Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal gezien aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk gewoon aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 18:22 
 

Nee, vorig jaar vond ik het niet echt top sla Black voortaan over
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2011 19:28 
 

Vaste kost :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 12:31 
 
Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Nee, vorig jaar vond ik het niet echt top sla Black voortaan over


Same here...
Ik ben in 2010 naar Black geweest en het viel toch wel tegen. Ik had er veel meer van verwacht. Black is voor mij een no go...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is toch 16+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2011 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Dit is toch 16+?


Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

de line-up is echt om te lachen. alleen Zany vs. B-front lijkt me toch erg vet. vind dat de rest van de namen niet op Black horen te staan. maar wie ben ik om dat te bepalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The reflexion of your dark side AfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:47 
 

Sorry voor de Repost :D
Line-up wel daar gezet ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:48 
 

Niet ekte lineup die je zou verwachte..... maar wel vette trailer :thumbsup:
Feest is zoiezo altijd :love:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ZKR17KAzY8
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main Room
Scope Dj
Da Tweekaz
Zatox
Psyko Punkz
Noisecontrollers
Wildstylez
Coone
Headhunterz
Black Overdose
A2 Records
The Prophet
Mc Da Syndrome
Zany vs. B-front
Evil Activities (live)
Neophyte & Panic presents: Domain Hardcore
Partyraiser vs. Nosferatu
Mc Villain

Second Room/ Crunk'D vs Dirty Workz Bounce
Mark With a K
Davoodi
Bestien
Gave
Demoniak
Fenix
Dr Phunk
Dr Rude
Mc Chucky


Hmm.. Ja. Euh.. nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het is wel Noisecontrollers & Wildstylez, Psyko Punkz & Zatox en The Prophet & MC Da Syndrome he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem van Zatox?

Wat een bout line-up zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En wat een waardeloos stukje anthem >.<
Trailer is wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zooo standaard, erg jammer. Ben wel blij dat ik eindelijk die NC'rs tracks ter oren kan werpen :) Prophet, WIldstylez mochten weg van mij en vervangen worden door Frequencerz en Titan. ^^
Hardcore ziet er echt wel vet uit! Dit wordt sowieso een optie... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:19 
 

Lyst schreef:
En wat een waardeloos stukje anthem >.<
Trailer is wel vet.


Ja man is al zoveel van te hore :/ Kicks klinke alleen beetje dof

Iig richting 2010 anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore is wel redelijk vet, en Bob Front vs Zany natuurlijk, maar ik denk dat het dit jaar wederom niet mijn eerste keer Black gaat worden met deze line up. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in het anthem... gaat het even niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Zany vs. B-Front :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:24 
 

Lyst schreef:
En wat een waardeloos stukje anthem >.<
Trailer is wel vet.

Ik krijg zo de zin om aan Q-dance, B2S of ID&T te vragen of Geck-O speciaal voor jou een anthem mag maken voor Defqon.1 ofzo .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Lyst schreef:
En wat een waardeloos stukje anthem >.<
Trailer is wel vet.


Ja man is al zoveel van te hore :/ Kicks klinke alleen beetje dof

Iig richting 2010 anthem :thumbsup:


Hoe durf je 't te zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:39 
 

Maximize schreef:
Anonymous schreef:
Lyst schreef:
En wat een waardeloos stukje anthem >.<
Trailer is wel vet.


Ja man is al zoveel van te hore :/ Kicks klinke alleen beetje dof

Iig richting 2010 anthem :thumbsup:


Hoe durf je 't te zeggen...

Ik wilde net zeggen, dat mag je echt niet vergelijken... Vind Black Anthem 2010 een van de beste anthems, veel te weinig gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:47 
 
Hardtraxxer

Ik vind het wel een vette line up :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:52 
 

J9_ schreef:
Ik vind het wel een vette line up :$

Be Aware voor de HT'ers die h'm niet goed vinden :D ben het verder met je eens.. valt best mee
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten