YESSSSSS NEGER IK ZIE JE MORGEN, PIK!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
A-Z t shirt
Korte spijkerbox en rode Adidas met me naam erop.
Wie me weet te vinden tijdens delete en main concern voor aan krijgt een bier traktatie.
Succes
Korte spijkerbox en rode Adidas met me naam erop.
Wie me weet te vinden tijdens delete en main concern voor aan krijgt een bier traktatie.
Succes
Als jij 'me naam' typt hoef ik je niet te vinden, allochtoon 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Touche, maar goed, als je me niet wilt vinden, even goede vriendenwrote:Als jij 'me naam' typt hoef ik je niet te vinden, allochtoon
Volgens mij ben jij trouwens toch de hele dag bij ojkb of tijdmachine, dus scheelt een muntje
Haha bijna goed gegokt maar ik ga sws naar Delete & MC
Als je een rode chick en rode vent ziet staan, ben ik wss degene met de pet die er naast staat 
Ohja en ik heb ook nog een tattoage die niet erg opvalt op m'n arm enzo
Ik zal er voor het gezicht even tussenin gaan staan
Te spotten met een Delete of The vision cap en geen nek natuurlijk.
Je verneukt alles, Tim.. hoe moeten mensen nu in godsnaam weten wie ik benwrote:Ik zal er voor het gezicht even tussenin gaan staan
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Haha, dat moet toch niet te moeilijk herkennen zijn. tot morge.wrote:Haha bijna goed gegokt maar ik ga sws naar Delete & MCAls je een rode chick en rode vent ziet staan, ben ik wss degene met de pet die er naast staat
Door je avatar?wrote:Je verneukt alles, Tim.. hoe moeten mensen nu in godsnaam weten wie ik benwrote:Ik zal er voor het gezicht even tussenin gaan staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand een idee of hier een stand is met zonnebrillen en dergelijken? Ben er ongeveer 8 kwijt geraakt in de laatste 3 weken.
Te herkennen aan m'n Noisecontrollers shirt en jonge kop gr. 
-
S
wrote:Te herkennen aan m'n

T-Shirt
Volgens mij krijgt iedereen n zonnebril bij de ingang als t goed is. Tenminste ik kan me herinneren dat LYM zoiets heeft gezegd nadat t vorig jaar was afgelast.wrote:Iemand een idee of hier een stand is met zonnebrillen en dergelijken? Ben er ongeveer 8 kwijt geraakt in de laatste 3 weken.
Edit:
‘Always look on the bride sight’.
Het gaat schitterend weer worden daarom krijgt iedereen volgend jaar bij binnenkomst een CRAFT zonnebril.
http://amsterdam.straatinfo.nl/agenda/c ... 3107824004
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Waarschijnlijk hele dag bij de Tijdmachine, te herkennen aan mijn bril en met een gast langs me die rood haar heeft.
Die van je Avatar?wrote:Waarschijnlijk hele dag bij de Tijdmachine, te herkennen aan mijn bril en met een gast langs me die rood haar heeft.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Iets in die richtingwrote:Die van je Avatar?wrote:Waarschijnlijk hele dag bij de Tijdmachine, te herkennen aan mijn bril en met een gast langs me die rood haar heeft.
wrote:Te spotten met een Delete of The vision cap en geen nek natuurlijk.
-
T
Ga ik me lekker helemaal geen zorgen om makenwrote:Ik hoorde dat er extra controle rondom het evenementen terrein zal zijn i.v.m. de dreiging op Schiphol?
Heeft die gast een DnR shirt aan?wrote:Waarschijnlijk hele dag bij de Tijdmachine, te herkennen aan mijn bril en met een gast langs me die rood haar heeft.
Dan zit ik achter je in de bus.
Ja extra drugshonden heb ik gehoord en ik ben alergies voor man dus ik ga niet meerwrote:Ik hoorde dat er extra controle rondom het evenementen terrein zal zijn i.v.m. de dreiging op Schiphol?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Iedereen moet verplicht uitkleden ivm bomgordel check.