Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 00:31 
 
Hardtraxx Addict

dave schreef:
Ik wil niet stoken maar ik vind dat Kwaaie-Max en Stny wel een beetje gelijk hebben. Ik ben het heel vaak met je eens maar nu even niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 03:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:16 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?


Wat een achterlijke opmerking zeg. En over dat snel op je teentjes getrapt zijn.. Verwacht je dat mensen er niks van zeggen als jij zo een vage bevooroordeelde opmerking maakt? Daar is dit toch juist een forum voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?


Net of jij wel in pak zou komen als ze dit op een Hardstyle feest zouden doen. Denk dat je het daar net zo goed niet veel zult zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?


Net of jij wel in pak zou komen als ze dit op een Hardstyle feest zouden doen. Denk dat je het daar net zo goed niet veel zult zien.


Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.
Ik maak een keer een opmerking over het concept t.o.v. bezoekers en blijkbaar ben ik opeens een voorbode voor van alles.

KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?


Wat een achterlijke opmerking zeg. En over dat snel op je teentjes getrapt zijn.. Verwacht je dat mensen er niks van zeggen als jij zo een vage bevooroordeelde opmerking maakt? Daar is dit toch juist een forum voor?


Hou toch is op te huilen, het is een enorm vreemd deel van het concept van zulk soort feest waarbij iedereen weet hoe de gemiddelde persoon heen gaat en dat weet je zelf ook en dat geldt net zo voor (bijna) elk ander hardcore feest.

Ik vind het nog steeds schattig dat je die stereotype wilt ontwijken. Maar er zijn gewoon talloze bewijzen van foto's en filmpjes en daarnaast heb ik zelf genoeg van die area's gezien, van het gros van het volk dat op zulk soort feesten komt. Jij bent misschien niet zo maar het gros wel, en dat zie ik niet snel rondlopen in een pak op zo'n feest.

Dus doe niet zo alsof ik een racistische opmerking naar alle donkere mensen heb gemaakt, als jij niet tot dat stereotype volk hoort, dan hoef je je ook niet aangevallen te voelen en hang je alleen het moraalriddertje uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lompe discussie om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?


Net of jij wel in pak zou komen als ze dit op een Hardstyle feest zouden doen. Denk dat je het daar net zo goed niet veel zult zien.


Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.
Ik maak een keer een opmerking over het concept t.o.v. bezoekers en blijkbaar ben ik opeens een voorbode voor van alles.

KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Zet hier maar een foto neer dan van de gehele zaal, dan zien we hoe veel in pak zijn. Of is dat te gemeen?


Wat een achterlijke opmerking zeg. En over dat snel op je teentjes getrapt zijn.. Verwacht je dat mensen er niks van zeggen als jij zo een vage bevooroordeelde opmerking maakt? Daar is dit toch juist een forum voor?


Hou toch is op te huilen, het is een enorm vreemd deel van het concept van zulk soort feest waarbij iedereen weet hoe de gemiddelde persoon heen gaat en dat weet je zelf ook en dat geldt net zo voor (bijna) elk ander hardcore feest.

Ik vind het nog steeds schattig dat je die stereotype wilt ontwijken. Maar er zijn gewoon talloze bewijzen van foto's en filmpjes en daarnaast heb ik zelf genoeg van die area's gezien, van het gros van het volk dat op zulk soort feesten komt. Jij bent misschien niet zo maar het gros wel, en dat zie ik niet snel rondlopen in een pak op zo'n feest.

Dus doe niet zo alsof ik een racistische opmerking naar alle donkere mensen heb gemaakt, als jij niet tot dat stereotype volk hoort, dan hoef je je ook niet aangevallen te voelen en hang je alleen het moraalriddertje uit.


Dit slaat nergens op, als ik het dus ergens niet mee eens ben mag ik er niet op reageren als het niet per se om mij draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kan aardig discussiƫren met Dennis. Ik weet er alles van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha BB, je hebt zo erg ongelijk, dathet niet recht te lullen valt. Stop dus gewoon.

Maar ik bemoei niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze pagina :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Peperkoek schreef:
Haha BB, je hebt zo erg ongelijk, dathet niet recht te lullen valt. Stop dus gewoon.

Maar ik bemoei niet.


Gelukkig heb jij wel het brein om te zien dat je jezelf nu tegenspreekt. Oh wacht...

Stny schreef:
Dit slaat nergens op, als ik het dus ergens niet mee eens ben mag ik er niet op reageren als het niet per se om mij draait?


Reageren is niks mis mee, maar een slachtoffer rol aannemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.

Ik ook ja. Slechtste keuze ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Broken Balance schreef:
Zeg ik dat ze dat wel doen dan? En ja, ik heb dat eens gedaan op Qountdown als je het wil weten.

Ik ook ja. Slechtste keuze ooit.


Verschrikkelijk warm was dat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan al niet meer wachten tot zaterdag, wat gaat dit dik worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Broken Balance schreef:
Ik zie het type mensen dat naar Peacock Records gaat nog niet echt in pak lopen, maar dat kan aan mij liggen.


Lekker onderbouwd gast. Alsof dat bij mainstream hc en industrial (en alle andere harde genres) wel zo is.

Ja hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik trek wel een pak aan, maar kom de frenchcore zaal niet in :P Heeeeel misschien bij Brutal Jestsers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje had! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2015 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje had! :D

Ken dat gevoel! Wat gaat dit dik worden! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
stefan_helmond schreef:
Lang geleden dat ik zoveel zin in een feestje had! :D

Ken dat gevoel! Wat gaat dit dik worden! :yay:

Avondje zaal 2 hoppa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe was de zaalindeling vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is het uptempo in die zaal achter de main, frenchcore in dat zaaltje links van de main en terror rechts achter de main in dat zaaltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijke timetable:

10-11: Milito
11-12: Darkcontroller
12-1: I:Gor Live
1-1.45: Peacock Records Live
1.45-3: Partyraiser vs. DT
3-4: The Punisher
4-5: Partyraiser vs. F.Noize
5-6: Partyraiser vs. Drokz

Hoop dat dit het zo'n beetje wordt maar waarschijnlijk zal het me morgenavond geen moer kunnen schelen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets gaat 't worden denk ik voor mij...

22:00 - 23:00: TBS
23:00 - 00:00: Brutal Jesters
00:00 - 01:00: Dave Dope & Hardbouncer
01:00 - 02:00: Section Grabuge
02:00 - 03:00: Partyraiser vs Destructive Tendencies
03:00 - 04:00: The Punisher
04:00 - 05:30: Wars Industry
05:30 - 06:00: Partyraiser vs Drokz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jij ging toch niet meer naar feestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar mijn avondplanning, zal waarschijnlijk heel anders worden haha. Waarschijnlijk veel meer in de frenchcore of uptempo aanwezig, maar iig een stukje meepakken van deze artiesten hieronder

22.00 - 23.00: Milito
23.00 - 00.00: Brutal Jesters
00.00 - 00.30: Partyraiser (grand opening)
00.30 - 01.00: Hardbouncer & Dave Dope
01.00 - 02.00: Peacock Records live
02.00 - 03.00: Partyraiser vs. Destructive Tendencies
03.00 - 04.00: The Punisher
04.00 - 05.00: Partyraiser vs. F. Noize
05.00 - 05.30: Bit Reactors
05.30 - 06.00: Partyraiser vs. Drokz
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten