Azijn ...... pisser ....?wrote:Cellrock.... raw... ?
Endymion... hardstyle... ?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Toch hoop ik nog op een grote naam, anders sla ik opnieuw een jaartje over.wrote:Kijk er naar uit mensen, gaat een mooie zomer worden! Kleine aantekening: het is Warface vs Dark Pact.
Sodeknetter
Ja, hier wil ik bij zijn. Gefeliciteerd Koentje! 
Zag het ook net toen ik op de site keek, heb het aangepast in de beginpostwrote:Kijk er naar uit mensen, gaat een mooie zomer worden! Kleine aantekening: het is Warface vs Dark Pact.
wrote:SodeknetterJa, hier wil ik bij zijn. Gefeliciteerd Koentje!
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Phuture Noize staat trouwens wel op Refinery stage.
Lekkere lineup tot nu toe. Veel leuks met alle stijlen bij mekaar
Wat een dondersgeile line-up, hoop dat ik hier heen kan ondanks verplichtingen op mn werk.
Zo dan begint er echt heeeeel nice uit te zien! Jammer van de afstand, wellicht als ik mensen mee krijg dat ik aanwezig ben!
Ja jezus koen jij weet ook niet wat je wiltwrote:![]()
Phuture Noize staat trouwens wel op Refinery stage.
D
Hardtraxx Veteran
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
Die hardcore line-up nu al
TOA, Ophidian, Dither, Ruffneck en dan nog precies de artiesten qua hardstyle waar ik geinteresseerd in ben. Ga hier proberen bij te zijn!
Aanwezig! Dance Valley is wat mij betreft een goede weg ingeslagen met deze nieuwe opzet en line-up!
D
Hardtraxx Veteran
Phuture Noize trouwens wel op de Raw Hardstyle stage 
Kijk de eerste commentwrote:http://www.veronicamagazine.nl/acties/dagje-weg/events/1741-dance-valley-de-klassieker-onder-de-festivals
€ 40,-
Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk.wrote:Kijk de eerste commentwrote:http://www.veronicamagazine.nl/acties/dagje-weg/events/1741-dance-valley-de-klassieker-onder-de-festivals
€ 40,-
Okee dan mag hetwrote:Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk.
Wanneer zullen er nieuwe namen bekend worden gemaakt?
D
Hardtraxx Veteran
Half/eind meiwrote:Okee dan mag hetwrote:Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk.
Ik zit ook nog steeds te wachten op een naam waarbij ik direct een ticket zal kopen.wrote:Half/eind meiwrote:Okee dan mag hetwrote:Ter herinnering, ze zijn nog verkrijgbaar namelijk.
Met de huidige lijst namen sla ik dit liever over.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 16 days ago
wie wil je schat?wrote:Ik zit ook nog steeds te wachten op een naam waarbij ik direct een ticket zal kopen.wrote:Half/eind meiwrote: Okee dan mag het
Met de huidige lijst namen sla ik dit liever over.
Who was there
Nobody has said they're going yet.