Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Cellrock.... raw... ?

Endymion... hardstyle... ?


Azijn ...... pisser ....?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Kijk er naar uit mensen, gaat een mooie zomer worden! Kleine aantekening: het is Warface vs Dark Pact. :thumbup:


Toch hoop ik nog op een grote naam, anders sla ik opnieuw een jaartje over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sodeknetter :worship: Ja, hier wil ik bij zijn. Gefeliciteerd Koentje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Kijk er naar uit mensen, gaat een mooie zomer worden! Kleine aantekening: het is Warface vs Dark Pact. :thumbup:


Zag het ook net toen ik op de site keek, heb het aangepast in de beginpost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Sodeknetter :worship: Ja, hier wil ik bij zijn. Gefeliciteerd Koentje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz, bizarre man! Goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice Duruz! Goed gedaan :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 16:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dik zeg! Ook maar eens overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

:clap:

Phuture Noize staat trouwens wel op Refinery stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere lineup tot nu toe. Veel leuks met alle stijlen bij mekaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een dondersgeile line-up, hoop dat ik hier heen kan ondanks verplichtingen op mn werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan begint er echt heeeeel nice uit te zien! Jammer van de afstand, wellicht als ik mensen mee krijg dat ik aanwezig ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
:clap:

Phuture Noize staat trouwens wel op Refinery stage.


Ja jezus koen jij weet ook niet wat je wilt :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:19 
 
Hardtraxxer

Die hardcore line-up nu al :worship: TOA, Ophidian, Dither, Ruffneck en dan nog precies de artiesten qua hardstyle waar ik geinteresseerd in ben. Ga hier proberen bij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Dance Valley is wat mij betreft een goede weg ingeslagen met deze nieuwe opzet en line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig. Wordt wel leuk denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize trouwens wel op de Raw Hardstyle stage :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.veronicamagazine.nl/acties/d ... -festivals

€ 40,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
http://www.veronicamagazine.nl/acties/dagje-weg/events/1741-dance-valley-de-klassieker-onder-de-festivals

€ 40,-


Kijk de eerste comment :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paling schreef:
hoebedoelje schreef:
http://www.veronicamagazine.nl/acties/dagje-weg/events/1741-dance-valley-de-klassieker-onder-de-festivals

€ 40,-


Kijk de eerste comment :x


Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk. :thumbup:

Okee dan mag het :$

Wanneer zullen er nieuwe namen bekend worden gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
hoebedoelje schreef:
Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk. :thumbup:

Okee dan mag het :$

Wanneer zullen er nieuwe namen bekend worden gemaakt?


Half/eind mei :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 07:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Paling schreef:
hoebedoelje schreef:
Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk. :thumbup:

Okee dan mag het :$

Wanneer zullen er nieuwe namen bekend worden gemaakt?


Half/eind mei :)


Ik zit ook nog steeds te wachten op een naam waarbij ik direct een ticket zal kopen.

Met de huidige lijst namen sla ik dit liever over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:10 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Duruz schreef:
Paling schreef:
Okee dan mag het :$

Wanneer zullen er nieuwe namen bekend worden gemaakt?


Half/eind mei :)


Ik zit ook nog steeds te wachten op een naam waarbij ik direct een ticket zal kopen.

Met de huidige lijst namen sla ik dit liever over.


wie wil je schat?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten