Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:56 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
J9_ schreef:
Ik vind het wel een vette line up :$

Be Aware voor de HT'ers die h'm niet goed vinden :D ben het verder met je eens.. valt best mee

Laat maar komen, ieder z'n smaak toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Lyst schreef:
En wat een waardeloos stukje anthem >.<
Trailer is wel vet.


Ja man is al zoveel van te hore :/ Kicks klinke alleen beetje dof

Iig richting 2010 anthem :thumbsup:

Vandaar ook het woord stukje ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:37 
 

Maximize schreef:
Anonymous schreef:
Lyst schreef:
En wat een waardeloos stukje anthem >.<
Trailer is wel vet.


Ja man is al zoveel van te hore :/ Kicks klinke alleen beetje dof

Iig richting 2010 anthem :thumbsup:


Hoe durf je 't te zeggen...


richting, iig meer die kant op dan vorig jaar :P 2010 is ook me lievelingsanthem :thumbsup: (ook me eerste feestje :loving: :loving: )

@Lyst dat is wel zo :P maar ga nou niet meteen haten....... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up ligt me niet helemaal, maar vorig jaar prima feest. Ga gewoon kijken wat men vrienden doen, raakt normaal toch niet uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:51 
 
Hardtraxx Newbie

leuk vorig jaar, maar het geluid was echt ruk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:07 
 
Hardtraxxer

Wispel Tura schreef:
leuk vorig jaar, maar het geluid was echt ruk


Inderdaad, en dat was dan 'the wall of sound' :/ Maar heb wel genoten dus misschien dit jaar weer, als de financien meezitten, kutcrisis. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 07:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Line-up ligt me niet helemaal


...en weer dezelfde namen overal dit jaar?

2012 is dan bij deze al afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 11:59 
 
Hardtraxx Elite

Het nummer in de trailer doet me sterk aan PP denken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 12:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat ik trouwens ook niet snap is, hoe je met zo'n lineup zo'n thema kunt bedenken en andersom. Zie je het al voor je, zo'n zware stem die na een diepduistere intro zegt: "The reflection of your darkside" en vervolgens starten Da Tweekaz Whatevah in :lol: (onbedoelde woordgrap hier trouwens :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me nog een bericht van Vazard herinneren waarin hij dat ook lekker belachelijk maakte.
Ging over Qlimax, eerst donkere teksten en dan 'just as easy as 1 2 3' :lol:

Echt schandalig idd dat ze dit thema hebben verzonnen. Dan ben je niet goed wijs of zo, je hoort op dat feest waarschijnlijk toch alleen maar blije riedeltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een belachelijk slecht stukje muziek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vaste kost dit feest! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ja man is al zoveel van te hore :/ Kicks klinke alleen beetje dof

Iig richting 2010 anthem :thumbsup:


Hoe durf je 't te zeggen...[/quote]
Ik wilde net zeggen, dat mag je echt niet vergelijken... Vind Black Anthem 2010 een van de beste anthems, veel te weinig gehoord[/quote]

Té weinig gehoord? IMO een van de meest overplayed tracks die er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even hopen op een Zany vs B-front anthem :p, ookal is die kans zeer klein :p

Edit: zojuist dat kleine stukje op de site gehoord, -.-

Line-up is inderdaad weeral minder, liever geen Coone, Psyko Punkz, Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
nielstil schreef:
Line-up ligt me niet helemaal


...en weer dezelfde namen overal dit jaar?

2012 is dan bij deze al afgeschreven.

Ik wil eigenlijk niet meer puur op de line-up afgaan. Qlimax line-up lag me ook niet helemaal en the prophet was de enige daar die me tegenviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gehoord dat the prophet just as easy gaat draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:29 
 

urbandesigner schreef:
Ik heb gehoord dat the prophet just as easy gaat draaien!


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat ik trouwens ook niet snap is, hoe je met zo'n lineup zo'n thema kunt bedenken en andersom. Zie je het al voor je, zo'n zware stem die na een diepduistere intro zegt: "The reflection of your darkside" en vervolgens starten Da Tweekaz Whatevah in :lol: (onbedoelde woordgrap hier trouwens :P )

Beetje als de Qountdown stem van dit jaar. MC Neger aan de helium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up lijkt weer heel veel op die van vorig jaar, maarja wat verwacht je dan ook in Belgie. Zany vs B-Front is wel super vet. Misschien hierheen, niet heel duur en maar half uurtje met de bus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:49 
 

So what? dat is 365 dagen geleden ;) ... Defqon.1 is ook elke jaar zelfde line-up, staat gewoon iedereen die goed verkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Vind de line-up zelf ook stiekem wel vet, al snap ik idd niet waarom ze dan dit thema hebben genomen :/

Misschien gaan ze allemaal speciale 'duistere' sets draaien al verwacht ik dat al helemaal niet van Da Tweekaz en Coone.

Maar wel sowieso aanwezig, hoor er veel goede verhalen over en is op mijn verjaardag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd wel een leuk feestje :D Headhunterz, A2 records, b-front & zany, wildstylez & noisecontrollers is voor mij al genoeg om er naartoe te gaan, dus aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
urbandesigner schreef:
Ik heb gehoord dat the prophet just as easy gaat draaien!


Bron?


Nieuwsbrief van 'The Voice Of Holland'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 02:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben je daar nog lid van dan?
Hoorde dat daar alleen maar verhalen heeft over The Prophet zijn nieuwe upcomming carrière.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten