Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoiets gaat 't worden voor mij denk ik...

22:00 - 23:00: TBS
23:00 - 00:00: Brutal Jesters
00:00 - 01:00: Dave Dope & Hardbouncer
01:00 - 02:00: Section Grabuge
02:00 - 03:00: Partyraiser vs Destructive Tendencies
03:00 - 04:00: The Punisher
04:00 - 05:30: Wars Industry
05:30 - 06:00: Partyraiser vs Drokz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:41 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Volgens mij is het uptempo in die zaal achter de main, frenchcore in dat zaaltje links van de main en terror rechts achter de main in dat zaaltje.


Ben je bij Rauw op de je dak geweest? Want zo goed kan ik me de ligging van de zalen niet meer herinneren :p

Als ik het goed begrijp

Uptempo --> die zaal van dat label van Warface, die helemaal vernieuwd was.
Terror --> Illegaaltje (kleinste)
Frenchcore --> Theracords (die grote zaal met die ophoging waar DJ's staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet, 2013 wel. Theracords was die zaal achter de main ja, waar de DJ daar op een verhoging staat. Dat is doorgaans Area 2 (bij alle events) dus ik ga er van uit dat dat de Uptempo zal zijn. Die lange, smalle zaal (waar in 2013 TMS was, vorig jaar dan EOL) zou dan de Frenchcore moeten zijn. En Illegaaltje dan de Terror.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extra info voor vanavond. (scroll down for English)

Om vanavond zo soepel mogelijk te laten verlopen hebben we hier wat verzoekjes en handige weetjes!

- PRINT je Ticket thuis uit (en houd deze klaar als je in de rij staat voor de kaartcontrole)
- Houd je legitimatie bij de hand (bij de visitatie/ security check)
- De deuren zullen iets voor 22.00 uur opengaan.
- De opening show is om precies middernacht: don ‘t miss it!
- huur alvast een kluisje via de north sea venue site:
Link: http://www.northseavenue.nl/content/15
- Na binnenkomst kun je een gratis VIP bandje halen bij de speciale VIP balie. (Iedereen en alles is VIP, dus het bandje is puur bedoeld als leuk aandenken)
- De gehele nacht zal de mainstage live worden uitgezonden op www.gabber.fm
- Deze avond is volledig uitverkocht, en er is geen deur verkoop.

WE WENSEN IEDEREEN EEN GEWELDIGE NACHT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een dik feest. Geen last gehad van de gladde vloer, ontzettend goede sfeer en er werd overal heel vet gedraaid. Enige minpunt was de drukte en de warmte in de Frenchcore zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 21:24 
 
Hardtraxxer

Werd ontzettend dik gedraaid tussen 12 en 3... meegeluisterd met livestream.
Hoe was het met de drukte ? vorige 2 edities was echt vreselijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige zaal waar je echt last had van de drukte was de Frenchcore zaal. Bij de main viel het zelfs zo erg mee dat er een aangename temperatuur was wat echt ontzettend fijn was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:42 
 
Hardtraxxer

Oehhh dan toch wel spijt dat ik niet ben gegaan... heb de hemkade eigenlijk afgezworen vanwege de drukte/warmte/slecht geluid en gladde vloer.
Livesets zien er ook goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tweede zaal (uptempo) had als enige slecht geluid (als je de main niet meerekent rond 11 uur). Gladde vloer was inderdaad ook mijn voornaamste afhaakreden bij events in de Hemkade maar had zowaar niet eens last daarvan vannacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
De tweede zaal (uptempo) had als enige slecht geluid (als je de main niet meerekent rond 11 uur). Gladde vloer was inderdaad ook mijn voornaamste afhaakreden bij events in de Hemkade maar had zowaar niet eens last daarvan vannacht.

Die uptempo zaal is toch dat zaaltje rechtsachterin bij de main? met die spiegel aan de muur ofzo.

Ik was er niet gister, maar daar zat het geluid vorige keer bij pokke herrie wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, Vooral in zaal 2 gestaan, dikke setjes gehoord van Hardbouncer vs Dave Dope, The Punisher en Wars Industry. Tussendoor nog even naar Destructive Tendencies vs Partyraiser gegaan maar 't was gewoon veel te druk, na een halfuurke terug naar Repix gegaan die ook een lekker setje neerzette. Section Grabuge had ik wat meer van verwacht, net zoals Drokz vs Partyraiser. Wel fijn dat het in zaal 2 lekker koel was en er genoeg ruimte om los te kunnen gaan, was niet zo warm in m'n pak dus. En dat V.I.P had ook niet gehoeven, een bandje krijgen terwijl je er niks mee kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
En dat V.I.P had ook niet gehoeven, een bandje krijgen terwijl je er niks mee kan doen.

Dat was puur als aandenken bedoeld.. Dat hebben ze ook aangegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
stefan_helmond schreef:
En dat V.I.P had ook niet gehoeven, een bandje krijgen terwijl je er niks mee kan doen.

Dat was puur als aandenken bedoeld.. Dat hebben ze ook aangegeven


Dan hadden ze er wel wat meer moeite in mogen stoppen. Gewoon zo'n papieren bandje.
Nee als je een thema doet, voer het dan goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Was weer een mooie. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

awesome! :love: wat een nacht was 't ook
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten