Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

BLACK - The Reflexion of Your Dark Side

Venue
Ethias Arena, Hasselt · Belgium
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Vorige editie wel een TT vooraf maar geen boekje gekregen daar. Vond ik best wel lastig aangezien niemand de TT van buiten wist :p
R
nielstil wrote:Vorige editie wel een TT vooraf maar geen boekje gekregen daar. Vond ik best wel lastig aangezien niemand de TT van buiten wist :p
Dan mag die wel stilletjes gaan komen, zodat ik mijn avond kan plannen :). En dat lijkt me inderdaad lastig!
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
nielstil wrote:Vorige editie wel een TT vooraf maar geen boekje gekregen daar. Vond ik best wel lastig aangezien niemand de TT van buiten wist :p
idd. heb iemand dat thuis zat gevraagd of hij de timetable ff wou sms'e :D
A
Gewoon gaan en kijke wat er gebeurt, plannen werkt zoiezo niet en is minder leuk ;) :P
R
HardStyler wrote:
idd. heb iemand dat thuis zat gevraagd of hij de timetable ff wou sms'e :D
Haha, slim!
R
Anonymous wrote:Gewoon gaan en kijke wat er gebeurt, plannen werkt zoiezo niet en is minder leuk ;) :P
Ik wil op voorhand meestal wel weten op welke tijd een dj begint en eindigt. Maar meestal wijzigen mijn plannen toch altijd als ik er eenmaal ben :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Reflector wrote:
Anonymous wrote:Gewoon gaan en kijke wat er gebeurt, plannen werkt zoiezo niet en is minder leuk ;) :P
Ik wil op voorhand meestal wel weten op welke tijd een dj begint en eindigt. Maar meestal wijzigen mijn plannen toch altijd als ik er eenmaal ben :P
Hoe ga je 1 stage plannen? :p
R
nielstil wrote:
Reflector wrote:
Hoe ga je 1 stage plannen? :p
Ik luister namelijk ook Tek/Jump dus :)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Reflector wrote: Ik luister namelijk ook Tek/Jump dus :)
Ja ik ook, maar die jump/Tek stond vorig jaar 20 man ofzo en achteraan dat minizaaltje stond de frituur :P
R
nielstil wrote:
Ja ik ook, maar die jump/Tek stond vorig jaar 20 man ofzo en achteraan dat minizaaltje stond de frituur :P
Echt ? :mad: In welke zaal is dat dan ? Is trouwens de eerste keer dat ik naar Black ga, daarom dat ik er niet zoveel over weet.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Reflector wrote:
nielstil wrote:
Echt ? :mad: In welke zaal is dat dan ? Is trouwens de eerste keer dat ik naar Black ga, daarom dat ik er niet zoveel over weet.
Je hebt gewoon een hal in principe die dient als toegang naar de ethias arena... Ethias arena = mainstage, hal = Tek/jump
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Reflector wrote:
YWalen wrote:
hotymoty wrote:Maar wie is Black Overdose dan?

en wie gaan allemaal in teams draaien?
Black Overdose is niemand gewoon een licht show met wat vette tracks.

De enige "teams" zijn:
Noisecontrollers & Wildstylez
Psyko Punkz & Zatox
Alpha2, Ran-D & Adaro
Zany & B-Front :drool:
Neophyte & Panic
Nosferatu & Partyraiser :lol:
Op de site van Black staan Noisecontrollers & Wildstylez en Psyko Punkz & Zatox niet in teams? En, komt er ook een timetable vrij voor het feest? Of krijg je alleen een boekje als je binnenkomt?
View on YouTube
@2:06
R
TRIP & TEUF ENTRANCE AREA

BLACK is proud to announce that Trip & Teuf will host the Entrance area this year.
Trip & Teuf is the first french organisation and community of people in hard dance music.
Since 5 years, Trip & Teuf brings thousands of people to the best parties in Europe.

Line-up:
- Demon.G
- Artemis
- Firewave
- Brainkicker
- Son
- Underground Damage

Denk dat Tek/Jump dan ergens anders is ?
R
Hmm, Psyko Punkz & Zatox, ben benieuwd. Ik gok dat dan het anthem van hun gaat zijn.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Gaaf! Brainkicker! :D
Hardtraxx Addict
1476 posts member since 2008
last seen Nov 2012
Jump/Tek is in de Black Box. Das zo da kleinere zaaltje, vorig jaar toch.
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Ben ik de enige die gewoon een (donker) blauwe jeans aan doet??
grtz
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Frazyr wrote:Ben ik de enige die gewoon een (donker) blauwe jeans aan doet??
grtz
Er zijn zat veel mensen die dat doen, dus nee. Je bent niet de enigste! :D
Ik vind alles best, zolang je maar niet af komt in grijze legerbroeken, shufflebroeken met groene lichten aan etc .. :') Ja .. die heb ik ook al vaak voorbij zien komen daar! :S
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
bRt_ wrote:
Frazyr wrote:Ben ik de enige die gewoon een (donker) blauwe jeans aan doet??
grtz
Er zijn zat veel mensen die dat doen, dus nee. Je bent niet de enigste! :D
Ik vind alles best, zolang je maar niet af komt in grijze legerbroeken, shufflebroeken met groene lichten aan etc .. :') Ja .. die heb ik ook al vaak voorbij zien komen daar! :S

Haha hilarisch..
Maargoed ik ben redelijk down to earth en ga me dus niet als een mongol verkleden
Hardtraxxer
287 posts member since 2010
last seen May 2012
Vind deze line zeker niet BLACK genoeg! Ook 2x op rij The Prophet die het anthem maakt? Niets voor mij :)
R
Is het toegelaten om een grijze broek aan te doen (grijs jeans) en witten schoenen ?
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Reflector wrote:Is het toegelaten om een grijze broek aan te doen (grijs jeans) en witten schoenen ?
probeer gewoon zo donker mogelijk ;) Is leuker voor jezelf ook :P
R
Ja, weet ik, maar mijn broek is toch heel donker grijs en mijn schoenen zien er meer zwart uit dan wit ;d
Ik denk wel dat ze hier niet moeilijk over gaan doen ??
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Nee tuurlijk ni ;)
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Woohoo, 2 tickets gewonnen so I'm in! :thumbsup: