Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Voor het eerst sinds tijden eens vroeg aanwezig. De timetable van TM is wel wat vreemd, met the prophet en zatox vrij vroeg, maar who cares. Lekker de hele dag TM en hier en daar wat uitstapjes. Heb er zin in!

Vind het van The Prophet denk wel chill, kan die lekker oud spul draaien. Zatox is inderdaad heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Heb hier echt kapot veel zin in :clap:

Ik ga mijn mening over Gearbox maar voor me houden denk ik :x


Hoezo, wat is jouw mening over Gearbox dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Patjee410 schreef:
Voor het eerst sinds tijden eens vroeg aanwezig. De timetable van TM is wel wat vreemd, met the prophet en zatox vrij vroeg, maar who cares. Lekker de hele dag TM en hier en daar wat uitstapjes. Heb er zin in!

Vind het van The Prophet denk wel chill, kan die lekker oud spul draaien. Zatox is inderdaad heel jammer.

Zatox mag ook wel nog ouder spul draaien hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zatox mag ook wel nog ouder spul draaien hoor ^^

Oh absoluut, het liefst alleen maar spul van voor 2009 :drool: Maar ik zie het hem niet doen, hij gaat toch de hitjes er wel weer opklappen. Maar als ie iets soortgelijks doet als op de Remember op Decibel vorig jaar ben ik ook wel heel blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend onverwachts een kaartje gekregen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 14:49 
 
Hardtraxx Addict

Inno schreef:
wootum schreef:
Zatox mag ook wel nog ouder spul draaien hoor ^^

Oh absoluut, het liefst alleen maar spul van voor 2009 :drool: Maar ik zie het hem niet doen, hij gaat toch de hitjes er wel weer opklappen. Maar als ie iets soortgelijks doet als op de Remember op Decibel vorig jaar ben ik ook wel heel blij.

Toen stomd hij helaas alleen.onder zijn oude naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Toen stomd hij helaas alleen.onder zijn oude naam

Klopt, maar uiteindelijk draaide hij voornamelijk zatox-mixen van Zairon tracks en verder veel 2008-2010-Zatox-producties. Denk dat de Zairon-alias meer een trucje was van b2s om het extra mooi te laten lijken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 17:08 
 
Artiest

Iemand enig idee hoe lang het is vanaf het terein naar het station en hoe je moet (pond, bus?)? I.v.m. het moeten halen van de trein, en geen zin hebben om weer de laatste trein te missen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 17:13 
 
Hardtraxxer

Vanaf het moment dat je de pont opstapt is het een 20 minuten tot een klein halfuurtje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Lunatic schreef:
Iemand enig idee hoe lang het is vanaf het terein naar het station en hoe je moet (pond, bus?)? I.v.m. het moeten halen van de trein, en geen zin hebben om weer de laatste trein te missen :)


Hoe kom je het makkelijkst bij CRAFT Festival?
Het festivalterrein in Amsterdam Noord is zeer goed bereikbaar vanaf station Amsterdam Centraal. Wegens wegwerkzaamheden op de NDSM-werf en een afgesloten IJtunnel adviseren we je dan ook om met het openbaar vervoer te komen. Kom je uit Amsterdam? Kom dan lopend of op de fiets.

Ik kom met het openbaar vervoer?
Vanaf de achterzijde van station Amsterdam Centraal gaan twee verschillende veerponten naar Amsterdam Noord. Met de pont naar de Buiksloterweg sta je in drie minuten aan de overkant. Vanaf daar vertrekken gratis pendelbussen naar het festivalterrein. De pont naar de NDSM-werf doet er langer over en gaat minder vaak. Op deze pont zijn op 30 juli geen fietsen toegestaan.

Ik kom lekker fietsen?
Als je komt fietsen, houd er dan rekening mee dat op de pont naar de NDSM-werf geen fietsen zijn toegestaan op 30 juli. Neem dan de pont richting Buiksloterweg. Vanaf hier fiets je in 5 minuten naar het festivalterrein.
Ik kom met een eigen bus of touringcar?
Kom je met een eigen bus of touringcar, navigeer dan naar Papaverweg 56 te Amsterdam. Vanaf de A10 kun je je navigatie uitzetten en de gele borden richting het terrein volgen. Hou er als je Amsterdam nadert rekening mee dat de IJtunnel is afgesloten. Als je bij het terrein aankomt is er een afzetplek voor de bussen. De bussen kunnen verderop aan de Distelweg geparkeerd worden. Iemand komt me brengen

Word je gebracht?
Goed geregeld! Navigeer naar T.T. Vasumweg 31 te Amsterdam. Houd er wel rekening mee dat de IJtunnel afgesloten is. Zet vanaf de A10 je navigatie uit en volg de gele borden naar de Kiss & Ride/Taxi.

Ik kom met de auto?
Als je met de auto komt en wil parkeren, navigeer dan naar Papaverweg 56 te Amsterdam en zet vanaf de A10 je navigatie uit en volg de borden ‘parkeren bezoekers’. Houd er rekening mee dat de IJtunnel afgesloten is.
Een parkeerkaart krijg je bij aankomst en kost tien euro. Laat geen waardevolle spullen in je auto liggen.
Tot zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 18:23 
 
Artiest

Thanks!

Citaat:
Vanaf daar vertrekken gratis pendelbussen naar het festivalterrein.


Zullen deze 's avonds ook terug gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is sneller? Met de pendelbus of gewoon met de pont vanaf centraal naar NDSM de Werf? (Ik ga met OV btw).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Wat is sneller? Met de pendelbus of gewoon met de pont vanaf centraal naar NDSM de Werf? (Ik ga met OV btw).


Ligt eraan of de pont naar de ndsm er al ligt en of die bussen een beetje op tijd rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ze adviseren om met de trein te gaan maar het is dus niet echt een probleem als je met de auto komt? OV is voor ons geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IK HEB ZIIIHIIINNNNN :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
IK HEB ZIIIHIIINNNNN :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Duruz schreef:
Ze adviseren om met de trein te gaan maar het is dus niet echt een probleem als je met de auto komt? OV is voor ons geen optie.


Dat raden ze waarschijnlijk aan omdat die IJtunnel gesloten is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Duruz schreef:
Ze adviseren om met de trein te gaan maar het is dus niet echt een probleem als je met de auto komt? OV is voor ons geen optie.


Dat raden ze waarschijnlijk aan omdat die IJtunnel gesloten is


Je kunt heel gemakkelijk de IJtunnel vermijden. Ff koekelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Basshunterzz schreef:
Duruz schreef:
Ze adviseren om met de trein te gaan maar het is dus niet echt een probleem als je met de auto komt? OV is voor ons geen optie.


Dat raden ze waarschijnlijk aan omdat die IJtunnel gesloten is


Je kunt heel gemakkelijk de IJtunnel vermijden. Ff koekelen

Net ff gekeken, weet niet precies waarom ze moeilijk doen. Vanuit Den Bosch hebben we nog geen 10 minuten extra reistijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 02:34 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Het is ook meer dat half Amsterdam Noord, waaronder vrijwel elke weg die paralel loopt aan de NDSM Werf opengebroken/afgesloten is door werkzaamheden. Dat kan bij aan- en afrijden van de verschillende parkeerplekken voor lange vertragingen zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen biermeeting dit jaar? Dan moeten we er zelf maar 1 organiseren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 07:18 
 
Hardtraxxer

Zie net dat Tatanka niet kan komen, balen zeg :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 08:08 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Wat is sneller? Met de pendelbus of gewoon met de pont vanaf centraal naar NDSM de Werf? (Ik ga met OV btw).


Lezen jullie mensen wel :/ ?

Vanaf de achterzijde van station Amsterdam Centraal gaan twee verschillende veerponten naar Amsterdam Noord. Met de pont naar de Buiksloterweg sta je in drie minuten aan de overkant. Vanaf daar vertrekken gratis pendelbussen naar het festivalterrein. De pont naar de NDSM-werf doet er langer over en gaat minder vaak. Op deze pont zijn op 30 juli geen fietsen toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 11:16 
 
Hardtraxxer

Wat een kut gezeik met die pont
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Rob, als je toevallig meeleest: Is Endymion in de WOH een Millennium set?
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten