Tel je Triple T From Italy dan ook als een trio?wrote:Met de duo's en trio's als 1 naam geteld staan er maar liefst 20 artiesten op de tijdmachine, en dat over een tijdsbestek van 12 uur. Dat is toch doodzonde? Dan zullen er vast wel een aantal dj's b2b staan en de anderen 30-45 minuten draaien...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Als Activator solo staat wil ik hier toch eigenlijk wel heen (z'n set op Defqon
), maar gok dat ie weer samen staat met Tatanka. En ik hoop nog steeds op een OJKB-stage.
Moet zeggen dat ik de Mainstage line-up wel erg vet vind!!
De special geest daar kan toch ook haast niemand anders dan Headhunterz zijn (hij zat toch in 1 van de aankondigingsfilmpjes?)
En een b2b set met Wildstylez en Noisecontrollers zou dan ook niet heel gek zijn, aangezien zij qua nummer elkaar opvolgen!
De special geest daar kan toch ook haast niemand anders dan Headhunterz zijn (hij zat toch in 1 van de aankondigingsfilmpjes?)
En een b2b set met Wildstylez en Noisecontrollers zou dan ook niet heel gek zijn, aangezien zij qua nummer elkaar opvolgen!
De Tijdmachine zal wel zoiets worden:
Ryfle & Distractor & Jones
AVIO (Alphaverb & Intractable One)
Second Identity (Scope DJ & A-Lusion)
Luna
Activator & Davide Sonar (of solo)
Triple T from Italy (Technoboy, Tuneboy & Tatanka)
The Prophet
Alpha Twins
Bioweapon (Code Black & Audiofreq)
Donkey Rollers (Zany, Jowan & MC DV8)
DBSTF & Deepack
Crypsis
Ryfle & Distractor & Jones
AVIO (Alphaverb & Intractable One)
Second Identity (Scope DJ & A-Lusion)
Luna
Activator & Davide Sonar (of solo)
Triple T from Italy (Technoboy, Tuneboy & Tatanka)
The Prophet
Alpha Twins
Bioweapon (Code Black & Audiofreq)
Donkey Rollers (Zany, Jowan & MC DV8)
DBSTF & Deepack
Crypsis
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2015
- last seen Oct 2019
wrote:3.04 Bas en 3.05 Wouter moeten Prefix & Density zijn i.p.v. Endymion
4.13 Jimmy is Tha Playah
5.13 Steve is Darkraver
Bedankt! Ik heb het aangepast.wrote:6.12 Invector?
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2015
- last seen Oct 2019
Op de Raw stage staan maar liefst 23 artiestenwrote:Met de duo's en trio's als 1 naam geteld staan er maar liefst 20 artiesten op de tijdmachine, en dat over een tijdsbestek van 12 uur. Dat is toch doodzonde? Dan zullen er vast wel een aantal dj's b2b staan en de anderen 30-45 minuten draaien...
Lof trouwens voor die mainstage! Goed dat ze zijn afgestapt van Penoze als mainstage.
Had Technoboy & Tuneboy wel samen, maar zo kan het ook inderdaadwrote:Tel je Triple T From Italy dan ook als een trio?wrote:Met de duo's en trio's als 1 naam geteld staan er maar liefst 20 artiesten op de tijdmachine, en dat over een tijdsbestek van 12 uur. Dat is toch doodzonde? Dan zullen er vast wel een aantal dj's b2b staan en de anderen 30-45 minuten draaien...
Als je die berg cocaine überhaubt de main kon noemen. Vond de tijdmachine eerder main-waardig.wrote:Lof trouwens voor die mainstage! Goed dat ze zijn afgestapt van Penoze als mainstage.
Ben benieuwd hoe het uitpakt...wrote:Lof trouwens voor die mainstage! Goed dat ze zijn afgestapt van Penoze als mainstage.
Prima line-up, jammer dat het zo ver weg is. Maar waarom boekt LYM Alpha Twins überhaupt nog? Kan me niet voorstellen dat veel mensen nog zitten te wachten op hun, vooral na hun drama set op de OJK in het Klokgebouw 
Kan iemand de OP even bijwerken met de line up zoals hij nu is, lijkt mij een stuk overzichtelijker..
OT: Dikke line up hoor. Misschien toch maar een kaartje halen
OT: Dikke line up hoor. Misschien toch maar een kaartje halen
Mainstage en Tijdmachine zien er dik uit. De rest van de line up is werkelijk om te janken, vooral die hardcore line up.
I.V.M. The Wishlist.wrote:Maar waarom boekt LYM Alpha Twins überhaupt nog?
Geen OJK... Verder een fijne line up. Wel heul ontiegelijk veel namen, daar kicken organisaties wel op tegenwoordig
Desalniettemin zin in deze!
Stoer hoor van Lose Your Mind om al die artiesten met hun voornaam te noemen.
Wel een vette line-up. Helaas verhinderd.
-
S
ja ze kennen die artiesten persoonlijk dus mogen ze die gewoon zo noemenwrote:Stoer hoor van Lose Your Mind om al die artiesten met hun voornaam te noemen.
wrote:ja ze kennen die artiesten persoonlijk dus mogen ze die gewoon zo noemenwrote:Stoer hoor van Lose Your Mind om al die artiesten met hun voornaam te noemen.
Best prima line up, maar ontzettend ver weg. Ook in verband met de gestegen ticket prijs wacht ik het nog even af
wrote:Best prima line up, maar ontzettend ver weg. Ik wacht nog even af
Line-up is leuk. Ik kijk het tegen die tijd nog wel. 
Lekker ver, maar zou hier wel graag bij willen zijn. Leuke line-up 
Is het voor LYM misschien niet een idee om de helft van de line-up te schrappen en dat geld te investeren in dingen die voorgaande jaren gewoon niet voor elkaar waren?
Het geluid, en dan met name op De Tijdmachine.....
Kwaliteit boven kwantiteit
wrote:Is het voor LYM misschien niet een idee om de helft van de line-up te schrappen en dat geld te investeren in dingen die voorgaande jaren gewoon niet voor elkaar waren?