Was een erg leuk feestje, prima vermaakt. Eerste keer dat ik voor een feestje gebobt had en dat beviel me eigenlijk best. Dag begonnen bij Meccanno Twins, vervolgens het setje van Geck-O meegepakt, na Geck-o weer even bij de hardcore gekeken, om daarna de tweede helft van Blackburn nog even mee te pakken. In Your What en Under Attack zijn me van deze set het meest bijgebleven. Daarna even blijven plakken bij Phuture Noize, die o.a. de remix van Fight For Survival en Firepower draaiden. Heb DBSTF ook nog even een kans gegeven, maar daar werd me al snel duidelijk hoe weinig ik heb met de mainstream hardstyle van tegenwoordig. Tijdens Zany ook nog even bij de main blijven plakken. Was een prima setje, vooral door de trackkeuze in de tweede helft (Pounding Senses Edit, Firepower, World On Fire, Octavius Augustus Remix) en het snelle mixwerk. Hoogtepunt van deze set was toch wel Arise remix

. Tijdens Tuneboy even rustig wat gegeten om tijdens Thera weer vol los te kunnen gaan. Was 60 minuten lang lekker knallen. Enige minpunt aan de set was dat God's Child voor de kickroll uitgemixt werd

. Na Thera zijn we door gegaan naar D&R, die ook erg lekker draaiden, wel jammer dat het toen wel erg rustig werd bij de raw. Aan het einde nog even gekeken bij Hardwell, die zo'n beetje alle house hitjes uit de kast had getrokken en de Wildstylez remix van Never Say Goodbye. Niet heel speciaal, maar als afsluiter wel vermakelijk.
De + en - puntjes:
+++ Thera (Zeker in combinatie met Da Syndrome)
+++ D&R die Motion en Trespassing draaiden
++ Geck-O
++ 2e helft van Zany
++ Heerlijk weer
+ Snel wegrijden aan 't eind
+ Terrein, was wel een kolere eind lopen, maar vond het qua ligging wel een stuk sfeervoller dan andere festivals waar ik tot nu toe geweest ben.
-- Dik wijf dat tegen me aan begint te springen en me belachelijk probeert te maken terwijl ik aan het losgaan ben bij main hardstyle.
--- Kapotte achterlichten die er voor zorgden dat ik 2,5 uur later thuis was dan gepland.
EDIT: Die nieuwe D&R plaat