Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 48 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
ErikZ wrote:
TSFH wrote:Wat is sneller? Met de pendelbus of gewoon met de pont vanaf centraal naar NDSM de Werf? (Ik ga met OV btw).
Lezen jullie mensen wel :/ ?

Vanaf de achterzijde van station Amsterdam Centraal gaan twee verschillende veerponten naar Amsterdam Noord. Met de pont naar de Buiksloterweg sta je in drie minuten aan de overkant. Vanaf daar vertrekken gratis pendelbussen naar het festivalterrein. De pont naar de NDSM-werf doet er langer over en gaat minder vaak. Op deze pont zijn op 30 juli geen fietsen toegestaan.
Ja ik lees gewoon hoor, maar je kan het ook zo opvatten: de pont naar NDSM de Werf duurt er inderdaad langer over, maar dan sta je wel gelijk bij het festivalterrein. Pak je de pont naar Buiksloterweg, dan moet je nog wel met de pendelbus, dus ik vroeg me af wat nou precies sneller is. Gewoon rechtstreeks of met de pendelbus?
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
GVDZININGVD!!! :clap: :clap:
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
gezellige_vent wrote:Wat een kut gezeik met die pont
Wat een gezeik om niks van jou :P
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
TSFH wrote:Ja ik lees gewoon hoor, maar je kan het ook zo opvatten: de pont naar NDSM de Werf duurt er inderdaad langer over, maar dan sta je wel gelijk bij het festivalterrein. Pak je de pont naar Buiksloterweg, dan moet je nog wel met de pendelbus, dus ik vroeg me af wat nou precies sneller is. Gewoon rechtstreeks of met de pendelbus?
Beide opties zijn ongeveer even snel, mits je op beide routes een directe aansluiting hebt. Als je nog een kwartier moet wachten op de pont direct naar de werf, is via de pendelbus sneller. Mocht er een dikke rij voor de pendelbus staan (geen idee hoeveel bussen er ingezet gaan worden), kan de pont direct naar de werf weer sneller zijn.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Joey wrote:
Joey wrote:Rob, als je toevallig meeleest: Is Endymion in de WOH een Millennium set?

Ja. https://www.facebook.com/Makeyoudancebo ... 54116058:0
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
gezellige_vent wrote:Wat een kut gezeik met die pont
Je weet niet wat je zegt verdomme.

Pontje (L) (L) (L) (L) (L) (L)
P
2 posts member since 2016
last seen Jul 2016
Joey wrote:
Joey wrote:Rob, als je toevallig meeleest: Is Endymion in de WOH een Millennium set?
Ja!
X
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2014
last seen Aug 2016
Waar kunnen we de toegestuurde kaarten vinden? Iemand enig idee
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
xheanortx wrote:Waar kunnen we de toegestuurde kaarten vinden? Iemand enig idee
https://company.ticketscript.com/nl/ticket-koper/
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Seneeq wrote:
Joey wrote:

Ja. https://www.facebook.com/Makeyoudancebo ... 54116058:0
PMRough wrote:
Joey wrote:
Ja!
Heel vet! :yay:
Daar ben ik aanwezig dus.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Same, vind de platen die zij daarvoor kiezen vaak erg leuk aangezien dat de periode omhelst waarin ik vrij fanatiek de hardcore releases volgde.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Exact dat dus. Plaatjes uit de tijd dat ik helemaal weg was van hardcore. Moet ik wel bij zijn.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Iedereen die vorig jaar ook aanwezig was, vergeet niet je bonnen die je toen gekocht hebt weer mee te nemen! ^^
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Hoe zit dat nou precies met de ruimte. Het terrein is kleiner dan in 2014, maar LYM heeft wel meer kaarten verkocht. Als dit maar geen tijdmachine taferelen worden
T
Jeroen23 wrote:Hoe zit dat nou precies met de ruimte. Het terrein is kleiner dan in 2014, maar LYM heeft wel meer kaarten verkocht. Als dit maar geen tijdmachine taferelen worden
Volgens mij is het terrein van de tijdmachine en de penozestage groter. De penozestage gebruikt nu de gehele ruimte tussen de loodsen en er is geen afscheiding van containers. Ook zijn er 2 stages in de loods natuurlijk. Wel is het raar dat er geen chillterein is...
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
TheCrazyDutch wrote:
Jeroen23 wrote:Hoe zit dat nou precies met de ruimte. Het terrein is kleiner dan in 2014, maar LYM heeft wel meer kaarten verkocht. Als dit maar geen tijdmachine taferelen worden
Volgens mij is het terrein van de tijdmachine en de penozestage groter. De penozestage gebruikt nu de gehele ruimte tussen de loodsen en er is geen afscheiding van containers. Ook zijn er 2 stages in de loods natuurlijk. Wel is het raar dat er geen chillterein is...
Gewoon pep snuiven
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Jurheinen wrote:
TheCrazyDutch wrote:
Gewoon pep snuiven
Hardtraxx Veteran
8660 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Gewoon moel houwe en pilske vatten! *Theon voice*
Oja zin in enz. Promo files, Activator, Delete & Main Concern en E-Force live zekerheidjes. Rest v/d dag zien we wel waar we belanden :beer:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 48 minutes ago
Heb er nu toch ook wel ontzettend veel zin in :cool:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
MelvinFR wrote:Geen biermeeting dit jaar? Dan moeten we er zelf maar 1 organiseren. :P
Linksvoor bij Unresolved?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Laten we de befaamde quote van Pommer er maar bijhalen :

GODVERREDOMME ZIN IN GODVERREDOMME :beer:
D
1 posts member since 2016
last seen Jul 2016
Weet iemand welke stages overdekt zijn?
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
net terug van vakantie, toch maar heen.

Je kunt mij herkennen aan korsten/schaafwonden op mijn gezicht i.v.m. dronken duiken in ondiep water.

vooral veel zin in delete & main concern.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
yannickvk wrote:Je kunt mij herkennen aan korsten/schaafwonden op mijn gezicht i.v.m. dronken duiken in ondiep water.
:lol: :lol: :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik zie er gewoon normaal uit, tot morgen!