Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer wat nieuwe namen, weet niet of de lineup nu compleet is:

Hardstyle:
D-Block & S-Te-Fan
Isaac
Donkey Rollers Live
Deepack
Zany
Tuneboy
Thera
Slim Shore vs The Pitcher
Bass Chaserz
Geck-O
F8trix
MC Da Syndrome

Raw:
Phuture Noize
Degos & Re-done
Prefix & Density
Warface vs Dark Pact
Blackburn
Cold Case
Twice
Zirkum vs Duruz
Cellrock
MC Livid

hardcore:
Promo vs D-Passion
Dreamteam
Tommyknocker
Ophidian
Ruffneck
The Outside Agency
Unexist
Meccano Twins
Tieum
G-Town madness
Norman
MC Mouth of Madness

En Faithless op de main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, zit dan Istanbul, anders zeker interesse gehad in de line-up. Rest van de stages had ik me ook prima op kunnen vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Weer wat nieuwe namen, weet niet of de lineup nu compleet is:


Ja, volgens mij wel :) Zal het vandaag even in de beginpost aanpassen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

wat een line-up zeg.. UDC houdt wel van Theracords zo te zien haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon fatsoenlijke hardstyle, zowel bij hardstyle als bij 'raw'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette line-up bij de raw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke optie geworden :thumbsup: gewoon hs stage en house + main :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zo jammer dat ik dan weg ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt een mega-zieke hardcore line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Echt een mega-zieke hardcore line-up :love:

dansjeng?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Dan val je automatisch toch wel meer terug op Hardstyle. :P Niet omdat de andere stijlen niets zijn maar omdat je daar weer de vertrouwde dingen hebt die je ergens anders een beetje mist.

Dat is mijn ervaring in ieder geval al verschillende keren geweest.



Herkenbaar haha.
Ik vind techno, trance of zelfs dubstep feestjes festivals heel vet, vermaak ik me altijd prima.
Maar als ik dan op Emporium of Mysteryland langs alle tenten ga, dan denk ik heel vaak, 'hmmm best soft dit, waar is de energy van de hardstyle stage' en eindig ik toch weer bij de hardstyle voor het grootste gedeelte van de dag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop hier heen te kunnen, zit alleen met mn vakantie. Hele vette line up, ook op de andere stages overigens. Heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 23:58 
 
Hardtraxxer

Superdik, en op loopafstand.
Donkey rollers LIVE (L)
Faithless (L)

Gaat een topper worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wel met een aantal typefouten.. dit kijk je toch goed na voordat je het openbaar maakt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Tickets gewonnen, dus aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twice en Dark Pact vs. Warface zijn trouwens opgewisseld voor wie dat nog niet had gezien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis fissa, altijd leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 11:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Showtek! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

helaas teveel uitgegeven op tomorrowland :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 00:06 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
Twice en Dark Pact vs. Warface zijn trouwens opgewisseld voor wie dat nog niet had gezien. :)


Warface vs. Dark Pact zal inderdaad om 17.30 plaats vinden en Twice om 19.30.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 11:12 
 
Hardtraxxer

Helaas waren gister de laatste my first dance valley tickets verkocht :( Maar toch maar kaartje gehaald want een feest met zo'n line up wil ik niet missen :thumbsup: Voor de andere die gaan te herkennen aan een blauw Welcome shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 12:01 
 
Hardtraxxer

Geweldig feest was dit! Voor mij het eerste feest waar veel Theracords artiesten stonden dus ik verwachtte van allemaal leuke sets.

Ik wilde graag Duruz & Zirkum zien. Alleen door het verre lopen vanaf de kiss & ride plek naar het festivalterrein duurde het lang voordat we er eindelijk waren. Maar ja wel fijn als je dan aankomt en je hoort meteen History Is A Lie :loving:
Daarna Cellrock, leuk setje met een hoop oude tracks.
Na Cellrock naar de hardstyle mainstage gelopen die ik er leuk uit vond zien. Het was tijd voor een uurtje Geck-O. Thuis vind ik het allemaal wel leuk van Geck-O maar niet bijzonder. Echt iets wat ik live moet horen. Ik schrok bij Assquake gewoon van hoe hard die ging. Ook vond ik de afwisseling leuk doordat er ook euforische tracks werden gedraaid zoals Summer in the City en Breathe. Enige nadeel was wel dat ik stond te verbranden in de zon. Het enige insmeertentje dat ik heb gezien was bij de house mainstage. Maar een kleurtje kon ik wel gebruiken.
Na Gecko wat gegeten en door gegaan naar Blackburn. Toen wij aankwamen draaide die 2-1! Daarna nog In Your What! Stay Alert gehoord voor de rest kan ik er niet opkomen wat hij nog meer gedraaid heeft. Na Blackburn even bij D-Passion en Promo gekeken. Leuk voor de afwisseling een keer hardcore maar de enige plaat die ik herkende was Raging in the Dancehall. :$
Daarna was het tijd voor Warface vs Dark Pact. De set waar ik heel erg naar uitkeek. Ze hadden in mei in Eindhoven een heerlijke set neergezet dus verwachtte ik dat deze keer weer! Ik kwam binnen tijdens Sorrow wat een leuke binnenkomer is. Daarna begonnen ze met het draaien van de Spoontech platen afgewisseld met enkele andere plaatjes. Vetste was dat ze op het einde Pattern 2 draaide. :loving: Die had ik niet verwacht maar blijft heerlijk. Mix werk van Remco vond ik ook heel vet. Hierna Prefix en Density die altijd een leuke set neerzetten en deze keer ook weer. Hoogtepunten waren Hardstyle Matters en Masters. Vervolgens even uitgerust en een lekkere fruitsalade gegeten.
Toen naar Thera die zoals verwacht een hele mooie set neerzetten. Kreeg kippenvel van Surreal. En wat is die Welcome edit heerlijk!Daarna Degos en Re-Done nog. Mr Willy was wel de plaat die eruit sprong.
Verder was dit ook een leuke set. Alleen ik was al behoorlijk moe van het feest en mijn benen wilde ook niet meer mee werken.

+++++ Sets van Warface vs Dark Pact & Thera
++++ Sets van Prefix en Density & Geck-O
+++ weer
++ Sfeer
++ gezelligheid
++ Eten zowel de turkse pizza als de fruitsalade waren heerlijk
++ Hardstyle Matters, Pattern 2, Distorted Mind Remix, Mr Willy. Delusion, Raw Resistance, Masters, Formula, Up Top, Bring it to them RAW, Surreal, Fatality en Bloodshed, Assquake, AHA zijn toch wel de nummers die me bij zijn gebleven heerlijk :loving:

- 7 munten voor 20 euro vond ik best duur
- Verre lopen op de heenweg naar het terrein toe terwijl je op de terug gewoon een kortere route kreeg die bijna 10 minuten scheelde.
- Verbrand

Als er volgend jaar weer een soort gelijke line up staat ben ik zeker weer aanwezig. Leuk feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 12:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Feestje (L)

Als ik t me goed herinner:

01. Geck-o - Space Jam
02. Geck-e - Body Flow
03. Noisecontrollers - Summer In The City (Part II)
04. K-Traxx - Hardventure (Tatanka Remix)
05. TNT - Contrast
06. Noisecontrollers - Give It Up
07. Alpha² & Wildstylez - Breathe
08. The Pitcher ft Zany & DV8 - Fuck Hardstyle
09. Geck-o - Oh!
10. Buraka Som Sistema - Hangover (Geck-o Bootleg)
11. Project 1 - Rate Reducer
12. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o & Phrantic vs Space Laces Bootleg)
13. Tuneboy - XY
14. Geck-o - AHA
15. Phrantic - In The Mix
16. Geck-o - Assquake
17. TNT - Tritolo (Yellow Compound Mix)
18. Noisecontrollers - Gimme Love
19. Geck-o - It's What We Are VIP
20. Tuneboy - La Musica Del Futuro
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht dat faithless gestopt was?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten