Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Seneeq schreef:
tommeh schreef:
Is dit gewoon in diezelfde zaal als output?


Nope, in de kelderzaal ;) Beperkte capaciteit, dus op tijd komen is een must :p

Wel beetje gezellige zaal en goed geluid :P?

Op beide antwoorden; ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 09:42 
 
Hardtraxxer

Leuk dat Warface nog een kans krijgt! Ik ben ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ga voornamelijk 2006-2009 tracks draaien, en vooral de wat hardere tracks uit die tijd, dus kom op tijd! :D


Nice!

Ik wellicht ook wel een paar rond die periode :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Aanwezig, iemand een idee hoe laat te komen om nog binnen te kunnen :P?


Als je om 21 uur voor de deur staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat er wat HT'ers komen, spreek me maar aan morgen. En Cruelty, denk dat je dat wel voor 10 uur binnen moet komen hoor....volle bak! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig samen met Cruelty ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan m'n lengte (1.50m) en zwart Shirt van Dynamo met als tekst BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig met 5 man! Te herkennen aan lang 1.90 , smal & dont fuck with the Radical shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan zwart adidas shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Te herkennen aan zwart adidas shirt.

Grapjas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo? :P

iets specifieker dan: Adidas logo in pixel-stijl, beetje Atari-achtig. En verder ben ik erg knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hoezo? :P

iets specifieker dan: Adidas logo in pixel-stijl, beetje Atari-achtig. En verder ben ik erg knap.

Ik bedoel dat jij zelf moet draaien. Dan mogen ze jou wel herkennen. :P

Jaja, je doet het zeker voor de late binnenkomers... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ga er niet vanuit dat iedereen er het eerste uur al is, zou wel mooi zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jawel hoor ;) draait lekker divers old school :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Leuk feestje gehad :D
Heerlijke set van Delt-A, Chain Reaction draaide mooi wat Minus Militia tracks die wel echt heel dik zijn en Warface natuurlijk prima afsluiter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ge-wel-dig feest met een sfeer waar je U tegen zegt.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was het druk? Zijn er echt mensen geweigerd omdat het vol was? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Was het druk? Zijn er echt mensen geweigerd omdat het vol was? :oh:

Op beide antwoorden; ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 12:39 
 
Hardtraxxer

Dit was wel een zeer leuk feestje! Man man wat ging het er aan toe daar. Heb nog nooit zo hard staan zweten daar als bij Chain Reaction vooraan gister!

Tracklist van Maximize was trouwens ook heel lekker! Maximize heb je toevallig je lijst ergens opgeslagen ofzo? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet feest, eerste uur was het meteen druk dus dat was erg genieten tijdens m'n set :D
Ging ook meteen wel aardig los, en het geluid was lekker :)

Tracklist:

00. Brennan Heart - Evolution Of Style Intro Acapella
01. Showtek - Early Soundz
02. Second Identity - Talk Iz The Early Hardstyle Tribute
03. The Raiders - Speaker Leader (Leader Mix)
04. T4T4NK4 - GTP (Technoboy Remix)
05. Brennan Heart - Evolution Of Style
06. Digital Punk & Profyler - Rock The Party
07. The KGB's - Infinity (Original Mix)
08. 2 Sidez - Freakin'
09. Citizen - Members of Gay Day (Mix 2)
10. KAT meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
11. The Hose - Magma (Paco Ezzemoto Remix)
12. The Prophet & Headhunterz - High Rollerz
13. Headhunterz - Reloaded Part 2 (Cut)
14. Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm
15. Project One - The Zero Hour
16. Dutch Master - Motion
17. Delt-A - Epic Wild No-Stress Sax Bootleg Mash-Up MF (Disk Mix)
18. Pavo & Zany - Orgasmo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 13:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Re-run!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke avond gehad! Thanks iedereen! Super om te zien dat het al vanaf het begin aardig druk was.

maxje schreef:
Tracklist van Maximize was trouwens ook heel lekker! Maximize heb je toevallig je lijst ergens opgeslagen ofzo? :$


Dankje! Als ik goed na denk moet ik er wel uit komen, dus zal het proberen :P

Edit: Weet de volgorde niet helemaal meer, maar zoiets was 't

Noisecontrollers – Interview
Project One – Numbers (Wildstylez Remix)
The Pitcher – Little Bitch
Digital Punk & B-Front - Elements
B-Front & Zany – Victims Of The Same World
Acti & Jajox – Satana
Gunz For Hire – Evolution Complete
B-Front & High Voltage – Everything Changes
Donkey Rollers – Total Domination
Noisecontrollers – Ctrl Alt Delete
Max Enforcer ft The Rush – Fade To Black
D-Block & S-te-Fan ft High Voltage – Shiverz
The Machine & NV!N – Stomp!
Low-E & Alter Egosz – WTF
Frequencerz & B-Front – Night Colours Black
Slim Shore & B-Front – Scary Noises
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 14:28 
 
Hardtraxx Elite

Maximize & Delt-A allebei echt heeerlijke tracklists :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Qz. schreef:
Was het druk? Zijn er echt mensen geweigerd omdat het vol was? :oh:

Op beide antwoorden; ja.

Dat is wel positief. :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten