Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Belgen (Vlamingen dan, en vooral hun taaltje) erg plezant hoor :P.
Wallonië moet ik dan weer niks van hebben.
En jullie snelwegen en borden zijn :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Newbie

Black vorig jaar was goed, alleen het geluid sloeg nergens op zo zacht..
beetje jammer maar gaan het dit jaar denk wel weer proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 09:05 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
Ik wil geen Belgenhaters in mijn land :P


+1 Da's gesproken sé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben zo ontzettend benieuwd wie 't anthem nu gemaakt heeft :p

Zatox hoop ik eigenlijk niet aangezien deze net 't Qlimax anthem gemaakt heeft ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, heb me een beetje om laten praten :P Grote kans dat ik hier toch te vinden ben.
Bij nader inzien valt die lineup best wel mee, enige waar ik echt een hekel aan heb zijn Evil Activities live en The Prophet.. En aangezien ik met dezelfde groep ga als vorig jaar (wat een van de vetste feesten was imo) ga ik het er toch maar weer op wagen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up valt voor mij ook wel mee.
B-Front & Zany
NC & WS
Da Tweekaz
A2 Records

Bij hardcore ben ik toch weg, toch een grote optie dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de hardcore ben ik er JUIST nog :D Ben benieuwd wat Partyraiser en Nosferatu neer gaan zetten, en vooral Partyraiser :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 17:27 
 

Citaat:
Hard Dance News
BLACK Belgium will have a stage in the middle of the hall again! Just like old times! Source: BLACK facebook http://t.co/70ga7zva



:worship: :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Had het ook al gezien! :loving:
Duurt nog even, maar ik heb er zin EUN!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar weer stage in het midden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Dit jaar weer stage in het midden!

Thanks captain obvious! Kijk eens 2 posts boven je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik vind Belgen (Vlamingen dan, en vooral hun taaltje) erg plezant hoor :P.

Haha ja he! Soms gebruiken ze woorden en dan denk ik: wat is dat nu weer? :$
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 22:15 
 
Hardtraxxer

Vinden wij ook van jullie, hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier best wel zin in zeg.... :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
YWalen schreef:
Dit jaar weer stage in het midden!

Thanks captain obvious! Kijk eens 2 posts boven je :P


Laat mij lekker enthousiast zijn :yay:
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 04:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ohja NICE.

Ik ga fijn naar Black vorig jaar, hopend op podium in het midden enzo. NOT
Dit jaar (niet alleen vanwege dat, don't worry) zeker niet aanwezig.

Dit jaar dus wel podium in het midden. Acht stikt erin dan Belgjes. Loudnessssssssss :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 04:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
nielstil schreef:
Jeroen_n schreef:
kutbelgen/fransen.

Blijf maar lekker in je eigen land jij -.-

Tss racist :cry:
Ben anders wel bij Reverze geweest :cool:


Ok ok, zo erg was het niet. Mijn halve familie is Bels dus ik heb ook geen recht van spreken.
Maar kan op zn minst wel toegeven dat de sfeer bij Nederlandse feesten me een stuk beter aan staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer moet je zelf toch maken hoor.

Ik heb me ticket iig besteld.
Een dik half uur rijden, dus de moeite waard voor mij.

:clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran

Tickets zijn ook binnen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier zijn ze ook al binnen....
Ben benieuwd, zal vast leuk worden hoop alleen op lekker geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 15:51 
 
Hardtraxx Newbie

Tickets heb ik nog niet binnen, worden binnenkort wel besteld hoop ik ... afwachten op een aantal mensen van die groep die nog niet zekerweten of ze mee kunnen...
@Frazyr , ik hoop dat het geluid beter is dan vorig jaar. Toen vond ik het best een tegenvaller vergeleken met het jaar ervoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 03:13 
 
Hardtraxx Elite

Helden,

De Anthem is zojuist gedraait door Audiofreq op Reverze! en hij is heel goed!
De kick is lekker hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 09:45 
 

hotymoty schreef:
Helden,

De Anthem is zojuist gedraait door Audiofreq op Reverze! en hij is heel goed!
De kick is lekker hard!


klinkt wel facking vet :worship: :woot:

http://www.youtube.com/watch?v=S4653O945ME#t=38m17s
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Vind hem zeker nie slecht ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 10:56 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kan echt niet wachten tot Black :(
Wilde eigenlijk naar Masters gaan, maar kan niet ...

Degenen die wel gaan ^^ Enjoy!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten