Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:08 

Donateur

Haha voor mij ook. Sowieso heb ik liever een keihard indoor beukfestijn dan een festival met zomerse roemptie-doemptie beats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:08 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
Mol schreef:
tomb schreef:
En daarbij komt dat 60 euro gewoon heeuul veuuul is voor 1 area.

Qlimax verkoopt anders ook uit.. De reden dat ze niet goed verkopen = Defqon.

Ik denk het dat het gehele festival seizoen een rol speelt, want waar kies je nou eerder voor in de zomer,
een festival met 10 area's en lekker buiten of een indoor feest waar het teringheet gaat worden en waar maar 1 stage is :D

mijn keuze is dan snel gemaakt uit als ik moet kiezen uit, decibel/mysteryland of 10yearsofQ

10Years natuurlijk, want de rest is er volgendjaar ook weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:17 

Hardtraxx Veteran

klopt, maar feestfabriek moet eerst nog maar is bewijzen dat het ook inderdaad zo'n vet feest gaat worden, want ik denk dat het moeilijk wordt om een groot zomerfestival concurrentie te bieden hoor ^^
maarja ieder zo ze eigen keuze en indoor feesten hebben ook mijn voorkeur alleen niet als het buiten 30 graden is, dan sta ik toch liever lekker buiten in de schaduw te stampen met me koude biertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:18 

Donateur

Haha mwah ik vind het soms wel lekker.. maar hardstyle hoort toch echt thuis in bunkers en beukhallen als de RAI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

ik vind die tenten op festivals het ook goed doen hoor, prima geluid daar in vergelijking met open/main stages ^^
maar ik snap je punt ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 11:28 

Donateur

Piaaa schreef:
Puur omdat Q dan ook merkt dat waar ze mee bezig zijn voor de liefhebbers niet DE manier is

Wat is dit nou voor een onzin.
Dit feest is JUIST een feest waar een liefhebber volledig aan z'n trekken kan komen. Iedereen wordt bediend tijdens dit feest (vooral als je VIP bent heb je helemaal niks te klagen). En ik denk ook dat dit feest alleen de liefhebbers gaat trekken. Als je ziet hoe snel Qlimax en Defqon uitverkocht raken en hoe slecht dit loopt kan je maar één conclusie trekken: 'T is voor Q juist een wijze les dat dit niet de manier is om ff een hele sloot dagjesmensen aan te trekken.

Q organiseert verder genoeg voor de liefhebbers. Zie Q-base, Houseqlassics, Qountdown, InQontrol (in iets mindere mate)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

Denk dat 't nog wel mee valt, op pf staan voor De Feestfabriek meer bezoekers dan voor Qlimax 2009...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:08 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Denk dat 't nog wel mee valt, op pf staan voor De Feestfabriek meer bezoekers dan voor Qlimax 2009...

Er is een rede waarom Q-Dance dit feest zo belachelijk hard promoot. Het feit dat het op de radio komt, dat er spotjes in de Defqon-uitzending zitten en de free gadgets rond dit feest en nu zelfs een winactie op Partyflock zeggen mij eigenlijk wel genoeg.

Je zag hetzelfde met In Qontrol. Is volgens mij niet eens uitverkocht geweest en als je ziet hoeveel mensen er dingen voor In Qontrol gewonnen hebben.. Daar komt nog eens bij dat de gemiddelde Qlimax/Defqon bezoeker namen als de Feestfabriek en In Qontrol niet eens echt kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:05 

Hardtraxx Veteran

Ik denk inderdaad dat er meer 'vaste' feestgangers op PF zit, waardoor bij minder bekende feesten een veel hoger aandeel van de bezoekers zijn aanwezigheid op PF meldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 23:55 

Hardtraxx Veteran

@ PNMRX en Khadber

Klopt allebei wat jullie zeggen. En ik kan ook wel merken dat 't niet echt loopt met de kaartverkoop. Maar wou even aangeven dat de 8000 waarover gesproken wordt wel heel erg laag is ingeschat.

Om maar eens een vergelijking met inqontrol te maken denk ik dat er toch zeker wel meer dan 20.000 man komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 01:21 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
@ PNMRX en Khadber

Klopt allebei wat jullie zeggen. En ik kan ook wel merken dat 't niet echt loopt met de kaartverkoop. Maar wou even aangeven dat de 8000 waarover gesproken wordt wel heel erg laag is ingeschat.

Om maar eens een vergelijking met inqontrol te maken denk ik dat er toch zeker wel meer dan 20.000 man komt...

Al zou er 25.000 op komen dagen, dan is het nog een tegenvaller voor ze. Zij rekenden op een uitverkocht feest waarschijnlijk, en daar is vast ook het budget op afgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 08:55 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Qlubtempo Parade
Pavo
Dana
Luna
DHHD
Isaac
Daniele Mondello
MC: Ruffian

http://www.q-dance.nl/q/page/de_q-dance_feestfabriek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 09:37 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Citaat:
Qlubtempo Parade
Pavo
Dana
Luna
DHHD
Isaac
Daniele Mondello

:') denkt iedereen eindelijk verlost te zijn van hem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 09:42 

Hardtraxx Veteran

Ruffian is mijn held :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:00 

Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Kepro schreef:
Citaat:
Qlubtempo Parade
Pavo
Dana
Luna
DHHD
Isaac
Daniele Mondello

Verlost? Kerel, hij is in ieder geval een veel betere MC dan Villain dn DV8 samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:08 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
The Ace of Bass schreef:
Kepro schreef:

Verlost? Kerel, hij is in ieder geval een veel betere MC dan Villain dn DV8 samen.

daar ben ik het absoluut niet mee eens! Villain en DV8 weten te minsten wanneer ze hun mond moeten houden! Het is zwaar vervelend als een MC door een nummer heen gaat lullen als de climax er net in komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:09 

Hardtraxx Veteran

Sommigen mensen hebben nooit Ruffian meegemaakt en deze vergeken met DV8, day Sydrome of Villian.

Ruffian is verruit de meest profesioneelste MC die ik ken.

Edit: Ik ergerde me dood aan DV8 op inQontrol maar he dat ben ik, ik en DV8 hebben gewoon geen klik, ik krijg geen kick van hem. Altijd het woordje Fuck, Ripping/Rocking/Ready etc, natuurlijk heeft Ruffian dat ook maar misschien komt dat ook door z'n stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:10 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Sommigen mensen hebben nooit Ruffian meegemaakt en deze vergeken met DV8, day Sydrome of Villian.

Ruffian is verruit de meest profesioneelste MC die ik ken.

ik heb ruffian vaak genoeg mee gemaakt en ook vaak genoeg gehoort in livesets! zwaar irritant vind ik die man!

MC Da Syndrome is een held! wat een energie! wel logisch met ADHD maar die man kan pas wat los maken in het publiek! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:11 

Hardtraxx Veteran

Daar heb je het, Livesets maar wat als je er staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:12 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Edit: Ik ergerde me dood aan DV8 op inQontrol maar he dat ben ik, ik en DV8 hebben gewoon geen klik, ik krijg geen kick van hem. Altijd het woordje Fuck, Ripping/Rocking/Ready etc, natuurlijk heeft Ruffian dat ook maar misschien komt dat ook door z'n stem.

daar ben ik het wel mee eens, hij is niet echt orgineel. Maar zie toch liever hem als Ruffian :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:13 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Daar heb je het, Livesets maar wat als je er staat?

Citaat:
ik heb ruffian vaak genoeg mee gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 10:27 

Hardtraxx Newbie

Waarom zo serieus ?

Ik vind MC's eigelijk zoiezo vervelend, ik wil gewoon puur de muziek horen en niet iemand die 'stoere' dingen zegt. Maar als ik moet kiezen vind ik MC Da Syndrome toch wel het beste. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:25 

Donateur

Ruffian :worship: . Enige MC die écht wat toevoegt tijdens een feest. Die voelt precies aan hoe hij het publiek mee kan krijgen. Ben blij dat hij weer in genade is aangenomen, ik zou er niet aan moeten denken om een hele avond lang naar dat monotone gelul van DV8 te moeten luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:38 

Hardtraxx Addict

Wat een slechte top25... Dit is niet allertijden spijtig!

Deepack - Prophecy
Blademasterz - One blade
Headhunterz - The sacrifice
Tat & Zat - Gangsta
Headhunterz, wildstylez & Noisecontrollers - Tonight
Technoboy - Ti sento
Zany & DV8 - Nothing else matters
Noisecontrollers - Crump
Donkey Rollers - Followers
Headhunterz - Scrap Attack
Davide Sonar - Natural
Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers rmx)
Duro - Cocaine MF (Al pacino mix)
JDX - Live the moment
The prophet vs Deepack - Stampuhh
Headhunterz - Rock civilization
Southstylerz - Pounding senses (deeper inside mix)
Showtek - FTS
Frontliner - Spacer
Noisecontrollers - Attack again
DBSTF - Music made addict
Builder - Her voice (Super bass mix)
Technoboy - Rage
Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE
Crypsis & Sasha F - Get hit

Had meer potentie qua top 25 allertijden ingezeten wat mij betreft!

Oh.. Bron: Feestfabriek Magazine: Edition #2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 13:41 

Hardtraxx Elite

T is nog heel wat dat er nog wat oudjes in staan.. Bij het gros van t publiek blijven namelijk alleen maar de goeie tracks van max. ongeveer een jaar oud hangen.. Niet zo heel gek dus dit lijstje!
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten