Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 02:16 

MovingMadness schreef:
Milán schreef:
Jezus, mijn beste feest voor 5 euro ooit! Dikke locatie, héééééérlijk, super sfeer, en een paar beste sets horen langskomen. Idd was Adaro echt hard, en ook Ran-D kwam met een goedbeukende set op de proppen! Vele hardtraxxers moeten zien, en Chukkels, je bent een held, je hebt de dag van mijn vrienden echt goed gemaakt ^^

Ik heb jou zien staan bij bij dat eet tentje, maar wist niet zeker of jij het was dus dacht laat maar hehe :P

Edit: super vet feestje gehad, tijdje staan stampen met Chukkels en aardbeiboompje heb me prima vermaakt! :clap:
oja nog iemand schuimbekkend op de brancard gezien dat was me pas wous :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 02:18 

Chukkels schreef:
p-stylez schreef:
Draaide Hhz weer lekker rauw net als gisteren (Under Attack, Musical Analyses, Tonight & On the Go (minder rauw) en Psycho zag ik langskomen op tweets?)

het antwoord is Ja. Hij draaide echt lekker. Laat hem maar vaker zo laat staan op mainstages op festivals. Misschien kom ik dan wel kijken.
Psycho, raw style, on the go, Inner Creativity, tonight, een of andere hardcore Dubstyle nummer... Hij draaide echt lekker! En geen profeet plaatjes of wildstylez nummers. Respect voor deze set!
Heldig feest trouwens met veel spierpijn tot gevolg. Grappig dat mensen niet geloven dat ik nuchter was omdat ik volgens hun te hard los ging om nuchter te zijn. Ach ja. Het was echt zo :)
morgen wel volledige report. Ga nu slapen :)

Ja Headhunterz draaide echt super, had ik echt niet verwacht ineens dikke rawhardstyle :P
Ja Christian je was nuchter heb 't zelf gezien maar je ging gewoon lekker los :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 11:36 

Hardtraxxer

Leuk feestje, voor dat geld zeker niet verwacht dat het zo goed kon zijn. Lekkere sfeer, flink spierpijn omdat ik veelte hard heb lopen beuken en die grond daar niet echt ideaal voor was :P Iedereen ging los :thumbsup: Chukkels nog bedankt voor dat kaartje :) Enig minpuntje was de wachtrij. Stond er bijna 3 kwartier in en werd niet eens gefouilleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 11:57 

Wat een feest, wat een sets.... Geluid was dan niet helemaal zuiver maar ach. Mijn minpunten vallen in het niets tegenover de pluspunten. Heeeel veel bekenden gezien en van Hardtraxx alleen Chukkels :)
Kluisjes en WC konden beter geregeld worden maar had er niet zoveel last van.

+Headhunterz die Psycho draaide en andere harde tracks!
+Iedereen behalve A-Lusion en Scope DJ (En dan ook 2nd ID)
+Sfeer vooraan
+Locatie en stage

Heel klein - puntje
Kluisjes en WC's

Revelations had ik niet meer naartoe moeten gaan, was al helemaal kapot :lol: Geweldige dag en feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:00 

Hardtraxx Elite

Wat een super vet feestje was het gisteren zeg :D. Alleen jammer dat je dan weer 100 euro lichter ben achja, wat draaide HHZ verassend lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

Bah, leuk feestje, jammer genoeg wouden vrienden al veel eerder weg, dus ik ben van 2 tot 9 aanwezig geweest en toen maar naar huis gegaan. Zeker top feestje, jammer genoeg Headhunterz moesten missen, maar het was heerlijk! Zonnetje scheen, sets waren prima en de sfeer was ook goed! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:39 

Hardtraxxer

Was zeker mooi :$ We stonden vooraan.. bij headhunterz werden we steeds verder na achtergedouwd :O naja.. douw je trug krijg je grote bek xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Wat een super vet feestje was het gisteren zeg :D. Alleen jammer dat je dan weer 100 euro lichter ben achja, wat draaide HHZ verassend lekker :D

Ik maar 25 haha, goed geregeld :P . Headhunterz heeft mijn respect qua draaien weer helemaal terug, mooie set met prima opbouw. Jammer dat ik niet kon los gaan door me knie, waren het de sets wel naar :(. Geluid was niet kraakhelder zoals rik al zei maar knalde daarentegen wel lekker :).

en Chukkels was idd duidelijk gewoon nuchter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:44 

Hardtraxx Addict

Erg leuk feestje gehad, best lekkere sets gehoord.
Adaro, Ran-D, HHZ verrassend goed, en Pavo was lekker :) .
Nog even staan praten met Chukkels. Foto zie ik wel verschijnen neem ik aan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:49 

Hardtraxx Elite

Hardcore was ook geniaal. Kan nu alleen amper lopen joh :lol: Nog moeten voetballen vanmorgen ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Foto's verschijnen vanmiddag wel in het foto topic inderdaad. Was echt een goed feestje, zeker voor deze prijs. Ran-D had mij gesloopt, Adaro was de held, Pavo de scratchkoning, Headhunterz de Return of the King en de hardcore gaf mij vernieuwde energie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:07 

Hardtraxx Addict

Was een verschikkelijk leuk feest :D Zeker goed vermaakt! Aan het einde was ik helemaal kapot, maar wilde toch nog naar de stad xd

Enig minpuntje vond ik de kluisjes, want had mijn pinpas erin geflikkerd maar na 8 uur waren de muntjes op >.<

En ik heb niemand gezien van Hardtraxx (geen idee hoe jullie eruit zien) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:09 

Hardtraxxer

Stokbrood schreef:
En ik het niemand gezien van Hardtraxx (geen idee hoe jullie eruit zien) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest! Wat heb ik gelachen om mensen die dachten dat ik niet nuchter was haha xd

Enige nadeel aan nuchter gaan is dat ik geld heb uitgegeven, fuck zeg!
Daarnaast voel ik mijn beentjes wel redelijk, maar dat komt natuurlijk omdat ik weer heb laten zien hoe los gaan moet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

Facking hell :woot:

Track is Plan B - Love Goes Down (Doctor P Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Geweldig feest! Wat heb ik gelachen om mensen die dachten dat ik niet nuchter was haha xd

Daarnaast voel ik mijn beentjes wel redelijk, maar dat komt natuurlijk omdat ik weer heb laten zien hoe los gaan moet :yay:

Geld uitgeven is een probleem jah. Maar aan de andere kant, die fruitdrankjes en fruitstukjes zijn wél fucking heldig! :woot:

En spierpijn is echt iets wat niet leuk is. Maar jah, dat is ook wel een teken dat je goed los ben gegaan en trots mag zijn op je bezigheden de dag ervoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Foto's verschijnen vanmiddag wel in het foto topic inderdaad. Was echt een goed feestje, zeker voor deze prijs. Ran-D had mij gesloopt, Adaro was de held, Pavo de scratchkoning, Headhunterz de Return of the King en de hardcore gaf mij vernieuwde energie :)

Wat draaide Pavo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:52 

Hardtraxx Veteran

Kut nummers eigenlijk. Slechte opbouw en net toen je dacht dat je Gangsta niet meer hoorde, komt ie voorbij :')
Ook bijna afsluiten met NSIWE. Maar goed, was wel te doen op zich, alleen een vage opbouw, zoals de rest van de artiesten op Adaro na en in mindere mate HHZ.

:worship:

Editje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kut nummers eigenlijk. Slechte opbouw en net toen je dacht dat je Gangsta niet meer hoorde, komt ie voorbij :')
Ook bijna afsluiten met NSIWE. Maar goed, was wel te doen op zich, alleen een vage opbouw, zoals de rest van de artiesten op Adaro na en in mindere mate HHZ.

NSIWE? Maar hij draaide gewoon hardstyle dus, geen (early) hardcore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:00 

Donateur

Nobody Said It Was Easy :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Chukkels schreef:

NSIWE? Maar hij draaide gewoon hardstyle dus, geen (early) hardcore?

Nobody Said It Was Easy. Hij draaide eerst Happy Hardcore, daarna mainstream en sloot af met 6 millions way to die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Van alles wat dus, voor mn gevoel heb ik wel wat gemist maar ik zat ziek thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 14:24 

Hardtraxxer

Moet zeggen dat ik me niet beter had kunnen vermaken voor die paar euro's! :bomb:
We waren er al vroeg, rond 1 uur, tijdens Global Allstarz. Iedereen draaide lekker, Redixx heeft rond die tijd al een hoop beukers gedraaid zoals The New Shit/Son of Torture en ga maar door. A-Lusion en Scope hebben allebei een leuk zomers setje neergezet, Second Identity vond ik tegenvallen. Adaro was de held van de avond! :clap: Goede opbouw en lekkere nummers. Zoals ik al verwachtte werd het tijdens Ran-D en HHZ super druk waardoor ik me mateloos irriteerde aan al het geduw, zeker als je naar voren wilde. Daarvan afgezien hebben ze beide een leuke set neergezet. Ran-D openende (voor de zoveelste keer) met Rebirth, maar dat vind ik niet zo erg.. Heel erg verbaasd toen HHZ tracks als Chemical en Psycho draaide! :yay:

Na HHZ moesten we richting station, anders kwamen we niet meer thuis met de bus, dus laatste setje gemist.

+ Sfeer
+ Weer
+ Setjes

- Ingang
- WC's
- Munten (2 munten voor 1 bier?, maak de prijzen dan zo zodat je 1 munt voor 1 bier betaald!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 15:01 

Hardtraxx Elite

Heerlijk genoten voor die 7 euro. Heb alleen Adaro, Second Identity en Ran-D gezien omdat ik toen weer terug gelopen ben naar mijn vrienden groep. Maar wat ging het erop! Geweldig!

+ lokatie
+ sfeer
+ Ran-D & Adaro
+ lomp hard geluid

- 2 muntjes voor een consumptie? :huh:
- geluid was niet al te zuiver
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 15:02 

Olijfboompje schreef:

Was ook moeilijk te geloven dat jij compleet nuchter was, gek had me een doppen in de kop staan :P
Bedankt nog voor de vruchtensap, die was geweldig (L) haha :D
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten