Geweldig feest was dit! Voor mij het eerste feest waar veel Theracords artiesten stonden dus ik verwachtte van allemaal leuke sets.
Ik wilde graag Duruz & Zirkum zien. Alleen door het verre lopen vanaf de kiss & ride plek naar het festivalterrein duurde het lang voordat we er eindelijk waren. Maar ja wel fijn als je dan aankomt en je hoort meteen History Is A Lie
Daarna Cellrock, leuk setje met een hoop oude tracks.
Na Cellrock naar de hardstyle mainstage gelopen die ik er leuk uit vond zien. Het was tijd voor een uurtje Geck-O. Thuis vind ik het allemaal wel leuk van Geck-O maar niet bijzonder. Echt iets wat ik live moet horen. Ik schrok bij Assquake gewoon van hoe hard die ging. Ook vond ik de afwisseling leuk doordat er ook euforische tracks werden gedraaid zoals Summer in the City en Breathe. Enige nadeel was wel dat ik stond te verbranden in de zon. Het enige insmeertentje dat ik heb gezien was bij de house mainstage. Maar een kleurtje kon ik wel gebruiken.
Na Gecko wat gegeten en door gegaan naar Blackburn. Toen wij aankwamen draaide die 2-1! Daarna nog In Your What! Stay Alert gehoord voor de rest kan ik er niet opkomen wat hij nog meer gedraaid heeft. Na Blackburn even bij D-Passion en Promo gekeken. Leuk voor de afwisseling een keer hardcore maar de enige plaat die ik herkende was Raging in the Dancehall.
Daarna was het tijd voor Warface vs Dark Pact. De set waar ik heel erg naar uitkeek. Ze hadden in mei in Eindhoven een heerlijke set neergezet dus verwachtte ik dat deze keer weer! Ik kwam binnen tijdens Sorrow wat een leuke binnenkomer is. Daarna begonnen ze met het draaien van de Spoontech platen afgewisseld met enkele andere plaatjes. Vetste was dat ze op het einde Pattern 2 draaide.

Die had ik niet verwacht maar blijft heerlijk. Mix werk van Remco vond ik ook heel vet. Hierna Prefix en Density die altijd een leuke set neerzetten en deze keer ook weer. Hoogtepunten waren Hardstyle Matters en Masters. Vervolgens even uitgerust en een lekkere fruitsalade gegeten.
Toen naar Thera die zoals verwacht een hele mooie set neerzetten. Kreeg kippenvel van Surreal. En wat is die Welcome edit heerlijk!Daarna Degos en Re-Done nog. Mr Willy was wel de plaat die eruit sprong.
Verder was dit ook een leuke set. Alleen ik was al behoorlijk moe van het feest en mijn benen wilde ook niet meer mee werken.
+++++ Sets van Warface vs Dark Pact & Thera
++++ Sets van Prefix en Density & Geck-O
+++ weer
++ Sfeer
++ gezelligheid
++ Eten zowel de turkse pizza als de fruitsalade waren heerlijk
++ Hardstyle Matters, Pattern 2, Distorted Mind Remix, Mr Willy. Delusion, Raw Resistance, Masters, Formula, Up Top, Bring it to them RAW, Surreal, Fatality en Bloodshed, Assquake, AHA zijn toch wel de nummers die me bij zijn gebleven heerlijk

- 7 munten voor 20 euro vond ik best duur
- Verre lopen op de heenweg naar het terrein toe terwijl je op de terug gewoon een kortere route kreeg die bijna 10 minuten scheelde.
- Verbrand
Als er volgend jaar weer een soort gelijke line up staat ben ik zeker weer aanwezig. Leuk feestje