Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:28 
 
Hardtraxx Addict

Het was zeker een mooie editie, jammer dat we dit keer geen classics stage hadden, die vond ik ook zo geniaal vorig jaar.

Kwamen binnen als eerste bij de Raw/Future stage, en Frequencerz draaiden, alles aan hun set was zeker leuk, behalve dan Bitch die ik niet echt interessant vind.
Daarna even drinken gaan halen en terug gekeerd en Adaro was op dat moment bezig, ook een leuke set, het was een mooie opwarming :D
Af en toe even naar de gewone Hardstyle area geweest, die intro (Bassleader tool?) van Da Tweekaz vond ik wel geinig, maar daarna was het alweer handjeklap... 1 keer naar de Jump & Tek en Hardcore, niet echt mijn ding maar bij de Hardcore jammer dat er nog niet veel beweging was.
Set van The Anarchist was ook zeker nice, Anagenetic was niet slecht maar ik vond af en toe de volgorde maar vreemd gekozen, en sommige nummers stonden mij niet zo aan haha.
Tartaros niet veel van kunnen zien, maar op het einde klapte het toch al redelijk in de zaal :)
In Phase was inderdaad beter dan ik had kunnen dromen, trackkeuze was dik in orde :thumbup:

Thera was ook weer een held, nu begon het echt al hard te gaan, vooral vanaf Therafied flipten de mensen (degenen die beweegden tenminste, want de zaal was al weer wat leeggelopen xd ) al behoorlijk goed.
Radical Redemption was beter dan op Loudness (december vorig jaar), vind ik. Af en toe een ander nummer, Hard Bass 2009 Anthem of Pattern 1 bijvoorbeeld, en twee van zijn nieuwe nummers stonden mij zeker wel aan ^^
Crypsis Vs. Chain Reaction was ook nice, jammer dat ze na 10 minuten de minste tracks van het label erdoor moesten steken, gelukkig hield dat op vanaf Lellebel, daarna Before The Storm, meesterlijk :love: en nog zo veel goeie nummers, oa Victime, Torture, Nackt etc... MiM tracks vervelen mij op een feest nooit :D

Al met al een heel fijne editie van Bassleader gehad, ik weet bijna zeker dat het volgend jaar niet deze editie zal overtreffen...

Sommatie van de goeie en slechte punten:

+ Set van The Anarchist en Crypsis Vs. Chain Reaction
++ Sets van Adaro en In Phase
++ Set van RR
+++ Leegte in de Raw/Future zaal was eigenlijk top, overal plaats om te spacen :D

- Altijd te weinig bankjes in de centrale hal
- Aantal tracks die 2 keer (of meerdere keren) voorkwamen
- Controle stelde niks voor, niet eens gefouilleerd
-- Rokers die binnen mochten roken, er is hier al helemaal niks van afzuiging of ventilatie, belachelijk ongezonde rookwolk in de Hardstyle zaal. En dan nog terwijl dit vorig jaar toen werd gedaan buiten bij die gangetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide The Anarchist zoal dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:07 
 

93Wesley93 schreef:
Wat draaide The Anarchist zoal dan?

Ik denk Rauwe Hardstyle Muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
-- Rokers die binnen mochten roken, er is hier al helemaal niks van afzuiging of ventilatie, belachelijk ongezonde rookwolk in de Hardstyle zaal. En dan nog terwijl dit vorig jaar toen werd gedaan buiten bij die gangetjes.

Dat MOCHT gewoon?? Kan me niet voorstellen dat ze daar geen apart rokershok voor hadden. Maar alsnog doet iedereen het op een feest, ben je toch wel aan gewend toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wat draaide The Anarchist zoal dan?

Wil ik ook wel weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
- Controle stelde niks voor, niet eens gefouilleerd


das juist mooi toch :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Waarom moest Thera nou weer 2-1 draaien net nu ik er niet was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Ox_Ite schreef:
- Controle stelde niks voor, niet eens gefouilleerd


das juist mooi toch :$

Totdat een gekke wous een mes meeneemt en om zich heen begint te steken ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Grendiner schreef:
Ox_Ite schreef:
- Controle stelde niks voor, niet eens gefouilleerd


das juist mooi toch :$

Totdat een gekke wous een mes meeneemt en om zich heen begint te steken ;) .


zo denk ik dus ook altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Waarom moest Thera nou weer 2-1 draaien net nu ik er niet was :(

Gewoon altijd komen als ik ergens ben hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Onthafloorx schreef:
Waarom moest Thera nou weer 2-1 draaien net nu ik er niet was :(

Gewoon altijd komen als ik ergens ben hahaha


Helaas examens! En trouwens ik was op inception heb 'm niet gehoord hoor, haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Onthafloorx schreef:
Waarom moest Thera nou weer 2-1 draaien net nu ik er niet was :(

Gewoon altijd komen als ik ergens ben hahaha


Thera, heb je de tl van je set op Bassleader ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja die Tl wil ik ook wel. Dan herhinner ik me misschien weer wat vanaf Einde anagenetic tot einde Thera xd. Wat een feest :worship:. Alleen mis ik dat stuk in mn kopie terwijl ik toch weet dat ik me aardig vermaakt heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Ja die Tl wil ik ook wel. Dan herhinner ik me misschien weer wat vanaf Einde anagenetic tot einde Thera xd. Wat een feest :worship:. Alleen mis ik dat stuk in mn kopie terwijl ik toch weet dat ik me aardig vermaakt heb :P


Jij was niet vdk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand die nog iets over The Anarchist weet :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Niemand die nog iets over The Anarchist weet :P?


Blijkbaar draaide die lekker hard door. Tracks moet je niet vragen aan mij, was veel te wous! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Niemand die nog iets over The Anarchist weet :P?

Als ze dan toch bezig zijn wil ik ook nog wel weten wat In-Phase zoal draaiden nadat ze openden met Arise. :D Of zijn er nou echt zo weinig mensen die alle herinneringen van dit feest nog op een rijtje hebben? xd

Henk-Jan schreef:
Grendiner schreef:
Ox_Ite schreef:
- Controle stelde niks voor, niet eens gefouilleerd


das juist mooi toch :$

Totdat een gekke wous een mes meeneemt en om zich heen begint te steken ;) .

Ik werd bovenverwachting goed gefouilleerd. :) Overbodig want ik ben natuurlijk niet gevaarlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TL plaats ik als ik terug ben uit barcelona, ff lekker weg :) (maar dan weer wel free wifi in t hotel hehe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt een top avond gehad! :beer:

@Wesley we hebben onder andere arise, communicate, feel my fire, yellow minute rmx en fuck you up gedraaid wat ik me zo herinner. En natuurlijk eigen werk als Awaken, Time Stands Still, Rise Again en Fight For Survival :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Tracks moet je niet vragen aan mij, was veel te wous! :beer:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was een geweldig feest! Het enige minpunt was de sfeer (vooral in de hallen). Sommige mensen die ik aansprak en die zagen dat ik wat op had negeerde me gewoon, keken ze elkaar eerst zo aan van wat moet die gast. Is meerdere malen gebeurd en het waren ook allemaal fransen en vlaanderlingen. -.-
Verder was de sfeer in de zaal stukken beter, en dan vooral bij de hardcore. Geluid was trouwens echt geweldig, zeer helder en zuiver en stond precies hard genoeg!

Verder zijn er nog mooie momenten geweest als:
IK: ''Eej maatje, ik zie allemaal mensen die er niet zijn..''
MUNNE MAAT: ''Gast, het staat hier vol met mensen, waarom zouden ze dan nep zijn?''
IK ''Ja ik weetnie, maar echte mensen zweven toch niet door de lucht?''

Zeker voor herhaling vatbaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Deenite schreef:
Tracks moet je niet vragen aan mij, was veel te wous! :beer:

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Solis
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:16 
 
Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Ox_Ite schreef:
-- Rokers die binnen mochten roken, er is hier al helemaal niks van afzuiging of ventilatie, belachelijk ongezonde rookwolk in de Hardstyle zaal. En dan nog terwijl dit vorig jaar toen werd gedaan buiten bij die gangetjes.

Dat MOCHT gewoon?? Kan me niet voorstellen dat ze daar geen apart rokershok voor hadden. Maar alsnog doet iedereen het op een feest, ben je toch wel aan gewend toch? :P

Ik zag nergens een aanduiding voor rokersplaats of whatever, vroeg het uiteindelijk is aan een oud klasgenoot die ik daar zag, en hij zei dat het gewoon mocht, zat zelfs te roken toen hij naar het toilet ging. Overigens waren er ook DJ's die rookten op de foto heb ik gezien L0L.
En btw ik ben het helemaal neit gewoon, want als iemand rookt bij mij thuis ofzo krijg ik al last van mijn longen en moet ik almaar slijm ophoesten, yuck :sick:

Ohja, nog een minpuntje van die avond was opnieuw de hoeveelheid aan Belgen (vooral die Walen en ook Fransen) die weer constant tussen de muziek door 'eeeehh, oooohh' moesten schreeuwen, gelukkig in de Raw & Future zaal lukte het hen dat niet echt, niemand boeide het om mee te doen xd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Word altijd zo moe van dat heeeee hoooooo
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten