, omdat die destijds nog niet uit waren.

Ja dat is pas een lijst. :worship: Al vindt ik dat sommige nog wat te hoog staa nen andere te laag, maar dat heb je altijd. Die van q-dance dat is pas echt een verschrikkelijk lijst.. :/


Citaat:
!@#$%^! - Rock Civilization (2007/SCREL) [6 Votes]


Staat er ook in hee..... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Edwinn schreef:
Lyst schreef:
Even ter vergelijking:
http://www.early-hardstyle.com/ehscom/A ... rtsGHF.doc

Deze lijst is in begin 2009 in elkaar gezet op basis van de GHF leden. (toen het forum nog gewoon online was voor iedereen)
Onderaan staan nog wat leuke statistieken ;)

Wel even rekening houden met de "geweldige klassiekers" die in 2009 en 2010 zijn uitgekomen. Deze zijn hier niet in verwerkt, omdat die destijds nog niet uit waren.

Ja dat is pas een lijst. :worship: Al vindt ik dat sommige nog wat te hoog staa nen andere te laag, maar dat heb je altijd. Die van q-dance dat is pas echt een verschrikkelijk lijst.. :/


Citaat:
!@#$%^! - Rock Civilization (2007/SCREL) [6 Votes]


Staat er ook in hee..... :')

Daarom zeg ik ook sommige staan nog wat te hoog en anderen te laag. Maar goed Rock Civilization verdiend wel een plaats in de top 100 vindt ik. Kijk is naar hoeveel mensen die vroeger gedraaid hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Nee ik bedoel niet de plaat, maar dat headhunterz zo neer gezet word..
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten