Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een nieuw jaar, een nieuwe stap; kalm en vol zelfvertrouwen lopen we over de rode loper des levens. Strak in pak of keurig in chique jurk verbergen we voor de buitenwereld wat er eigenlijk door onze aderen stroomt. Wellicht zal niet iedereen het begrijpen, maar voor diegene die onze passie delen, valt het niet te verbergen. Ook al zit de stropdas iets scheef of lopen hoge hakken eigenlijk voor geen meter, wij weten dat de tijd is gekomen om onze liefde en passie vanaf nu naar een hoger level te tillen. Door ons samen is een kleine mijlpaal behaald en alleen daarom zijn wij deze nacht allemaal én geheel verdient: Mother Fucking V.I.P.’s!

Na vier uitverkochte edities, is het 24 Januari traditie getrouw, tijd voor BKJN vs. Partyraiser! En omdat BKJN events en Partyraiser dit alleen door hun geweldige fans hebben kunnen bereiken zal iedereen uit respect en grote dank op deze editie als V.I.P. worden verwelkomt in de beroemde North Sea Venue te Zaandam.

Wat deze V.I.P. treatment in zal houden blijft net als de volledige programmering van de vier area’s nog even geheim. Wél worden natuurlijk alvast de zalen en diens bijbehorende stijlen bekend gemaakt.

Muziekstijlen
Hardcore, Darkcore, Frenchcore, Terror, Industrial
Prijzen
Voorverkoop
€ 30,-
Deurverkoop
€ t.b.a.
Tickets
http://www.bkjn.nl
Minimun leeftijd
18

LINE-UP


1: Beter Partyraiser
Partyraiser (6 hour set)
vs. Drokz
vs. F. Noize
vs. Destructive Tendencies
vs. Nosferatu vs. Aggressive
vs. The Sickest Squad
Chaos (warming up)
Contest Winner (opening)
Mc Mouth of Madness
Mc Apster

2: Partyraiser Stylo
Repix
The Punisher
Darkcontroller
Wars Industry
Hardbouncer & Dave Dope
Section Grabuge
Milito
Mc the Russian

3: Beter kom je Niet - Frenchcore
Bit Reactors
Peacock Records live
Brutal Jesters
Johnny Napalm
The Braindrillerz
Hungry Beats
Sneiterheadz live
Mc No-ID

4: Beter hard of Niet
I:Gor
Tripped
Angernoizer
Mithridate
Al Twisted
Mobius
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 10:04 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 12:47 
 
Hardtraxxer

Als ze nou een goede up tempo line up neergooien, en die terror herrie in een klein zaaltje pleuren zal ik er eens over denken, vorige editie was niet heel best...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Als ze nou een goede up tempo line up neergooien, en die terror herrie in een klein zaaltje pleuren zal ik er eens over denken, vorige editie was niet heel best...


eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 15:31 
 
Hardtraxxer

System X vs Spitnoise openen, Tieum/Unexist, Punisher/Bartoch, Destructive Tendencies, Hardbouncer, Chrono vs The Demon Dwarf (op normaal BPM). en F.Noize afsluiten kan dan nog wel :p
En verder zie ik dan liever Noize supressor, Mad dog, Miss K8 etc dan liever dan Drokz/Wars Industry of Deterrent Man ofzo.
of Partyraiser vs Dione :drool:
We zullen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OP aangepast, ik ben iig aanwezig :thumbsup:

terror gelukkig in 't kleinste zaaltje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drokz, F. Noize, Destructive Tendencies, The Punisher, Darkcontroller, Wars Industry, Hardbouncer, Section Grabuge, Milito, Tripped, Mithridate. Lekkere namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2014 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Drokz, F. Noize, Destructive Tendencies, The Punisher, Darkcontroller, Wars Industry, Hardbouncer, Section Grabuge, Milito, Tripped, Mithridate. Lekkere namen :)


Ja :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable:
Partyraiser Mainstage:
22.00 - 23.00: DJ TBS
23.00 - 00.00: Chaos
00.00 - 00.30: Partyraiser (grand opening)
00.30 - 01.45: Partyraiser vs. Aggressive vs. Nosferatu
01.45 - 03.00: Partyraiser vs. Destructive Tendencies
03.00 - 04.00: Partyraiser vs. The Sickest Squad
04.00 - 05.00: Partyraiser vs. F. Noize
05.00 - 06.00: Partyraiser vs. Drokz
Mc Da Mouth of Madness
Mc Apster

Partyraiser Stylo Area:
22.00 - 23.00: Milito
23.00 - 00.00: Darkcontroller
00.00 - 01.00: Hardbouncer & Dave Dope
01.00 - 02.00: Section Grabuge
02.00 - 03.00: Repix
03.00 - 04.00: The Punisher
04.00 - 05.30: Wars Industry
Mc The Russian

Beter Kom Je Niet:
22.00 - 23.00: Sneiterheadz
23.00 - 00.00: Brutal Jesters
00.00 - 01.00: Hungry Beats
01.00 - 02.00: Peacock Records live
02.00 - 03.00: The Braindrillerz
03.00 - 04.30: Johnny Napalm
04.30 - 05.30: Bit Reactors
Mc No-ID

Beter Hard of Niet:
22.00 - 23.00: Mobius
23.00 - 00.00: All Twisted
00.00 - 01.00: I:Gor
01.00 - 02.00: Mithridate
02.00 - 03.00: The Destroyer
03.00 - 04.30: Tripped
04.30 - 05.30: Angernoizer

en
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:27 
 
Hardtraxxer

Stny schreef:
Partyraiser Stylo


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Stny schreef:
Partyraiser Stylo


>.<


lees uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 06:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie het type mensen dat naar Peacock Records gaat nog niet echt in pak lopen, maar dat kan aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijzonder hard aan het balen dat ik hier niet heen kan >.<
Veel plezier iedereen die wel gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Bijzonder hard aan het balen dat ik hier niet heen kan >.<
Veel plezier iedereen die wel gaat :D

Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zie het type mensen dat naar Peacock Records gaat nog niet echt in pak lopen, maar dat kan aan mij liggen.

Met een pak op zak, telt dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 18:21 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik zie het type mensen dat naar Peacock Records gaat nog niet echt in pak lopen, maar dat kan aan mij liggen.


Lekker onderbouwd gast. Alsof dat bij mainstream hc en industrial (en alle andere harde genres) wel zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 18:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Ik zie het type mensen dat naar Peacock Records gaat nog niet echt in pak lopen, maar dat kan aan mij liggen.


Lekker onderbouwd gast. Alsof dat bij mainstream hc en industrial (en alle andere harde genres) wel zo is.


Zeg ik dat dan? Niet zo butthurt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Ik zie het type mensen dat naar Peacock Records gaat nog niet echt in pak lopen, maar dat kan aan mij liggen.


Lekker onderbouwd gast. Alsof dat bij mainstream hc en industrial (en alle andere harde genres) wel zo is.


Zeg ik dat dan? Niet zo butthurt doen.


Je impliceert wel dat er iets anders is aan de mensen die naar Peacock Records gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vooroordelen... Ik zal wel een dansje voor je doen bij de frenchcore stage broken balance
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:30 
 
Hardtraxxer

Stny schreef:
Vooroordelen... Ik zal wel een dansje voor je doen bij de frenchcore stage broken balance


Inderdaad. Ik zeg niet dat frenchcore mijn favoriete genre is, ook al vind ik het wel leuk, maar je hebt overal wel idioten staan. Ik vind het eerlijk gezegd bij een hc mainstage vaak erger dan een frenchcore stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat zijn de mensjes toch snel op hun teentjes getrapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil niet stoken maar ik vind dat Kwaaie-Max en Stny wel een beetje gelijk hebben. Ik ben het heel vaak met je eens maar nu even niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sluit me aan bij Kwaaie Max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sluit me aan bij Broken Balance.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten