Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij masters was het te zacht en in vergelijking met de andere tonen teveel bass. Vocals en melodie hoorde je bijna niet :/
Ik vergelijk sinds Q-base ook alles met de Third Movement bunker, sjesus wat stond dat geluid daar toen hard :love: :woot:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben vorige maand in Ethias Arena geweest met Masters, ik let amper op het geluid. Maar hier viel het gewoon op.
Je hoorde de bass, maar je kon sommige tracks niet herkennen omdat de melodie er niet door kwam :)

Hoop dat het met Black wat beter is ^^
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Bij masters was het te zacht en in vergelijking met de andere tonen teveel bass. Vocals en melodie hoorde je bijna niet :/
Ik vergelijk sinds Q-base ook alles met de Third Movement bunker, sjesus wat stond dat geluid daar toen hard :love: :woot:


Haha op Q-Base stond gewoon OVERAL het geluid loeihard, echt niet normaal veertien uur in die herrie heeft volgens mij mijn gehoor geen goed gedaan :lol: Tot nog toe alleszins geen feest meegemaakt wat in de buurt kwam van daar..
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In die industrial bunker was het toch wel het aller ergst hoor :D (ookal ben ik niet in de Frank kvitta en die andere kleine bunker geweest)
Daar stond je gewoon met je handen om iemand anders z'n oor en jouw mond zo hard als je kon te scheeuwen, en alsnog hoorde je elkaar niet.
Je biertje stond gewoon te dansen van de bass :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vond het geluid dit jaar op Black wel meevallen. Goed zuiver, ook wel redelijk hard maar er was totaal geen bass te voelen en dat vond ik echt kut.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Vond het geluid dit jaar op Black wel meevallen. Goed zuiver, ook wel redelijk hard maar er was totaal geen bass te voelen en dat vond ik echt kut.

Klopt, maar imo kon het ook nog best wat harder. De bass moet sowieso harder in 2011.
En er moeten ECHT minder gothics en melbourne shuffle mongols komen dat was echt vreselijk irritant!
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black (bekend feestje in het buitenland), België en jumpstijl op het begin = Gekke Denen en Zwitsers :')
Ik heb er ook wel een beetje last van, maar na 12 uur zitten ze dood op de tribune. Met de hardcore is er altijd zeeën van ruimte. Té veel meestal :/
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:54 
 
Hardtraxxer

Te gek feest feest! :thumbup:
Al hoop ik dat het geluid wel iets harder is.

Was mijn eerste Black en ik was meteen verkocht gezellige sfeer op op het laatst bij de hardcore helemaal gek! :woot:

Zoiezo 100% weer aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Op partyflock verteld zo'n ventje dat het anthem door zatox is gemaakt. Ik vroeg of hij fantasie had, krijg ik een pm met:

Als of jij alles weet
Ik werk voor deze organisatie's
Dus lijkt mij sterk dat jij het dan beter weet sukkel

Zo'n reactie geeft een professioneel persoon toch niet die bij een organisatie zit?? :D
Bericht Geplaatst op 10 dec 2010 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Flip27 schreef:
tomb schreef:
Vond het geluid dit jaar op Black wel meevallen. Goed zuiver, ook wel redelijk hard maar er was totaal geen bass te voelen en dat vond ik echt kut.

Klopt, maar imo kon het ook nog best wat harder. De bass moet sowieso harder in 2011.
En er moeten ECHT minder gothics en melbourne shuffle mongols komen dat was echt vreselijk irritant!

Die pogo gasten dan weet je nog :D
En toen opeens beveiliging. En toen was het rustig :P
Bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Op partyflock verteld zo'n ventje dat het anthem door zatox is gemaakt. Ik vroeg of hij fantasie had, krijg ik een pm met:
Als of jij alles weet
Ik werk voor deze organisatie's
Dus lijkt mij sterk dat jij het dan beter weet sukkel
Zo'n reactie geeft een professioneel persoon toch niet die bij een organisatie zit?? :D

Normaal niet nee, wat een kneus .. :')
Bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem is ook helemaal niet in Zatox z'n stijl.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Timmer schreef:
Op partyflock verteld zo'n ventje dat het anthem door zatox is gemaakt. Ik vroeg of hij fantasie had, krijg ik een pm met:
Als of jij alles weet
Ik werk voor deze organisatie's
Dus lijkt mij sterk dat jij het dan beter weet sukkel
Zo'n reactie geeft een professioneel persoon toch niet die bij een organisatie zit??

Normaal niet nee, wat een kneus ..


Die snapt er dus ook niks van, als hij dat dan serieus meent mogen ze hem wel ontslaan.
Aan dat soort mensen heb je ook geen reed. Kan je nog beeter een Duitser hebben die zingen
toeminsten gezelig mee met Alle duitsers zijn homo :worship:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 14:07 
 

mikeee schreef:
bRt_ schreef:
Timmer schreef:
Op partyflock verteld zo'n ventje dat het anthem door zatox is gemaakt. Ik vroeg of hij fantasie had, krijg ik een pm met:
Als of jij alles weet
Ik werk voor deze organisatie's
Dus lijkt mij sterk dat jij het dan beter weet sukkel
Zo'n reactie geeft een professioneel persoon toch niet die bij een organisatie zit?? :D

Normaal niet nee, wat een kneus .. :')

Die snapt er dus ook niks van, als hij dat dan serieus meent mogen ze hem wel ontslaan.
Aan dat soort mensen heb je ook geen reed. Kan je nog beeter een Duitser hebben die zingen
toeminsten gezelig mee met Alle duitsers zijn homo :worship:


*reed
*beeter
*toeminsten

Wat een intelligentie. :lol:

En waarom zouden ze hem dan moeten ontslaan?

Ik denk dat ik hier ook maar eens even naartoe ga, sinds In Qontrol is geschrapt.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verbaast me niets als hij toch door Noisecontrollers of Wildstylez is gemaakt.. Frontliner draaide hem niet zaterdag, dus lijkt me sterk dat hij hem heeft gemaakt.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Verbaast me niets als hij toch door Noisecontrollers of Wildstylez is gemaakt.. Frontliner draaide hem niet zaterdag, dus lijkt me sterk dat hij hem heeft gemaakt.

Ik denk ook Wildstylez of Noisecontrollers. Of misschien wel samen!
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Verbaast me niets als hij toch door Noisecontrollers of Wildstylez is gemaakt.. Frontliner draaide hem niet zaterdag, dus lijkt me sterk dat hij hem heeft gemaakt.


Hoe kom je bij Frontliner? Hij maakt de anthem van Reverze al
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Opperhoofd schreef:
Ik denk dat ik hier ook maar eens even naartoe ga, sinds In Qontrol is geschrapt.

Mooi zo! Zie ik je eens in Real-life! :D
Edit- FL al helemaal niet! Gewoon afwachten jongens, wordt wel bekendgemaakt!
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
*reed
*beeter
*toeminsten


Dan meteen even goed doen.
Beter*
Tenminste*
Reet*
:sleep:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjefke * Music is an Impression of our Inner Creativity zegt: jaaaa ook wel een lekker nummertje weet ook door wie gemaakt
Sjefke * Music is an Impression of our Inner Creativity zegt: had het stefan gevraagd zaterdag of hij het had gemaakt maar volgens hem is die van DBSTF & The Prophet


Zit wel vaker goed met zijn bronnen.. vind er alleen helemaal niets van dbstf inzitten maargoed.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:53 
 

mikeee schreef:
Opperhoofd schreef:
*reed
*beeter
*toeminsten


Dan meteen even goed doen.
Beter*
Tenminste*
Reet*
:sleep:


Dat snap zo'n persoon toch niet, volgende keer gaat het opnieuw mis. :sleep:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2010 18:54 
 

bRt_ schreef:
Opperhoofd schreef:
Ik denk dat ik hier ook maar eens even naartoe ga, sinds In Qontrol is geschrapt.

Mooi zo! Zie ik je eens in Real-life! :D


Hoezo?

Zijn we daar precies samen dan? :D
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:26 
 

Wellicht aanwezig met Eventtravel :)
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line-up is bekend :clap:

MAIN

Fenix
Coone
The Prophet
Brennan Heart (live)
Scantraxx Reloaded (Noisecontrollers & Wildstylez)
Scantraxx goes Hard (Frontliner & Ran-D)
Noisecontrollers (live)
Italian Madness (Technoboy vs. Tuneboy & Tatanka vs. Zatox)
Black Overdose
Avio (live)
Hardcore Heroes (Neophyte, Evil Activities, Tha Playah, Kasparov, Endymion, Nosferatu, Ruffneck, Ophidian)
Angerfist (live)

MC: Villain

BLACKBOX
Q-IC
Mr Noba
Dj Mystery
Stephan Strube
Orson Keith
Junior Waxx (live)
Pat B
Trent Easton aka Bestien
Point Blanc (live)
Bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu we geen inqontrol hebben zeker hier aanwezig.Het is ook nog maar 20 min met de bus.Thuiswedstrijd dus :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten