Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet 'm op Hard Driver, 2e optie is Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heartstyle schreef:
Kan niet Zatox zijn, die staat niet eens in de line-up >.<


Alsnog vind ik het op Zatox lijken, mag toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Alsnog vind ik het op Zatox lijken, mag toch?


Zo had je het wel niet verwoord? OT: Aanwazig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Dakpan schreef:
Alsnog vind ik het op Zatox lijken, mag toch?


Zo had je het wel niet verwoord?


Het is maar net hoe jij dat enkele woord interpreteert in jouw hoofd hè.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:14 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Heartstyle schreef:
Kan niet Zatox zijn, die staat niet eens in de line-up >.<


Alsnog vind ik het op Zatox lijken, mag toch?


Mag natuurlijk, ik probeerde je niet aan te vallen ofzo :). Ik heb ook m'n geld op Hard Driver zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een paar dringende vragen. Ik kom uit sint michielsgestel, pal naast Den Bosch. Ik ben al een tijdje opzoek naar een busreis maar die word nergens aangeboden.

Dan nu ff vraag 1: Zit er een dikke kans in dat die busreis nog word georganiseerd? Heb er namelijk nog nooit gebruik van gemaakt en weet dus niet of het normaal is dat die best laat worden aangekondigd.

Vraag 2: Moeten ik en mn maten maar geluk hebben als ie in Den Bosch langskomt, of kunnen we dat bij bijvoorbeeld The Party Express aangeven ofzo?

Ja de tweede vraag is mss wat onnozel maar ik zou graag ff wat duidelijkheid willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 19:24 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 13:26 
 
Hardtraxxer

Zo voorspelbaar :/. Geen slecht anthem ofzo maar ze hemelen die Hard Driver iets te fel op. Had liever een raw-anthem gezien van een andere artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Binnekort maar is snel een kaartje halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een weekje! Zin begint wel al te komen. :D

Snap trouwens niet waarom er zo weinig mensen lijken te gaan van hier aan de hoeveelheid reacties te zien, zo een dikke lijst met namen in de Future & Raw. :oh: Maar goed voor mij is het dan natuurlijk ook zowaar een thuiswedstrijdje voor de verandering. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
zo een dikke lijst met namen in de Future & Raw.

Valt reuze mee hoor imo. De MiM crew is niet zo bijzonder meer en Adaro en Freqz zie je tegenwoordig ook overal. Denk dat het voor de meeste mensen te ver is om alleen te gaan voor wat namen als Thera, Tartaros en Anagenetic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
93Wesley93 schreef:
zo een dikke lijst met namen in de Future & Raw.

Valt reuze mee hoor imo. De MiM crew is niet zo bijzonder meer en Adaro en Freqz zie je tegenwoordig ook overal. Denk dat het voor de meeste mensen te ver is om alleen te gaan voor wat namen als Thera, Tartaros en Anagenetic.

Voor Belgische begrippen is dit wel degelijk een vette line up. ;) Had deze namen zelf nooit verwacht in ieder geval, snap natuurlijk wel dat het voor mensen uit het Noorden van Nederland zoals jou wat minder spannend is om hiervoor af te reizen, beetje logisch.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb er ook al aardig zin in! Jou zie ik sowiso wel weer voorbij huppelen wesley :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:11 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Nando schreef:
93Wesley93 schreef:
zo een dikke lijst met namen in de Future & Raw.

Valt reuze mee hoor imo. De MiM crew is niet zo bijzonder meer en Adaro en Freqz zie je tegenwoordig ook overal. Denk dat het voor de meeste mensen te ver is om alleen te gaan voor wat namen als Thera, Tartaros en Anagenetic.

Voor Belgische begrippen is dit wel degelijk een vette line up. ;) Had deze namen zelf nooit verwacht in ieder geval, snap natuurlijk wel dat het voor mensen uit het Noorden van Nederland zoals jou wat minder spannend is om hiervoor af te reizen, beetje logisch.. :P


Nu mag jij feesten en ik niet haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 21:19 
 
Hardtraxx Addict

Nando schreef:
93Wesley93 schreef:
zo een dikke lijst met namen in de Future & Raw.

Valt reuze mee hoor imo. De MiM crew is niet zo bijzonder meer en Adaro en Freqz zie je tegenwoordig ook overal. Denk dat het voor de meeste mensen te ver is om alleen te gaan voor wat namen als Thera, Tartaros en Anagenetic.

Niet zo bijzonder? Ik zie ze niet erg veel in België hoor :P

En btw, Anagenetic was hier vorig jaar ook, maar dan als een van de eerste artiesten in Hardstyle zaal, vond deze nog wel best nice, beetje van alles wat als ik mij goed herinner :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Heb er ook al aardig zin in! Jou zie ik sowiso wel weer voorbij huppelen wesley :P

Sowieso. :D

Onthafloorx schreef:
Nu mag jij feesten en ik niet haha!

Ja het moet wel eerlijk blijven hé! :P

Ox_Ite schreef:
En btw, Anagenetic was hier vorig jaar ook, maar dan als een van de eerste artiesten in Hardstyle zaal, vond deze nog wel best nice, beetje van alles wat als ik mij goed herinner :)

Anagenetic draaide vorig jaar al een bijzonder harde set voor dat uur voor zover ik me kan herinneren, oa. Magic al om 21.30. :woot:

Zal dit jaar vast niet anders zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb er zin in!! tot zaterdag partypeople :clap: :beer: nog verzoekjes =)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anna Peters schreef:
ik heb er zin in!! tot zaterdag partypeople :clap: :beer: nog verzoekjes =)?


Low-E & Alter Egosz- WTF :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk is de Future & Raw stage niet in 't midden , maar echt een zaal apart.

Heb er trouwens al veel zin in :woot: , vorig jaar spijtig genoeg niet kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:32 
 
Hardtraxxer

Anna Peters schreef:
ik heb er zin in!! tot zaterdag partypeople :clap: :beer: nog verzoekjes =)?


Zatox - Drop the track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

denk wel dat de raw zaal bij die open stage is.. niks aan te doen. als het geluid maar goed is word het zowiezo knallen! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! :woot: Toevallig nog mensen die gezellig met de Party Express mee reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Anna Peters schreef:
ik heb er zin in!! tot zaterdag partypeople :clap: :beer: nog verzoekjes =)?

Draai je vroeg nu zaterdag, of al wat later ??

Suggestie: Noisecontrollers - Bassleader 2008 Anthem ;)
Of als je deze moest hebben: DJ Act Vs. Mani - Equensu Ocha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1: Jump & Tek

20:00 - 20:45 Saltzer
20:45 - 21:30 Qrank
21:30 - 22:15 Mode Seven
22:15 - 23:00 Def Toys
23:00 - 23:45 Ronald V vs Loic D
23:45 - 00:15 Lethal MG
00:15 - 01:00 Dr Phunk
01:00 - 01:45 Demoniak
01:45 - 02:15 Gave
02:15 - 03:00 Mark with a K
03:00 - 03:30 Dr Rude
03:30 - 04:30 Davoodi vs Bestien
04:30 - 05:15 Jones
05:15 - 06:00 Stormtroopers

Hosted By MC Chucky

Area 2: Hardstyle

20:00 - 21:00 Outlander
21:00 - 22:00 Sound Freakerz
22:00 - 23:00 Da Tweekaz
23:00 - 23:45 Deepack
23:45 - 00:30 Code Black
00:30 - 01:30 Headhunterz
01:30 - 02:30 Coone vs Isaac
02:30 - 03:30 Brennan Heart
03:30 - 04:30 Frontliner
04:30 - 05:00 Hard Driver
05:00 - 06:00 Psyko Punkz

Hosted by MC DV8

Area 3: Hardcore

20:00 - 20:50 Rayden
20:50 - 21:40 Hellsystem
21:40 - 22:30 Stunned Guys
22:30 - 23:00 Noize Suppressor Live
23:00 - 00:00 Re-Style
00:00 - 00:30 Angerfist Live
00:30 - 01:30 Tha Playah vs Amnesys
01:30 - 02:30 Korsakoff vs Outblast
02:30 - 03:30 Evil Activities
03:30 - 04:30 State of Emergency
04:30 - 05:00 The Sickest Squad Live
05:00 - 06:00 Counterfeit

Hosted by MC Tha Watcher

Area 4: Future & Raw Hardstyle

20:00 - 21:00 Neilio
21:00 - 22:00 Frequencerz
22:00 - 23:00 Adaro
23:00 - 23:30 Inner Heat Live
23:30 - 00:30 The Anarchist
00:30 - 01:30 Anagenetic
01:30 - 02:30 Tartaros
02:30 - 03:15 In-Phase
03:15 - 04:15 Thera
04:15 - 05:00 Radical Redemption
05:00 - 06:00 Crypsis vs Chain Reaction

Hosted by MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Area 1: Jump & Tek

20:00 - 20:45 Saltzer
20:45 - 21:30 Qrank
21:30 - 22:15 Mode Seven
22:15 - 23:00 Def Toys
23:00 - 23:45 Ronald V vs Loic D
23:45 - 00:15 Lethal MG
00:15 - 01:00 Dr Phunk
01:00 - 01:45 Demoniak
01:45 - 02:15 Gave
02:15 - 03:00 Mark with a K
03:00 - 03:30 Dr Rude
03:30 - 04:30 Davoodi vs Bestien
04:30 - 05:15 Jones
05:15 - 06:00 Stormtroopers

Hosted By MC Chucky

Area 2: Hardstyle

20:00 - 21:00 Outlander
21:00 - 22:00 Sound Freakerz
22:00 - 23:00 Da Tweekaz
23:00 - 23:45 Deepack
23:45 - 00:30 Code Black
00:30 - 01:30 Headhunterz
01:30 - 02:30 Coone vs Isaac
02:30 - 03:30 Brennan Heart
03:30 - 04:30 Frontliner
04:30 - 05:00 Hard Driver
05:00 - 06:00 Psyko Punkz

Hosted by MC DV8

Area 3: Hardcore

20:00 - 20:50 Rayden
20:50 - 21:40 Hellsystem
21:40 - 22:30 Stunned Guys
22:30 - 23:00 Noize Suppressor Live
23:00 - 00:00 Re-Style
00:00 - 00:30 Angerfist Live
00:30 - 01:30 Tha Playah vs Amnesys
01:30 - 02:30 Korsakoff vs Outblast
02:30 - 03:30 Evil Activities
03:30 - 04:30 State of Emergency
04:30 - 05:00 The Sickest Squad Live
05:00 - 06:00 Counterfeit

Hosted by MC Tha Watcher

Area 4: Future & Raw Hardstyle

20:00 - 21:00 Neilio
21:00 - 22:00 Frequencerz
22:00 - 23:00 Adaro
23:00 - 23:30 Inner Heat Live
23:30 - 00:30 The Anarchist
00:30 - 01:30 Anagenetic
01:30 - 02:30 Tartaros
02:30 - 03:15 In-Phase
03:15 - 04:15 Thera
04:15 - 05:00 Radical Redemption
05:00 - 06:00 Crypsis vs Chain Reaction

Hosted by MC Nolz

Echt een belgen line up dit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten