Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In samenwerking met Inner Vision organiseert BPM Black op donderdag 29 mei 2014 (Hemelvaartsdag) BPM Exclusive - Hardstyle Edition!

2 HEADLINERS / GRATIS ENTREE / MAX. 200 BEZOEKERS / VOL=VOL

Line-Up:
Chain Reaction
Warface
Delt-A
Qrious
Maximize
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 zeer goede headliners, gaat leuk worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warface toegevoegd aan line-up!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chain Reaction er bij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis en deze namen.. Dat gaat dik worden :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien toch hele mooie after-'verjaardag'-party na die paar dagen Parijs..
los van dat... Jos en Yvonne moeten ook draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al veel positieve reacties gehad, komen er nog mensen van hier? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 17:46 
 
Hardtraxx Elite

Misschien aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die gare eindtijd :( had best leuk feestje kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Jammer van die gare eindtijd :( had best leuk feestje kunnen zijn.


Wat is er zo gaar aan 2:00 op een donderdagavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
SL8492 schreef:
Jammer van die gare eindtijd :( had best leuk feestje kunnen zijn.


Wat is er zo gaar aan 2:00 op een donderdagavond?

Ow niet in de gaten dat het op donderdag was haha :P maar het probleem is dat er rond die tijd geen treinen en/of bussen rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog maar 2 weken :woot: Ben er op tijd bij, want we verwachten wel dat het op tijd vol staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Misschien aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Warm-up mix van Maximize staat online!



1. TNT – Tritolo (Cristalline Mix)(Intro)
2. E-Force – Brutality
3. Zatox – Tanz Elektrik (The R3bels Remix)
4. Donkey Rollers – Atrocity (B-Front Remix)
5. Chain Reaction – The Record Breaking
6. The Machine & NV!N – Stomp!
7. Crypsis – On The Loose
8. Warface – Mash Up 3.0
9. Endymion & Alpha2 – Mirror Mirror
10. Art of Fighters – Fuck You!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Nog maar 1 week :woot: Ben er op tijd bij, want we verwachten wel dat het op tijd vol staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable:

21:00 Delt-A
22:00 Qrious
23:00 Maximize
00:00 Chain Reaction
01:00 Warface
MC Sinnergy
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga voornamelijk 2006-2009 tracks draaien, en vooral de wat hardere tracks uit die tijd, dus kom op tijd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer dat ik in het buitenland zit.

Hopelijk wordt dit een beetje druk, zodat het vaker op deze manier wordt gedaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ga voornamelijk 2006-2009 tracks draaien, en vooral de wat hardere tracks uit die tijd, dus kom op tijd! :D

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ga voornamelijk 2006-2009 tracks draaien, en vooral de wat hardere tracks uit die tijd, dus kom op tijd! :D


Nice!

Ben ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit gewoon in diezelfde zaal als output?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Is dit gewoon in diezelfde zaal als output?


Nope, in de kelderzaal ;) Beperkte capaciteit, dus op tijd komen is een must :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
tommeh schreef:
Is dit gewoon in diezelfde zaal als output?


Nope, in de kelderzaal ;) Beperkte capaciteit, dus op tijd komen is een must :p

Wel beetje gezellige zaal en goed geluid :P?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten