Word mooie dit maat, ben benieuwd (Y)
chas1n schreef:
Die vent is nog erger dan die kneus van een MC Dart.
Bedoel je dit nu in persoonlijk opzicht? Ik ken eerlijk gezegd geen kneuzen die zeggen dat ze ballen breken, dat durft de algemene kneus ook niet. Ik ken MC Dart niet, maar denk niet dat je Ballengbreker kan vergelijken met de meeste andere MC's. Zou wat zijn als ie anderen probeerde te kopieren.
Nerazzurro93 schreef:
tommetjeuh schreef:
misleidende naam, had verwacht dat hier alleen negers zouden draaien.
Hahahahahahaha

baas
Aanwezig om Stefan te supporteren. Wel medelijden met je wat betreft de MC. Kan je zijn geluid niet wegdraaien?

Ach als Stefan lekker draait worden de Ballen wss meer voor als achter de speaker gebroken
Maar lees wel in ieder geval dat MC Ballenbreker zijn naam eer aan doet: de Ballenbrekerijen zijn de wereld nog niet uit! MC Ballenbreker focust zich overigens met name op terror/speedcore. Goeie takkeherrie, die hij graag nog verder wilt verneuken!
Succes maatje gr Boyd
