Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het eigenlijk met die dresscode daar?
het liefst deed ik namelijk gewoon een donker blauwe jeans aan... word daar echt moeilijk over gedaan?

Ik heb ik witte strepen op mijn zwarte schoenen..

Vind het een beetje overdreven een totaal zwarte outfit te gaan kopen eigenlijk...

grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is niet super streng !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was er bij onze groep iemand met lichtblauwe broek en groen t-shirt, niks over gezegd :P Maar sowieso wel iets donker aandoen best :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd, gewoon iets donker aandoen! ^^

Niet afkomen met een witte broek en je mag binnen :D Naar schoenen kijken ze meestal ook niet super streng, maar je een beetje aan de dresscode houden is wel leuk voor iedereen denk ik dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:01 
 

HardStyler schreef:
Idd, gewoon iets donker aandoen! ^^

Niet afkomen met een witte broek en je mag binnen :D Naar schoenen kijken ze meestal ook niet super streng, maar je een beetje aan de dresscode houden is wel leuk voor iedereen denk ik dan :)


Vorig jaar was er ook een vent in witte broek :P Lag overigens al om 11 uur bij de lokkers :D

Edit:

:cool:

maar is leuker als iedereen in het zwart is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke thanks..
Nja goed ik doe een zwarte polo aan en mn jeans is ook niet licht blauw... maargoed

thx voor de antwoorde cya@BLACK
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat het maar snel BLACK is :D



Was even wat filmpjes van vorig jaar aan het kijken. Scantraxx Reloaded (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:32 
 

HardStyler schreef:
Dat het maar snel BLACK is :D



Was even wat filmpjes van vorig jaar aan het kijken. Scantraxx Reloaded (L)


Ze draaide zo bizar vet, allemaal oudere nummers :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoeveel betaal ik daar voor een pilsje?
en hoeveel betaal ik voor sterke drank..

Word mn eerste feestje, haha... en ik vroeg me af..er zijn lockers daar... mag je gewoon een tas met broodjes/drinken meenemen om die vervolgens in je locker te leggen?

grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
hoeveel betaal ik daar voor een pilsje?
en hoeveel betaal ik voor sterke drank..

Word mn eerste feestje, haha... en ik vroeg me af..er zijn lockers daar... mag je gewoon een tas met broodjes/drinken meenemen om die vervolgens in je locker te leggen?

grtz

ik gok iets van een 2.5 euro voor gewoon drinken. Zoals de meeste grote feesten. Drinken en broodjes mogen niet binnen ;) gooie ze gewoon in de vuilbak. Deo etc. ook normaal gezien. Eigenlijk kun je dus beter gewoon niks meebrengen buiten kleren en wat geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:29 
 

nielstil schreef:
Frazyr schreef:
hoeveel betaal ik daar voor een pilsje?
en hoeveel betaal ik voor sterke drank..

Word mn eerste feestje, haha... en ik vroeg me af..er zijn lockers daar... mag je gewoon een tas met broodjes/drinken meenemen om die vervolgens in je locker te leggen?

grtz

ik gok iets van een 2.5 euro voor gewoon drinken. Zoals de meeste grote feesten. Drinken en broodjes mogen niet binnen ;) gooie ze gewoon in de vuilbak. Deo etc. ook normaal gezien. Eigenlijk kun je dus beter gewoon niks meebrengen buiten kleren en wat geld


Eten is wel ziek duur... Was volgens mij 2 jaar geleden 6,00 voor pizzaslice :/ maar ik koop nooit ete op feesten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik me goed herinner was het zelfs € 2,80 / pils :/
En eten koop ik ook niet dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Als ik me goed herinner was het zelfs € 2,80 / pils :/
En eten koop ik ook niet dus :lol:


wauw ze dwingen me bijna drugs te gaan gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trouwens bedankt voor de antwoorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
HardStyler schreef:
Als ik me goed herinner was het zelfs € 2,80 / pils :/
En eten koop ik ook niet dus :lol:


wauw ze dwingen me bijna drugs te gaan gebruiken..

Ik hou je niet tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Frazyr schreef:
HardStyler schreef:
Als ik me goed herinner was het zelfs € 2,80 / pils :/
En eten koop ik ook niet dus :lol:


wauw ze dwingen me bijna drugs te gaan gebruiken..

Ik hou je niet tegen.

Jij stimuleert het zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit dan geen eens in België, hoe kan ik hem dan tegenhouden? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik zit dan geen eens in België, hoe kan ik hem dan tegenhouden? :huh:

Daarom zeg ik.
Jij stimuleert het zelfs. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere track! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:41 
 

Niet eens bij nagedacht die Dresscode, Titan komt dan zelfs naakt binnen. xd

Alleen jammer dat dit op dezelfde dag is als Loudness waar ik toch liever heen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Maar wie is Black Overdose dan?

en wie gaan allemaal in teams draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 20:43 
 

Black overdose was vorig jaar gewoon een megamix van een half uur met wat klassiekers en meezingertjes ...
Niet veel toegevoegde waarde ^^

ik ga dit jaar niet omdat het podium tegeviel vorig jaar + geluid was ook niet best ... valt wel tegen dat het podium dit jaar terug dat rond draai ding is ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Maar wie is Black Overdose dan?

en wie gaan allemaal in teams draaien?


Black Overdose is niemand gewoon een licht show met wat vette tracks.

De enige "teams" zijn:
Noisecontrollers & Wildstylez
Psyko Punkz & Zatox
Alpha2, Ran-D & Adaro
Zany & B-Front :drool:
Neophyte & Panic
Nosferatu & Partyraiser :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de line up eigelijk best wel lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:42 
 

YWalen schreef:
hotymoty schreef:
Maar wie is Black Overdose dan?

en wie gaan allemaal in teams draaien?


Black Overdose is niemand gewoon een licht show met wat vette tracks.

De enige "teams" zijn:
Noisecontrollers & Wildstylez
Psyko Punkz & Zatox
Alpha2, Ran-D & Adaro
Zany & B-Front :drool:
Neophyte & Panic
Nosferatu & Partyraiser :lol:


Op de site van Black staan Noisecontrollers & Wildstylez en Psyko Punkz & Zatox niet in teams? En, komt er ook een timetable vrij voor het feest? Of krijg je alleen een boekje als je binnenkomt?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten