Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 08:36 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Gaat volgens mij een krappe bedoeling worden bij Rebelion :lol:

Dacht ik ook. Gaat hem echt niet worden.

Lym op snapchat trouwens :lol: X oneindig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Indyy schreef:
Gaat volgens mij een krappe bedoeling worden bij Rebelion :lol:

Dacht ik ook. Gaat hem echt niet worden.

Lym op snapchat trouwens :lol: X oneindig.


Inderdaad! Leuke aanvulling en erg origineel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Het terrein lijkt inderdaad een flink stuk kleiner want dit hele stuk mist nu inderdaad, plus ik zie nergens iets van een chill zone op de nieuwe plattegrond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 12:38 
 

En ze hadden toch 7000 extra kaartjes verkocht? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Ik ben vorig jaar ook gegaan maar niet binnen gekomen door het weer, maar hoe zijn alle stages qua ruimte/geluid/afstand van elkaar etc? Op de floorplan lijkt alles heel erg krap naast elkaar zitten namelijk...

Misschien dat dit iets helpt..

Afbeelding


Dus de Reckless is precies de hal die gebruikt werd bij de Tijdmachine bij kerst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Basxt schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Ik ben vorig jaar ook gegaan maar niet binnen gekomen door het weer, maar hoe zijn alle stages qua ruimte/geluid/afstand van elkaar etc? Op de floorplan lijkt alles heel erg krap naast elkaar zitten namelijk...

Misschien dat dit iets helpt..

Afbeelding


Dus de Reckless is precies de hal die gebruikt werd bij de Tijdmachine bij kerst?
Ja, en in 2014 was dat alleen OJKB stage ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:08 
 
Hardtraxxer

Heel dat gedoe met Rebelion is gewoon Warface al over again. Toen Warface opkomend werd er hier alleen maar op hem gehaat met ze kut kicks. True maar toch was zijn muziek ook wel weer wat anders wat lomper zou je kunnen zeggen. Gearbox brengt ook vernieuwing, misschien geen kwaliteit maar wel weer wat lomper. Ik weet nog wel dat ik bij frontliner begon en steeds harder wou, zou gaan die dingen denk ik. De sfeer is facking awesome bij setjes van Rebelion en Malice das gewoon genieten. Als je dan gaat haten dat mensen schreeuwen bij elke kick ja dan ben je een ras echte azijnzeiker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah, zelfde als heehoo maar dan in mindere mate
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:33 
 
Hardtraxxer

Citaat:
True maar toch was zijn muziek ook wel weer wat anders wat lomper zou je kunnen zeggen. Gearbox brengt ook vernieuwing, misschien geen kwaliteit maar wel weer wat lomper.

Lomper dan wat? Code Black? Klopt. Spoontech was een heel stuk lomper, en veel van Theracords ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt geen probleem met mensen die schreeuwen bij de kicks. Hee-hoo daarentegen vind ik dan wel weer kneiter irritant. Waar ik wel een probleem mee heb is dat artiesten die wel echt hard werken en creatief zijn in het maken van muziek en origineel proberen te zijn, zoals Prefix & Density maar moeilijk populair worden en artiesten zoals Rebelion en Unresolved, die eigenlijk alleen maar meuk produceren, veel sneller populair worden en gelijk door iedereen vet gevonden worden. Je doet er niks aan, want je hebt hier te maken met verschillende muziek smaken en over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het wel heel erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gezellige_vent schreef:
Citaat:
True maar toch was zijn muziek ook wel weer wat anders wat lomper zou je kunnen zeggen. Gearbox brengt ook vernieuwing, misschien geen kwaliteit maar wel weer wat lomper.

Lomper dan wat? Code Black? Klopt. Spoontech was een heel stuk lomper, en veel van Theracords ook.
Het is maar net wat je lomp vind... Iets met smaak denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Heel dat gedoe met Rebelion is gewoon Warface al over again. Toen Warface opkomend werd er hier alleen maar op hem gehaat met ze kut kicks. True maar toch was zijn muziek ook wel weer wat anders wat lomper zou je kunnen zeggen.

Ligt eraan. Vind je sneller lomper? Rebelion doet inderdaad exact hetzelfde als Warface: een plopkickje, flink wat BPM erbij en het wordt door iedereen ineens enorm 'lomp' gevonden. Wat dat betreft goed afgekeken van Warface, evenals het binnenkort uitbrengen van een album. Het enige wat ze nog nodig hebben is een liveact pakje en deze act gaat Warface achterna qua populariteit - en qua producties, want ook bij Rebelion is het kwantiteit boven kwaliteit.

johnnie schreef:
Als je dan gaat haten dat mensen schreeuwen bij elke kick ja dan ben je een ras echte azijnzeiker

Ik verbaas me er eigenlijk vooral over dat mensen na 10 keer dezelfde kick nog steeds zo enthousiast worden van de 11e keer dezelfde kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Heel dat gedoe met Rebelion is gewoon Warface al over again. Toen Warface opkomend werd er hier alleen maar op hem gehaat met ze kut kicks. True maar toch was zijn muziek ook wel weer wat anders wat lomper zou je kunnen zeggen. Gearbox brengt ook vernieuwing, misschien geen kwaliteit maar wel weer wat lomper. Ik weet nog wel dat ik bij frontliner begon en steeds harder wou, zou gaan die dingen denk ik. De sfeer is facking awesome bij setjes van Rebelion en Malice das gewoon genieten. Als je dan gaat haten dat mensen schreeuwen bij elke kick ja dan ben je een ras echte azijnzeiker


Ten eerste, ja ik voel me aangesproken.
Ten tweede, kritiek op iets wat jij geweldig vind is er altijd. Maar het is onzin om die mensen meteen een azijnzeiker te noemen...

Ik zal toegeven dat ik tijdens Delete VIP op DQ ook een aantal keer heb staan schreeuwen omdat die kicks belachelijk hard gingen. Maar dat van afgelopen zaterdag sloeg echt nergens op. De hele set van Main Concern klapte de ene dikke kick na de andere erop je hoort niemand, het stond er allemaal maar wat tammetjes bij. Rebelion komt erbij draait één track en ineens moet iedereen gaan schreeuwen. Dit ging door bij kicks waarvan ik dacht, kom op zeg gaan jullie voortaan bij Code Black ook zo staan schreeuwen? Daarnaast gebeurde het ook bij een Breathe, die ik vervolgens even later hoorde en waar waren die schreeuwers toen?
Je mag van mij een keer schreeuwen om een geweldige kick, doe ik ook. En fan zijn van een bepaalde artiest ook, ik stoor me bijvoorbeeld totaal niet aan Militanten etc. Maar afgelopen zaterdag irriteerde ik me samen met mensen om me heen echt aan het pure Rebelion fanboy gedrag, alleen schreeuwen omdat het Rebelion is. Als die mensen schreeuwde voor een geweldig harde kick, dan mogen ze voortaan bij iedere kick zo gaan schreeuwen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
johnnie schreef:
Heel dat gedoe met Rebelion is gewoon Warface al over again. Toen Warface opkomend werd er hier alleen maar op hem gehaat met ze kut kicks. True maar toch was zijn muziek ook wel weer wat anders wat lomper zou je kunnen zeggen. Gearbox brengt ook vernieuwing, misschien geen kwaliteit maar wel weer wat lomper. Ik weet nog wel dat ik bij frontliner begon en steeds harder wou, zou gaan die dingen denk ik. De sfeer is facking awesome bij setjes van Rebelion en Malice das gewoon genieten. Als je dan gaat haten dat mensen schreeuwen bij elke kick ja dan ben je een ras echte azijnzeiker


Ten eerste, ja ik voel me aangesproken.
Ten tweede, kritiek op iets wat jij geweldig vind is er altijd. Maar het is onzin om die mensen meteen een azijnzeiker te noemen...

Ik zal toegeven dat ik tijdens Delete VIP op DQ ook een aantal keer heb staan schreeuwen omdat die kicks belachelijk hard gingen. Maar dat van afgelopen zaterdag sloeg echt nergens op. De hele set van Main Concern klapte de ene dikke kick na de andere erop je hoort niemand, het stond er allemaal maar wat tammetjes bij. Rebelion komt erbij draait één track en ineens moet iedereen gaan schreeuwen. Dit ging door bij kicks waarvan ik dacht, kom op zeg gaan jullie voortaan bij Code Black ook zo staan schreeuwen? Daarnaast gebeurde het ook bij een Breathe, die ik vervolgens even later hoorde en waar waren die schreeuwers toen?
Je mag van mij een keer schreeuwen om een geweldige kick, doe ik ook. En fan zijn van een bepaalde artiest ook, ik stoor me bijvoorbeeld totaal niet aan Militanten etc. Maar afgelopen zaterdag irriteerde ik me samen met mensen om me heen echt aan het pure Rebelion fanboy gedrag, alleen schreeuwen omdat het Rebelion is. Als die mensen schreeuwde voor een geweldig harde kick, dan mogen ze voortaan bij iedere kick zo gaan schreeuwen...


Eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 20:07 
 
Artiest

Laat mensen toch lekker schreeuwen als ze dat leuk vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik heb echt geen probleem met mensen die schreeuwen bij de kicks. Hee-hoo daarentegen vind ik dan wel weer kneiter irritant. Waar ik wel een probleem mee heb is dat artiesten die wel echt hard werken en creatief zijn in het maken van muziek en origineel proberen te zijn, zoals Prefix & Density maar moeilijk populair worden en artiesten zoals Rebelion en Unresolved, die eigenlijk alleen maar meuk produceren, veel sneller populair worden en gelijk door iedereen vet gevonden worden. Je doet er niks aan, want je hebt hier te maken met verschillende muziek smaken en over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het wel heel erg jammer.


Redelijk mee eens. Het is gewoon zo dat deze stijl (Rebelion, Malice etc) nu een hype is. Het is wat de mensen van nu willen horen! Een gedeelte dan. Daarnaast is het bijna altijd een snowball-effect. Als een nieuwe act op een Defqon neergezet wordt nemen andere organisaties dit over. Het is gewoon een kwestie van het in de markt brengen/zetten van artiesten. Helaas telt kwaliteit niet altijd...

Geef mij maar Raw zoals Frequencerz, B-front, Phuture Noize, Prefix en Density. Ja want dit blijft nog steeds Raw in mijn ogen. Maargoed dit is een heel ander discussiepunt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 21:28 
 
Hardtraxxer

Zoals je al zei zijn ze Rebelion fanboys, ze vinden Rebelion dus vet, ook hun muziek, daarom schreeuwen ze wel bij hun.


OT: zin in activat0r en beide zany sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 21:37 
 
Hardtraxxer

Laten we het weer over feest hebben!

Ligt het aan mij of lijkt het terrein kleiner als vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Laten we het weer over feest hebben!

Ligt het aan mij of lijkt het terrein kleiner als vorig jaar?


Sneerfuljam2948 schreef:
Afbeelding

Het terrein lijkt inderdaad een flink stuk kleiner want dit hele stuk mist nu inderdaad, plus ik zie nergens iets van een chill zone op de nieuwe plattegrond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 23:22 
 
Hardtraxx Addict

Die snapchat
Echt briljant XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 00:09 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ik heb echt geen probleem met mensen die schreeuwen bij de kicks. Hee-hoo daarentegen vind ik dan wel weer kneiter irritant. Waar ik wel een probleem mee heb is dat artiesten die wel echt hard werken en creatief zijn in het maken van muziek en origineel proberen te zijn, zoals Prefix & Density maar moeilijk populair worden en artiesten zoals Rebelion en Unresolved, die eigenlijk alleen maar meuk produceren, veel sneller populair worden en gelijk door iedereen vet gevonden worden. Je doet er niks aan, want je hebt hier te maken met verschillende muziek smaken en over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het wel heel erg jammer.


Mee eens, ik kan dj's zoals Prefix & Density/Phuture Noize ook waarderen. Maar zo zit de wereld in elkaar.

Basshunterzz schreef:

Ten eerste, ja ik voel me aangesproken.
Ten tweede, kritiek op iets wat jij geweldig vind is er altijd. Maar het is onzin om die mensen meteen een azijnzeiker te noemen...

Ik zal toegeven dat ik tijdens Delete VIP op DQ ook een aantal keer heb staan schreeuwen omdat die kicks belachelijk hard gingen. Maar dat van afgelopen zaterdag sloeg echt nergens op. De hele set van Main Concern klapte de ene dikke kick na de andere erop je hoort niemand, het stond er allemaal maar wat tammetjes bij. Rebelion komt erbij draait één track en ineens moet iedereen gaan schreeuwen. Dit ging door bij kicks waarvan ik dacht, kom op zeg gaan jullie voortaan bij Code Black ook zo staan schreeuwen? Daarnaast gebeurde het ook bij een Breathe, die ik vervolgens even later hoorde en waar waren die schreeuwers toen?
Je mag van mij een keer schreeuwen om een geweldige kick, doe ik ook. En fan zijn van een bepaalde artiest ook, ik stoor me bijvoorbeeld totaal niet aan Militanten etc. Maar afgelopen zaterdag irriteerde ik me samen met mensen om me heen echt aan het pure Rebelion fanboy gedrag, alleen schreeuwen omdat het Rebelion is. Als die mensen schreeuwde voor een geweldig harde kick, dan mogen ze voortaan bij iedere kick zo gaan schreeuwen...


Ik heb Rebelion alleen gezien op defqon toen vond ik het niet irritant maar gewoon sfeerverhogend. Werd ook echt niet bij elke kick geschreeuwd naar mijn idee. Misschien word dat steeds erger. We zullen zien bij Craft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 00:13 
 

Ach ja, gebeurt bij HUAAAWAAAKEENIIIIINGS ook zo vaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ach ja, gebeurt bij HUAAAWAAAKEENIIIIINGS ook zo vaak

Ja, als het stil is.. :lol:

OT: Lekker vroeg van huis en hele dag bij TM staan :love: met wat kleine uitstapjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb hier echt kapot veel zin in :clap:

Ik ga mijn mening over Gearbox maar voor me houden denk ik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor het eerst sinds tijden eens vroeg aanwezig. De timetable van TM is wel wat vreemd, met the prophet en zatox vrij vroeg, maar who cares. Lekker de hele dag TM en hier en daar wat uitstapjes. Heb er zin in!
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten