Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ben je daar nog lid van dan?
Hoorde dat daar alleen maar verhalen heeft over The Prophet zijn nieuwe upcomming carrière.


Nog wel, soms een keer een leuk interview met een partygang(st)er
Laatst stond er een interview met Willy, volgende maand met Jaap de Aap
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 02:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
mikeee schreef:
Ben je daar nog lid van dan?
Hoorde dat daar alleen maar verhalen heeft over The Prophet zijn nieuwe upcomming carrière.


Nog wel, soms een keer een leuk interview met een partygang(st)er
Laatst stond er een interview met Willy, volgende maand met Jaap de Aap

Oke vet, die maar even terug lezen dan had het beetje opgegeven.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:48 
 
Hardtraxx Addict

Nee dit wordt em niet, zaad line-up vergeleken met Reverze vind ik.

Ieder jaar tzelfde daar in Black, wat een saaie bedoeling, in 2010 zou het idd vet geweest zijn, maar sindsdien denken ze enkel maar daar aan en niet genoeg aan nieuwigheden, enkel Zany Vs. B-Front en Adaro moeten nog wel vet zijn :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:35 
 

Ox_Ite schreef:
Nee dit wordt em niet, zaad line-up vergeleken met Reverze vind ik.

Ieder jaar tzelfde daar in Black, wat een saaie bedoeling, in 2010 zou het idd vet geweest zijn, maar sindsdien denken ze enkel maar daar aan en niet genoeg aan nieuwigheden, enkel Zany Vs. B-Front en Adaro moeten nog wel vet zijn :thumbdown:


snap wat je bedoelt, maar hhz en noisecontrollers zijn zoiezo al veranderd... En de Tweekax en Scope DJ zijn toch wel anders, dan ook nog wat jij noemt is aardige verandering hoor :P Misschien dat ze zelfs weer het podium in het midden doen(een zo'n grote bal als in de trailer), klinkt toch als aardig vet feestje :thumbsup: :woot:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany vs B-front (L)
Partyraiser vs nosferatu (L)
22 april ben ik jarig dus dat word om 12 lekker even knallen:D
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staan Zany en B-Front steeds samen in een kut line-up. :(
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha die line up, waar slaat dat op joh :P
Bericht Geplaatst op 15 jan 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Oke vet, die maar even terug lezen dan had het beetje opgegeven.

Moest ik gaan, misschien eens een deftig een meetingplaats afspreken xd
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 08:48 
 
Hardtraxxer

Ik heb één keer Black meegemaakt, dat was in 2010. En dat viel toch wel dik tegen eerlijk gezegd... Blijkbaar had ik me toch verkeken op het showgehalte tov Back in Amsterdam...
Dus Black is voor mij niet goed genoeg...
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
mikeee schreef:
Oke vet, die maar even terug lezen dan had het beetje opgegeven.

Moest ik gaan, misschien eens een deftig een meetingplaats afspreken xd

Ja idd niet zoals vorig jaar, ik ben alleen nog wel beetje aan het twijfelen of ik ga of niet.
Als het zeker is dat ik aanwezig ben meld ik het wel ;)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:00 
 

Core_freak schreef:
Ik heb één keer Black meegemaakt, dat was in 2010. En dat viel toch wel dik tegen eerlijk gezegd... Blijkbaar had ik me toch verkeken op het showgehalte tov Back in Amsterdam...
Dus Black is voor mij niet goed genoeg...


Black 2010 was fokking episch :worship: en 2011 was qua feest stukke beter :thumbup:

Stijgende lijn en dit jaar wordt heldisch!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:02 
 

Anonymous schreef:
Core_freak schreef:
Ik heb één keer Black meegemaakt, dat was in 2010. En dat viel toch wel dik tegen eerlijk gezegd... Blijkbaar had ik me toch verkeken op het showgehalte tov Back in Amsterdam...
Dus Black is voor mij niet goed genoeg...


Black 2010 was fokking episch :worship: en 2011 was qua feest stukke beter :thumbup:

Stijgende lijn en dit jaar wordt heldisch!

Ik vond black 2011 het slechtste feest waar ik was geweest.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Anonymous schreef:
Core_freak schreef:
Ik heb één keer Black meegemaakt, dat was in 2010. En dat viel toch wel dik tegen eerlijk gezegd... Blijkbaar had ik me toch verkeken op het showgehalte tov Back in Amsterdam...
Dus Black is voor mij niet goed genoeg...


Black 2010 was fokking episch :worship: en 2011 was qua feest stukke beter :thumbup:

Stijgende lijn en dit jaar wordt heldisch!

Ik vond black 2011 het slechtste feest waar ik was geweest.

Idd wat vond je er goed aan qua feest, heb niks te klagen heb gezellig gehad maar meer ook niet.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

partyraiser is denk een beetje misplaatst op dit feest :D

al is het wel de enige die tent totaal af ken breken op t eind (L)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:42 
 

mikeee schreef:
Ik vond black 2011 het slechtste feest waar ik was geweest.

Idd wat vond je er goed aan qua feest, heb niks te klagen heb gezellig gehad maar meer ook niet.[/quote]

Enigste wat ik goed vond was avio, sfeer vond ik ook maar kut.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is wel een "echte" BLACK line-up >.<
Ook al is het maar een half uur rijden, hier ga ik niet heen!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:38 
 

wesskeej schreef:
mikeee schreef:
Ik vond black 2011 het slechtste feest waar ik was geweest.

Idd wat vond je er goed aan qua feest, heb niks te klagen heb gezellig gehad maar meer ook niet.



Gewoon ruimte, entree, lokkers, gezelligheid(t is wat je der zelf van maakt 80%), setjes :woot: (hhz met oude nummer, ran-d met toen nog echt vette nummers, italian madness wat erg vet en origineel was toen, avio, een paar van de hardcore acts ophidian en nosferatu bv en angerfist live was ook best dik)Tja en het begin hebbe wij niet echt meegemaakt met brennan heart en prophet misschien is dat maar goed ook :P

Enige minpunt voor mij was het geluidsniveau aan het begin.....
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
wesskeej schreef:
mikeee schreef:
Ik vond black 2011 het slechtste feest waar ik was geweest.

Idd wat vond je er goed aan qua feest, heb niks te klagen heb gezellig gehad maar meer ook niet.



Gewoon ruimte, entree, lokkers, gezelligheid(t is wat je der zelf van maakt 80%), setjes :woot: (hhz met oude nummer, ran-d met toen nog echt vette nummers, italian madness wat erg vet en origineel was toen, avio, een paar van de hardcore acts ophidian en nosferatu bv en angerfist live was ook best dik)Tja en het begin hebbe wij niet echt meegemaakt met brennan heart en prophet misschien is dat maar goed ook :P

Enige minpunt voor mij was het geluidsniveau aan het begin.....

Die hardcore vorig jaar was wel heldig :D Avio live ook lekker. HHZ vs Wildstylez. Enkel BH en the prophet vielen me tegen ja...
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar geweest, echt verschrikkelijk belabberde aankleding, organisatie en geluid.
En ik heb het gewoon niet op die sfeer daar, kutbelgen/fransen.
Tuurlijk, gezelligheid MAAK je :). Maar voorbeeld:

Hard Bass 2011: WMF doet Yellow Submarine aan het einde. Reactie publiek: massale polonaise
Wij met heel de groep op Black polonaise inzetten na zelfde actie van Tat & Zat, worden we massaal aangekeken als een stel mongolen.

Enige pluspunt aan Black is dat je echt belachelijk veel cash kan vangen bij de Fransen, you know what I mean :whistle:
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:10 
 

Jeroen_n schreef:
Vorig jaar geweest, echt verschrikkelijk belabberde aankleding, organisatie en geluid.
En ik heb het gewoon niet op die sfeer daar, kutbelgen/fransen.
Tuurlijk, gezelligheid MAAK je :). Maar voorbeeld:

Hard Bass 2011: WMF doet Yellow Submarine aan het einde. Reactie publiek: massale polonaise
Wij met heel de groep op Black polonaise inzetten na zelfde actie van Tat & Zat, worden we massaal aangekeken als een stel mongolen.

Enige pluspunt aan Black is dat je echt belachelijk veel cash kan vangen bij de Fransen, you know what I mean :whistle:



misschien waren daar allemaal ekte liefhebbers die niet willen dat al die leuke dinge te vaak gebeure :innocent: :whistle:

Maar ja ik had me iig vermaakt :)
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd Black is een feest waar alleen ekte liefhebbers komen ^^
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zoek mensen uit de buurt die meewille xD
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroen_n schreef:
kutbelgen/fransen.

Blijf maar lekker in je eigen land jij -.-
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Jeroen_n schreef:
kutbelgen/fransen.

Blijf maar lekker in je eigen land jij -.-

Tss racist :cry:
Ben anders wel bij Reverze geweest :cool:
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
nielstil schreef:
Jeroen_n schreef:
kutbelgen/fransen.

Blijf maar lekker in je eigen land jij -.-

Tss racist :cry:
Ben anders wel bij Reverze geweest :cool:

Ik wil geen Belgenhaters in mijn land :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten