Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige editie wel een TT vooraf maar geen boekje gekregen daar. Vond ik best wel lastig aangezien niemand de TT van buiten wist :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:15 
 

nielstil schreef:
Vorige editie wel een TT vooraf maar geen boekje gekregen daar. Vond ik best wel lastig aangezien niemand de TT van buiten wist :p


Dan mag die wel stilletjes gaan komen, zodat ik mijn avond kan plannen :). En dat lijkt me inderdaad lastig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Vorige editie wel een TT vooraf maar geen boekje gekregen daar. Vond ik best wel lastig aangezien niemand de TT van buiten wist :p

idd. heb iemand dat thuis zat gevraagd of hij de timetable ff wou sms'e :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:03 
 

Gewoon gaan en kijke wat er gebeurt, plannen werkt zoiezo niet en is minder leuk ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:33 
 

HardStyler schreef:
nielstil schreef:
Vorige editie wel een TT vooraf maar geen boekje gekregen daar. Vond ik best wel lastig aangezien niemand de TT van buiten wist :p

idd. heb iemand dat thuis zat gevraagd of hij de timetable ff wou sms'e :D


Haha, slim!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:34 
 

Anonymous schreef:
Gewoon gaan en kijke wat er gebeurt, plannen werkt zoiezo niet en is minder leuk ;) :P


Ik wil op voorhand meestal wel weten op welke tijd een dj begint en eindigt. Maar meestal wijzigen mijn plannen toch altijd als ik er eenmaal ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reflector schreef:
Anonymous schreef:
Gewoon gaan en kijke wat er gebeurt, plannen werkt zoiezo niet en is minder leuk ;) :P


Ik wil op voorhand meestal wel weten op welke tijd een dj begint en eindigt. Maar meestal wijzigen mijn plannen toch altijd als ik er eenmaal ben :P

Hoe ga je 1 stage plannen? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:44 
 

nielstil schreef:
Reflector schreef:
Anonymous schreef:
Gewoon gaan en kijke wat er gebeurt, plannen werkt zoiezo niet en is minder leuk ;) :P


Ik wil op voorhand meestal wel weten op welke tijd een dj begint en eindigt. Maar meestal wijzigen mijn plannen toch altijd als ik er eenmaal ben :P

Hoe ga je 1 stage plannen? :p


Ik luister namelijk ook Tek/Jump dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reflector schreef:
Ik luister namelijk ook Tek/Jump dus :)

Ja ik ook, maar die jump/Tek stond vorig jaar 20 man ofzo en achteraan dat minizaaltje stond de frituur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:16 
 

nielstil schreef:
Reflector schreef:
Ik luister namelijk ook Tek/Jump dus :)

Ja ik ook, maar die jump/Tek stond vorig jaar 20 man ofzo en achteraan dat minizaaltje stond de frituur :P


Echt ? :mad: In welke zaal is dat dan ? Is trouwens de eerste keer dat ik naar Black ga, daarom dat ik er niet zoveel over weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reflector schreef:
nielstil schreef:
Reflector schreef:
Ik luister namelijk ook Tek/Jump dus :)

Ja ik ook, maar die jump/Tek stond vorig jaar 20 man ofzo en achteraan dat minizaaltje stond de frituur :P


Echt ? :mad: In welke zaal is dat dan ? Is trouwens de eerste keer dat ik naar Black ga, daarom dat ik er niet zoveel over weet.

Je hebt gewoon een hal in principe die dient als toegang naar de ethias arena... Ethias arena = mainstage, hal = Tek/jump
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reflector schreef:
YWalen schreef:
hotymoty schreef:
Maar wie is Black Overdose dan?

en wie gaan allemaal in teams draaien?


Black Overdose is niemand gewoon een licht show met wat vette tracks.

De enige "teams" zijn:
Noisecontrollers & Wildstylez
Psyko Punkz & Zatox
Alpha2, Ran-D & Adaro
Zany & B-Front :drool:
Neophyte & Panic
Nosferatu & Partyraiser :lol:


Op de site van Black staan Noisecontrollers & Wildstylez en Psyko Punkz & Zatox niet in teams? En, komt er ook een timetable vrij voor het feest? Of krijg je alleen een boekje als je binnenkomt?



@2:06
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:31 
 

TRIP & TEUF ENTRANCE AREA

BLACK is proud to announce that Trip & Teuf will host the Entrance area this year.
Trip & Teuf is the first french organisation and community of people in hard dance music.
Since 5 years, Trip & Teuf brings thousands of people to the best parties in Europe.

Line-up:
- Demon.G
- Artemis
- Firewave
- Brainkicker
- Son
- Underground Damage

Denk dat Tek/Jump dan ergens anders is ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:34 
 

Hmm, Psyko Punkz & Zatox, ben benieuwd. Ik gok dat dan het anthem van hun gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Gaaf! Brainkicker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jump/Tek is in de Black Box. Das zo da kleinere zaaltje, vorig jaar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die gewoon een (donker) blauwe jeans aan doet??
grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Ben ik de enige die gewoon een (donker) blauwe jeans aan doet??
grtz

Er zijn zat veel mensen die dat doen, dus nee. Je bent niet de enigste! :D
Ik vind alles best, zolang je maar niet af komt in grijze legerbroeken, shufflebroeken met groene lichten aan etc .. :') Ja .. die heb ik ook al vaak voorbij zien komen daar! :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Frazyr schreef:
Ben ik de enige die gewoon een (donker) blauwe jeans aan doet??
grtz

Er zijn zat veel mensen die dat doen, dus nee. Je bent niet de enigste! :D
Ik vind alles best, zolang je maar niet af komt in grijze legerbroeken, shufflebroeken met groene lichten aan etc .. :') Ja .. die heb ik ook al vaak voorbij zien komen daar! :S



Haha hilarisch..
Maargoed ik ben redelijk down to earth en ga me dus niet als een mongol verkleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind deze line zeker niet BLACK genoeg! Ook 2x op rij The Prophet die het anthem maakt? Niets voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 00:11 
 

Is het toegelaten om een grijze broek aan te doen (grijs jeans) en witten schoenen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reflector schreef:
Is het toegelaten om een grijze broek aan te doen (grijs jeans) en witten schoenen ?

probeer gewoon zo donker mogelijk ;) Is leuker voor jezelf ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 08:56 
 

Ja, weet ik, maar mijn broek is toch heel donker grijs en mijn schoenen zien er meer zwart uit dan wit ;d
Ik denk wel dat ze hier niet moeilijk over gaan doen ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee tuurlijk ni ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 18:30 
 
Hardtraxxer

Woohoo, 2 tickets gewonnen so I'm in! :thumbsup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten