Laat maar komen, ieder z'n smaak tochwrote:Be Aware voor de HT'ers die h'm niet goed vindenwrote:Ik vind het wel een vette line upben het verder met je eens.. valt best mee
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Vandaar ook het woord stukje ...wrote:Ja man is al zoveel van te horewrote:En wat een waardeloos stukje anthem
Trailer is wel vet.Kicks klinke alleen beetje dof
Iig richting 2010 anthem
-
A
richting, iig meer die kant op dan vorig jaarwrote:Hoe durf je 't te zeggen...wrote:Ja man is al zoveel van te horewrote:En wat een waardeloos stukje anthem
Trailer is wel vet.Kicks klinke alleen beetje dof
Iig richting 2010 anthem
@Lyst dat is wel zo
Line-up ligt me niet helemaal, maar vorig jaar prima feest. Ga gewoon kijken wat men vrienden doen, raakt normaal toch niet uitverkocht
-
WHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
leuk vorig jaar, maar het geluid was echt ruk
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Inderdaad, en dat was dan 'the wall of sound'wrote:leuk vorig jaar, maar het geluid was echt ruk
...en weer dezelfde namen overal dit jaar?wrote:Line-up ligt me niet helemaal
2012 is dan bij deze al afgeschreven.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Het nummer in de trailer doet me sterk aan PP denken..
Wat ik trouwens ook niet snap is, hoe je met zo'n lineup zo'n thema kunt bedenken en andersom. Zie je het al voor je, zo'n zware stem die na een diepduistere intro zegt: "The reflection of your darkside" en vervolgens starten Da Tweekaz Whatevah in
(onbedoelde woordgrap hier trouwens
)
Kan me nog een bericht van Vazard herinneren waarin hij dat ook lekker belachelijk maakte.
Ging over Qlimax, eerst donkere teksten en dan 'just as easy as 1 2 3'
Echt schandalig idd dat ze dit thema hebben verzonnen. Dan ben je niet goed wijs of zo, je hoort op dat feest waarschijnlijk toch alleen maar blije riedeltjes.
Ging over Qlimax, eerst donkere teksten en dan 'just as easy as 1 2 3'
Echt schandalig idd dat ze dit thema hebben verzonnen. Dan ben je niet goed wijs of zo, je hoort op dat feest waarschijnlijk toch alleen maar blije riedeltjes.
Wat een belachelijk slecht stukje muziek 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vaste kost dit feest! 
Hoe durf je 't te zeggen...[/quote]wrote: Ja man is al zoveel van te horeKicks klinke alleen beetje dof
Iig richting 2010 anthem
Ik wilde net zeggen, dat mag je echt niet vergelijken... Vind Black Anthem 2010 een van de beste anthems, veel te weinig gehoord[/quote]
Té weinig gehoord? IMO een van de meest overplayed tracks die er is.
Even hopen op een Zany vs B-front anthem :p, ookal is die kans zeer klein :p
Edit: zojuist dat kleine stukje op de site gehoord,
Line-up is inderdaad weeral minder, liever geen Coone, Psyko Punkz, Prophet.
Edit: zojuist dat kleine stukje op de site gehoord,
Line-up is inderdaad weeral minder, liever geen Coone, Psyko Punkz, Prophet.
Ik wil eigenlijk niet meer puur op de line-up afgaan. Qlimax line-up lag me ook niet helemaal en the prophet was de enige daar die me tegenviel.wrote:...en weer dezelfde namen overal dit jaar?wrote:Line-up ligt me niet helemaal
2012 is dan bij deze al afgeschreven.
Ik heb gehoord dat the prophet just as easy gaat draaien!
-
S
Bron?wrote:Ik heb gehoord dat the prophet just as easy gaat draaien!
Beetje als de Qountdown stem van dit jaar. MC Neger aan de helium.wrote:Wat ik trouwens ook niet snap is, hoe je met zo'n lineup zo'n thema kunt bedenken en andersom. Zie je het al voor je, zo'n zware stem die na een diepduistere intro zegt: "The reflection of your darkside" en vervolgens starten Da Tweekaz Whatevah in(onbedoelde woordgrap hier trouwens
)
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Line-up lijkt weer heel veel op die van vorig jaar, maarja wat verwacht je dan ook in Belgie. Zany vs B-Front is wel super vet. Misschien hierheen, niet heel duur en maar half uurtje met de bus...
-
S
So what? dat is 365 dagen geleden
... Defqon.1 is ook elke jaar zelfde line-up, staat gewoon iedereen die goed verkoopt.
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Vind de line-up zelf ook stiekem wel vet, al snap ik idd niet waarom ze dan dit thema hebben genomen
Misschien gaan ze allemaal speciale 'duistere' sets draaien al verwacht ik dat al helemaal niet van Da Tweekaz en Coone.
Maar wel sowieso aanwezig, hoor er veel goede verhalen over en is op mijn verjaardag
Misschien gaan ze allemaal speciale 'duistere' sets draaien al verwacht ik dat al helemaal niet van Da Tweekaz en Coone.
Maar wel sowieso aanwezig, hoor er veel goede verhalen over en is op mijn verjaardag
Altijd wel een leuk feestje
Headhunterz, A2 records, b-front & zany, wildstylez & noisecontrollers is voor mij al genoeg om er naartoe te gaan, dus aanwezig! 
Nieuwsbrief van 'The Voice Of Holland'wrote:Bron?wrote:Ik heb gehoord dat the prophet just as easy gaat draaien!