Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Echt een belgen line up + time-table dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anna Peters schreef:
ik heb er zin in!! tot zaterdag partypeople :clap: :beer: nog verzoekjes =)?


Frequencerz - Bitch, Zany - Psychedelic Trip, B-front - Mysterias, Thera - Stash, Anagenetic Takin' Down, The R3belz - Pattern 2, Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix), Zany - Angel Of The Sun, Bioweapon - Fearful Symmetry? :)

Ik kijk er naaruit! Maar wat een K.*.T. timetable! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:08 
 
Hardtraxxer

Ik vind em wel vet. Enige dat me niet aanstaat is dat Frequencerz zo vroeg staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig ben ik toch al ziek vroeg binnen omdat we afhankelijk zijn van de tijd van van onze bus. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:28 
 
Hardtraxx Addict

Heartstyle schreef:
Ik vind em wel vet. Enige dat me niet aanstaat is dat Frequencerz zo vroeg staan.

Agreed, gelukkig dat ze Crypsis Vs. Chain Reaction & RR nog mooi plaatsen, mijn maten zullen nog is raar kijken als wij daar nog staan door te rammen om 4-6 uur :D
Wordt tijd dat ze is zien hoe erg het er aan toe kan gaan :P

Ohja, en Ann ?? Nog een mooie suggestie lijkt mij: Donkey Rollers - Overcome

Past wel redelijk in die TT als ik het zo nu zie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een timetable haha, RR na Thera xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 00:18 
 
Hardtraxxer

Raw/future is trouwens niet in de middenzaal !! :) Onwijs veel zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neee staat Neilio te draaien als wij in de bus zitten.. Had hem graag eens horen draaien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heartstyle schreef:
Raw/future is trouwens niet in de middenzaal !! :) Onwijs veel zin in! :woot:

Weetje al waar? heb er ook onwijs veel zin in. Kan wel wat met jullie verzoekkiesszz! tot zaterdagg :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anna Peters schreef:
Heartstyle schreef:
Raw/future is trouwens niet in de middenzaal !! :) Onwijs veel zin in! :woot:

Weetje al waar? heb er ook onwijs veel zin in. Kan wel wat met jullie verzoekkiesszz! tot zaterdagg :corn:


Zou me ook vrij vreemd lijken in het midden... Expo heeft zo'n 8 hallen geloof ik en die zijn allemaal vrij gigantisch! :) Wordt sowieso knallen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heartstyle schreef:
Raw/future is trouwens niet in de middenzaal !! :) Onwijs veel zin in! :woot:


Dat zou SUPER zijn, bron ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is bevestigd op Facebook, had het hun gevraagd. ;)


Bass Events schreef:
‎@ Wesley : De Raw/Future is niet in de middenhal ;-)


Geweldig nieuws dus. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 14:41 
 
Hardtraxxer

Anna Peters schreef:
Heartstyle schreef:
Raw/future is trouwens niet in de middenzaal !! :) Onwijs veel zin in! :woot:

Weetje al waar? heb er ook onwijs veel zin in. Kan wel wat met jullie verzoekkiesszz! tot zaterdagg :corn:


Nee maar zag Bass Events reageren op hun timetable met bevestiging dat het niet in het midden was ;).
Jij verdient ook wel beter he, Anna xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke, dat is positief want die stage in het midden is altijd wel leuk voor even met oldskool jump tracks, maar om daar een hele avond te staan is niet zo gezellig vind ik.
En btw proud to be loud mag ook wel voorbij komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heartstyle schreef:
Anna Peters schreef:
Heartstyle schreef:
Raw/future is trouwens niet in de middenzaal !! :) Onwijs veel zin in! :woot:

Weetje al waar? heb er ook onwijs veel zin in. Kan wel wat met jullie verzoekkiesszz! tot zaterdagg :corn:


Jij verdient ook wel beter he, Anna xd


haha dat zijn jou woorden. Als het maar een feest is! en daar ga ik zeker van uit :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Oke, dat is positief want die stage in het midden is altijd wel leuk voor even met oldskool jump tracks, maar om daar een hele avond te staan is niet zo gezellig vind ik.
En btw proud to be loud mag ook wel voorbij komen :love:


I like it when it's hard, i love it when it's loud,
no one understands what the fuck i am about,
I just like it harder, love it much louder,
softcore motherfucking punks I devouer! :bomb:

Beste hardstyle lyrics ooit geschreven? Jazeker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 18:26 
 
Hardtraxx Addict

Heb speciaal vrijaf gevraagd maandag om geen last te hebben van alle spierpijn op het werk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Heb speciaal vrijaf gevraagd maandag om geen last te hebben van alle spierpijn op het werk ^^

Wat ben je allemaal van plan dan, zo erg toegetakeld worden dat je maandag niet eens meer op je werk kan staan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon nog is leuk aan sport doen. Zowat een hele avond, nacht en morgend. Begin hier nu toch wel heel erg veel zin in te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot vanavond iederren! Wie wil er deelnemen aan een kleine meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Grendiner schreef:
Tot vanavond iederren! Wie wil er deelnemen aan een kleine meeting?

Ik wel, maar ben hier met andere vrienden, dus zal niet echt iets worden. Mij zal je herkennen aan een Loudness Shirt (van december 2011) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BEUKAAAAAAH! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een feest alweer :thumbup: ! Veel beter als 2 jaar geleden.(vorig jaar niet aanwezig)

Zoveel dikke setjes :thumbsup: : Adaro, Frequencerz, Thera, Anarchist, Radical Redemption en Crypsis & Chain Reaction.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het matig. Dit lag vooral denk ik aan het feit dat de personen waar ik mee was hoofdzakelijk aan de tek stonden en ik dus spijtig genoeg bijna niets heb meegekregen van de Future & Raw. Wel het begin van Thera (2-1 (L) - had ik aangevraagd :innocent: ). Ook Adaro nog aardig stukje van meegepikt bij het binnenkomen -> House of Wax!!! In-phase draaiden ook lekker hard, verschoot ik wel van!
Verder was het geluid echt goed, die led walls waren zeeeer vet en heb een aantal nieuwe mensen leren kennen. Het feest was gezellig maar spijtig genoeg niet al te veel bij Future en Raw gestaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kostelijk vermaakt! :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten