Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd & Locatie
23-01-2013
20:00-00:00 uur
Dynamo, Eindhoven

Genres
Hardstyle, Raw Hardstyle, Hardcore

Prijs
Gratis entree

Minimumleeftijd
Alle leeftijden

Kluisjes
Ja

Line up:
20:00 - 20:50: The Hipnotic
20:50 - 21:40: X-Ten
22:30 - 23:15: Lau_Rel
23:15 - 24:00: Rawraver
Hosted by: MC Ballenbreker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 23 Januari is het dan eindelijk zover....mijn eerste optreden als 'Rawraver'. Ik mag afsluiten in de Dynamo (Eindhoven) en de entree is gratis. It's gonna be massive! See you there?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een donderdag? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MC Ballenbreker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misleidende naam, had verwacht dat hier alleen negers zouden draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Op een donderdag? :/

Jij bent nog niet zo oud, maar dan is het studenten avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Op een donderdag? :/

Jij bent nog niet zo oud, maar dan is het studenten avond.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Op een donderdag? :/

Jij bent nog niet zo oud, maar dan is het studenten avond.


En jij nog niet zo groot, als we toch zo flauw gaan doen (Grapje he....) ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 02:48 
 

tommetjeuh schreef:
misleidende naam, had verwacht dat hier alleen negers zouden draaien.

Hahahahahahaha :lol: baas

Aanwezig om Stefan te supporteren. Wel medelijden met je wat betreft de MC. Kan je zijn geluid niet wegdraaien? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vent is nog erger dan die kneus van een MC Dart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
tommetjeuh schreef:
misleidende naam, had verwacht dat hier alleen negers zouden draaien.

Hahahahahahaha :lol: baas

Aanwezig om Stefan te supporteren. Wel medelijden met je wat betreft de MC. Kan je zijn geluid niet wegdraaien? xd


Dan breekt hij iets wat je lief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Op een donderdag? :/

Jij bent nog niet zo oud, maar dan is het studenten avond.

Inderdaad, dus er is altijd een kans dat we hier terecht komen. Maar ik plan het nooit. :P

Heb het idee dat deze doordeweekse avonden in de Dynamo redelijk leeg zijn. Of is dat niet zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
stefan_helmond schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Op een donderdag? :/

Jij bent nog niet zo oud, maar dan is het studenten avond.

Inderdaad, dus er is altijd een kans dat we hier terecht komen. Maar ik plan het nooit. :P

Heb het idee dat deze doordeweekse avonden in de Dynamo redelijk leeg zijn. Of is dat niet zo?

Klopt, het is niet al te druk maar het is een begin. Organisatie proberen te overtuigen waardoor ik misschien vaker geboekt kan worden.

Nerazzurro93 schreef:
tommetjeuh schreef:
misleidende naam, had verwacht dat hier alleen negers zouden draaien.

Aanwezig om Stefan te supporteren. Wel medelijden met je wat betreft de MC. Kan je zijn geluid niet wegdraaien? xd

Thanks maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 14:20 
 

Word mooie dit maat, ben benieuwd (Y)
chas1n schreef:
Die vent is nog erger dan die kneus van een MC Dart.

Bedoel je dit nu in persoonlijk opzicht? Ik ken eerlijk gezegd geen kneuzen die zeggen dat ze ballen breken, dat durft de algemene kneus ook niet. Ik ken MC Dart niet, maar denk niet dat je Ballengbreker kan vergelijken met de meeste andere MC's. Zou wat zijn als ie anderen probeerde te kopieren.

Nerazzurro93 schreef:
tommetjeuh schreef:
misleidende naam, had verwacht dat hier alleen negers zouden draaien.

Hahahahahahaha :lol: baas

Aanwezig om Stefan te supporteren. Wel medelijden met je wat betreft de MC. Kan je zijn geluid niet wegdraaien? xd

Ach als Stefan lekker draait worden de Ballen wss meer voor als achter de speaker gebroken :cool:

Maar lees wel in ieder geval dat MC Ballenbreker zijn naam eer aan doet: de Ballenbrekerijen zijn de wereld nog niet uit! MC Ballenbreker focust zich overigens met name op terror/speedcore. Goeie takkeherrie, die hij graag nog verder wilt verneuken!
Succes maatje gr Boyd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

partybasher schreef:
Word mooie dit maat, ben benieuwd (Y)
chas1n schreef:
Die vent is nog erger dan die kneus van een MC Dart.

Bedoel je dit nu in persoonlijk opzicht? Ik ken eerlijk gezegd geen kneuzen die zeggen dat ze ballen breken, dat durft de algemene kneus ook niet. Ik ken MC Dart niet, maar denk niet dat je Ballengbreker kan vergelijken met de meeste andere MC's. Zou wat zijn als ie anderen probeerde te kopieren.

Nerazzurro93 schreef:
tommetjeuh schreef:
misleidende naam, had verwacht dat hier alleen negers zouden draaien.

Hahahahahahaha :lol: baas

Aanwezig om Stefan te supporteren. Wel medelijden met je wat betreft de MC. Kan je zijn geluid niet wegdraaien? xd

Ach als Stefan lekker draait worden de Ballen wss meer voor als achter de speaker gebroken :cool:

Maar lees wel in ieder geval dat MC Ballenbreker zijn naam eer aan doet: de Ballenbrekerijen zijn de wereld nog niet uit! MC Ballenbreker focust zich overigens met name op terror/speedcore. Goeie takkeherrie, die hij graag nog verder wilt verneuken!
Succes maatje gr Boyd ;)

Thanks maat, komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Op 23 Januari is het dan eindelijk zover....mijn eerste optreden als 'Rawraver'. Ik mag afsluiten in de Dynamo (Eindhoven) en de entree is gratis. It's gonna be massive! See you there?!


Kom heul misschien na het werk wel ff langsbeunen. Is om de hoek. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee wie je bent, maar gezellig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Heb het idee dat deze doordeweekse avonden in de Dynamo redelijk leeg zijn. Of is dat niet zo?


Extreem druk is het niet vaak maar het gaat zeker de goede kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit; kan weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We gaan knallen donderdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf gaan we gas geven! Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal 't proberen kort te houden..... iedereen bedankt voor de support! Dynamo bedankt, Inner Vision bedankt, maar ook zeker bezoekers bedankt en dan vooral mijn beste vrienden etc. Volgens mij is het dak er af gegaan bij Dynamo! Voorafgaand m'n set erg zenuwachtig maar nadat ik eenmaal op de 'play' knop drukte heb ik de tijd van m'n leven gehad. Ben normaal erg kritisch op mezelf, maar vind dat ik het goed gedaan heb voor de eerste keer! Veel positieve reacties gehad en wat feedback waar ik mee vooruit kan. Nogmaals iedereen bedankt, zo bouw je dus een feestje. Deel alle foto's of video's maar op Facebook, mooi om na te genieten. See you next time! <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 02:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ik zal 't proberen kort te houden..... iedereen bedankt voor de support! Dynamo bedankt, Inner Vision bedankt, maar ook zeker bezoekers bedankt en dan vooral mijn beste vrienden etc. Volgens mij is het dak er af gegaan bij Dynamo! Voorafgaand m'n set erg zenuwachtig maar nadat ik eenmaal op de 'play' knop drukte heb ik de tijd van m'n leven gehad. Ben normaal erg kritisch op mezelf, maar vind dat ik het goed gedaan heb voor de eerste keer! Veel positieve reacties gehad en wat feedback waar ik mee vooruit kan. Nogmaals iedereen bedankt, zo bouw je dus een feestje. Deel alle foto's of video's maar op Facebook, mooi om na te genieten. See you next time! <3


Nice man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha mooi. :thumbup:

We zijn niet de stad in geweest, want we moesten de film van Dries Roelvink kijken. :corn: Volgende keer beter!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten