Nou als de vorige editie pas op de dag zelf uitverkocht was, dan is meer dan een verdubbeling van de capaciteit wel erg ambitieus eerlijk gezegd 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik denk dat na Hard Bass Delete sowieso wel wat meer fans erbij heeft gekregen. Plus het feit dat Dynamo niet/nauwelijks te bereiken is zorgt er ook voor dat er minder mensen op af komen natuurlijk.
B
Waarom heb jij Hitler als avatar?wrote:Ik denk dat na Hard Bass Delete sowieso wel wat meer fans erbij heeft gekregen. Plus het feit dat Dynamo niet/nauwelijks te bereiken is zorgt er ook voor dat er minder mensen op af komen natuurlijk.
Omdat die kei hard gaat man!!wrote:Waarom heb jij Hitler als avatar?wrote:Ik denk dat na Hard Bass Delete sowieso wel wat meer fans erbij heeft gekregen. Plus het feit dat Dynamo niet/nauwelijks te bereiken is zorgt er ook voor dat er minder mensen op af komen natuurlijk.
B
Even gas geven haha.wrote:Omdat die kei hard gaat man!!wrote:Waarom heb jij Hitler als avatar?wrote:Ik denk dat na Hard Bass Delete sowieso wel wat meer fans erbij heeft gekregen. Plus het feit dat Dynamo niet/nauwelijks te bereiken is zorgt er ook voor dat er minder mensen op af komen natuurlijk.
Teupie die een harlemshake filmpje post met joden en een rokende schoorsteen word er meteen afgetieft door Jor-D maar een Hitler met glowsticks kan vast wel 
En dat filmpje vond ik nog wel leuk
B
Dat filmpje was tering grappigwrote:Teupie die een harlemshake filmpje post met joden en een rokende schoorsteen word er meteen afgetieft door Jor-D maar een Hitler met glowsticks kan vast wel
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 20 days ago
Ik hoop dat je zelf ook snapt dat zo'n filmpje iets heel anders iswrote:Teupie die een harlemshake filmpje post met joden en een rokende schoorsteen word er meteen afgetieft door Jor-D maar een Hitler met glowsticks kan vast wel
Aanwezig als het in de bewoonde wereld wordt gehouden
wrote:Aanwezig als het in de bewoonde wereld wordt gehouden
Even serieus, Eindhoven wordt niet als "de bewoonde wereld" beschouwt? 
Ze hebben het over de locatie waar het nu gehouden gaat worden, die nog niet bekend is.wrote:Even serieus, Eindhoven wordt niet als "de bewoonde wereld" beschouwt?
Mooi, heb nog 2 muntjes hier liggen van Spoontech 5 years. 
Even ver rijden als Eindhoven + nog nooit in Club Rodenburg geweest + op mijn verjaardag. Hopelijk aanwezig als ik wat mensen mee krijg!
Gelukkig nog in de buurt. Ook wel een dikke kans dat het feest nu tot 6 uur duurt in plaats van tot 4 nu het in Club Rodenburg wordt gehouden toch? En hoe is het geluid in deze zaal eigenlijk?
Even de Line-up afwachten, want Beesd is opzich prima aan te rijden.
B
Hopelijk staat Delete hier
B
Misschien kunnen we met Ryan Air naar deze locatiewrote:wrote:Hopelijk staat Ryan hier
club rodenburg is meestal altijd wel een zekerheidje, dat geluid + delete, pure liefde
hopelijk wel gewoon hoofdzaal gvd... 
Kleine kans, ze krijgen die Roughstate avond (nog) niet uitverkocht laat staan een avond voor Delete. Zal wel de kleine zaal worden.wrote:hopelijk wel gewoon hoofdzaal gvd...
Who was there
Nobody has said they're going yet.