Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Net of jij wel in pak zou komen als ze dit op een Hardstyle feest zouden doen. Denk dat je het daar net zo goed niet veel zult zien.
Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.
Ik maak een keer een opmerking over het concept t.o.v. bezoekers en blijkbaar ben ik opeens een voorbode voor van alles.
KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Wat een achterlijke opmerking zeg. En over dat snel op je teentjes getrapt zijn.. Verwacht je dat mensen er niks van zeggen als jij zo een vage bevooroordeelde opmerking maakt? Daar is dit toch juist een forum voor?
Hou toch is op te huilen, het is een enorm vreemd deel van het concept van zulk soort feest waarbij iedereen weet hoe de gemiddelde persoon heen gaat en dat weet je zelf ook en dat geldt net zo voor (bijna) elk ander hardcore feest.
Ik vind het nog steeds schattig dat je die stereotype wilt ontwijken. Maar er zijn gewoon talloze bewijzen van foto's en filmpjes en daarnaast heb ik zelf genoeg van die area's gezien, van het gros van het volk dat op zulk soort feesten komt. Jij bent misschien niet zo maar het gros wel, en dat zie ik niet snel rondlopen in een pak op zo'n feest.
Dus doe niet zo alsof ik een racistische opmerking naar alle donkere mensen heb gemaakt, als jij niet tot dat stereotype volk hoort, dan hoef je je ook niet aangevallen te voelen en hang je alleen het moraalriddertje uit.