Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

[AFGELAST] CRAFT Festival 2017

Time
(Sun)
Price
Early-bird: €29,50, regulier: €39,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Geluid heb ik op zich wel vertrouwen in, ze hebben nu natuurlijk minder restricties vanuit de gemeente dan op de werf (hoop ik ten minste, anders is die verhuizing naar deze locatie ook zinloos)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Norther66 wrote:Geluid heb ik op zich wel vertrouwen in, ze hebben nu natuurlijk minder restricties vanuit de gemeente dan op de werf (hoop ik ten minste, anders is die verhuizing naar deze locatie ook zinloos)
Dit was juist een van de grootste redenen om te verhuizen toch? Denk dat we er van uit kunnen gaan dat het geluid wel een stuk gaat verbeteren
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
MeneerEend wrote:
Norther66 wrote:Geluid heb ik op zich wel vertrouwen in, ze hebben nu natuurlijk minder restricties vanuit de gemeente dan op de werf (hoop ik ten minste, anders is die verhuizing naar deze locatie ook zinloos)
Dit was juist een van de grootste redenen om te verhuizen toch? Denk dat we er van uit kunnen gaan dat het geluid wel een stuk gaat verbeteren
Denk eerder dat de gemeente klaar was met die "herrie"
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Royvn_ wrote:
MeneerEend wrote:
Als ze herrie de stad uit willen bannen kunnen ze meteen die 2.000 technofeesten per jaar die daar gehouden worden verbieden.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
MeneerEend wrote:Denk dat we er van uit kunnen gaan dat het geluid wel een stuk gaat verbeteren
Iedere keer roept LYM 'Het geluid wordt beter' en constant is het kut. Zowel binnen als buiten edities. Je kunt beter nergens van uitgaan bij LYM.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
[AFGELAST] CRAFT Festival 2017 (06-05-2017, Evenemententerrein Geestmerambacht, Oudkarspel)

Officiële line-up release.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Nette line-up hoor!
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Dus iedereen van Lucky Number Six, maar geen Headhunterz. Die wel in die teaser video zat.
Heeft iemand puzzelstuk 1.24 al??
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Kevv1990 wrote:Dus iedereen van Lucky Number Six, maar geen Headhunterz. Die wel in die teaser video zat.
Heeft iemand puzzelstuk 1.24 al??
Waarschijnlijk kan hij niet op de poster / officiële line-up. Op deze manier hebben ze toch geteased dat hij komt. Althans, dat denk ik.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Opvallend dat Mind Dimension na Qapital nu ook op de CRAFT line-up staat als enige Spoontech artiest.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
hopelijk toch hoofdjagers als suprise act dan
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Op Facebook de video "Dit was nog maar het begin. We komen nog terug".

Dat getease vind ik nu wel behoorlijk irritant worden
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Helicaze wrote:Opvallend dat Mind Dimension na Qapital nu ook op de CRAFT line-up staat als enige Spoontech artiest.
Ik vind helemaal hardstikke mooi.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
yannickvk wrote:
Helicaze wrote:Opvallend dat Mind Dimension na Qapital nu ook op de CRAFT line-up staat als enige Spoontech artiest.
Dat zeker. :D
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Royvn_ wrote:
MeneerEend wrote:
Ik dacht dat de reden was dat LYM geen vergunning meer kreeg voor "Harde evenementen" om dat ze woningen gaan bouwen op de werf.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Helicaze wrote:
yannickvk wrote:
Dat zeker. :D
Komt waarschijnlijk omdat die nu bij The Wishlist zit trouwens.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Vette line-up hoor, zo jammer dat het zo ver is maar deze blijft zeker een optie! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Tijdmachine heten ze Alpha Twins en op de Raw Alpha2? :P
En wat zal de Fusion of Sound zijn? Nieuwe start van de Donkey Rollers waar ze op hinten?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Leonidas wrote: En wat zal de Fusion of Sound zijn? Nieuwe start van de Donkey Rollers waar ze op hinten?
Waar zie je dat staan? Of ben ik blind aan het worden. DR15YRS zie ik wel :love: Dat kan wel episch worden als ze het zo speciaal gaan maken als het klinkt.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Misschien, ondanks de afstand, hier toch maar heen gaan :loving:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Fijne namen staan er misschien toch erheen als we bij de voetbal voor spek en bonen spelen.
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
gratis festival nooit mis lucky number six gaf je een plaats op de gastenlijst
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Leonidas wrote:Tijdmachine heten ze Alpha Twins en op de Raw Alpha2? :P
Het is al best een tijdje dat ze op classic stages onder de naam Alpha Twins draaien.
Ze hebben er zelfs een aparte Facebookpagina voor aangemaakt: https://www.facebook.com/alphatwinshardstyle
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
[AFGELAST] CRAFT Festival 2017 (06-05-2017, Evenemententerrein Geestmerambacht, Oudkarspel)

De rest van de stages in de OP.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Die main is ook echt om te smullen. Zal wel de hele dag mainstage en De Tijdmachine worden met uitstapjes naar Delete VIP en Prefix & Density LIVE.