Er stond in de statement van vorig jaar dat iedereen een zonnebril krijgt bij entree.wrote:Iemand een idee of hier een stand is met zonnebrillen en dergelijken? Ben er ongeveer 8 kwijt geraakt in de laatste 3 weken.
Ik ga het straks zien.
Er stond in de statement van vorig jaar dat iedereen een zonnebril krijgt bij entree.wrote:Iemand een idee of hier een stand is met zonnebrillen en dergelijken? Ben er ongeveer 8 kwijt geraakt in de laatste 3 weken.
Eens, maar de sfeer is goed hier iig dus mag de pret niet drukkenwrote:Mag ik al azijnen? Ik hoop dat het door vorig jaar komt want ik vind het maar karig. Geluid mwha. Geluid bij OJB wordt overstemd door de Reckless. Toiletten zijn volgens mij echt veel te weinig, maar we zullen zien
Ben ik nou de enige die het geluid daar best oke vond, goed wat zacht maar niet heel erg ofzo. Hoefden eens geen oordoppen in.wrote:Geluid op de Tijdmachine was zeer matig, daardoor uiteindelijk toch weer bijna de hele dag bij de OJK vertoefd. Hardheadz vond ik een aanfluiting, Activator was echt geweldigJammer dat Daniele Mondello (opnieuw) niet kwam..
Het was een tijdje ff kut, maar werd later weer beter.wrote:Ben ik nou de enige die het geluid daar best oke vond, goed wat zacht maar niet heel erg ofzo. Hoefden eens geen oordoppen inwrote:Geluid op de Tijdmachine was zeer matig, daardoor uiteindelijk toch weer bijna de hele dag bij de OJK vertoefd. Hardheadz vond ik een aanfluiting, Activator was echt geweldigJammer dat Daniele Mondello (opnieuw) niet kwam..
Godnondeju wat leest dit lekker weg.wrote: oja die brug was ook heel fijn die in het midden van het terrein stond wouw je naar de andere kant van het terrein want ja staan tering veel artiesten in weinig tijd beetje vreemd eigenlijk maar ja je moest dus veel pendelen en dus over die brug met wel leuk uitzicht en dan er overheen kunnen lopen met het tempo van stront bergopwaarts dat vind ik wel dat dat anders mag oke
Ja ofniet jumping is not a crime je weetwrote:Godnondeju wat leest dit lekker weg.wrote: oja die brug was ook heel fijn die in het midden van het terrein stond wouw je naar de andere kant van het terrein want ja staan tering veel artiesten in weinig tijd beetje vreemd eigenlijk maar ja je moest dus veel pendelen en dus over die brug met wel leuk uitzicht en dan er overheen kunnen lopen met het tempo van stront bergopwaarts dat vind ik wel dat dat anders mag oke
Vond het ook wel meevallen, je moest alleen wel goed vooraan staan.wrote:Ben ik nou de enige die het geluid daar best oke vond, goed wat zacht maar niet heel erg ofzo. Hoefden eens geen oordoppen in.wrote:Geluid op de Tijdmachine was zeer matig, daardoor uiteindelijk toch weer bijna de hele dag bij de OJK vertoefd. Hardheadz vond ik een aanfluiting, Activator was echt geweldigJammer dat Daniele Mondello (opnieuw) niet kwam..
Daniele Mondello schijnt in het ziekenhuis te liggen