Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke, ik ga :woot: . wat een verbasing toen ik die line up zag. Heb eerst 3 keer gekeken of ik wel in het goede topic zat :lol: Die raw stage :evil:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line up is te gek voor woorden :thumbsup:

En dan heb ik 't over de Future/Raw stage :-)

Maar wie is Inner Heat?
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Wordt gezellig lijkt me :D


Hosted by T.M.S?
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, wat een aangename verrassing die Future/Raw Stage!
En nice, eindelijk The Sickest Squad eens zien. :woot:

Ticketje één van de komende dagen maar eens aanschaffen, nu nog hopen dat ik iemand kan overtuigen om mee te gaan. :P
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 08:59 
 
Hardtraxxer

Nou, die raw stage is idd wel een verrassing.
Gewone hardstyle kan me niet boeien, maar raw style daarentegen :) Ik wil Radical Redemption zeker wel eens zien ;)
Qua hardcore zijn de namen ook weer redelijk standaard, maar zeker niet slecht.
Ik ga dit toch serieus overwegen nu :cool:
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ticket is binne , hier wil ik niks van missen :D
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zit het met het openbaar vervoer van hier naar België, of eigenlijk beter gezegd van België naar hier als het feest om 6 uur is afgelopen?
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Hoe zit het met het openbaar vervoer van hier naar België, of eigenlijk beter gezegd van België naar hier als het feest om 6 uur is afgelopen?

Ik spreek uit ervaring, als je met de bus moet, doe het NIET, ga liever met de auto dan. Want anders mag je nog een paar uur wachten op de eerste bus.

Met de trein zal het wss een heel stuk beter zijn, denk ik, het station ligt daar ook vlakbij (tien minuten met de tram :P) dus dat is nog een optie.

Ik weet in ieder geval dat ik met de auto ga, dan ben ik tenminste na 20 minuten alweer thuis ^^
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Wie is Inner Heat?
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
El Mare schreef:
Hoe zit het met het openbaar vervoer van hier naar België, of eigenlijk beter gezegd van België naar hier als het feest om 6 uur is afgelopen?

Ik spreek uit ervaring, als je met de bus moet, doe het NIET, ga liever met de auto dan. Want anders mag je nog een paar uur wachten op de eerste bus.

Met de trein zal het wss een heel stuk beter zijn, denk ik, het station ligt daar ook vlakbij (tien minuten met de tram :P) dus dat is nog een optie.

Ik weet in ieder geval dat ik met de auto ga, dan ben ik tenminste na 20 minuten alweer thuis ^^


Hmm klinkt niet erg aantrekkelijk om hier bij te zijn dan :( Vooral de raw line-up is dik.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dikke line-up, alleen valt net in het weekend voor mijn examens dus gaat hem helaas niet worden.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 14:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:clap:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TP-Project schreef:
Vincent_ schreef:
Wie is Inner Heat?


Hij heeft trouwens nog een boeking heb ik onlangs ergens gelezen.

Zou dit een gewone DJ zijn ? (raw)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
TP-Project schreef:
Vincent_ schreef:
Wie is Inner Heat?


Hij heeft trouwens nog een boeking heb ik onlangs ergens gelezen.

Zou dit een gewone DJ zijn ? (raw)

Denk het niet, als niemand hem kent en hij zou niet produceren wordtie niet zomaar op Defqon en Bassleader geboekt, misschien horen we wel (eigen) platen op bassleader?
Ik bedoel: als je alleen dj bent en je stuurt een setje op naar Q-Dance sta je echt niet op defqon.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Alleen nog ff mn maatjes pushen dat ze zo snel mogelijk ticket bestellen ivm early bird.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Addict

Koop je kaarten nu, want dit is de laatste dag Early Brid verkoop !!! Scheelt zo'n 10 euro :)

EDIT: Nu is het te laat, voor degenen die hun kaartjes nog niet hebben, mogen 10 euro bijdokken. Volgende keer beter ;)
Bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Future & Raw stage wordt em voor mij! Ga wel voor Counterfeit eens kijken in de Hardcore area :D
Bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een paar dringende vragen. Ik kom uit sint michielsgestel, pal naast Den Bosch. Ik ben al een tijdje opzoek naar een busreis maar die word nergens aangeboden.

Dan nu ff vraag 1: Zit er een dikke kans in dat die busreis nog word georganiseerd? Heb er namelijk nog nooit gebruik van gemaakt en weet dus niet of het normaal is dat die best laat worden aangekondigd.

Vraag 2: Moeten ik en mn maten maar geluk hebben als ie in Den Bosch langskomt, of kunnen we dat bij bijvoorbeeld The Party Express aangeven ofzo? :huh:

Ja de tweede vraag is mss wat onnozel maar ik zou graag ff wat duidelijkheid willen. ;)
Bericht Geplaatst op 05 apr 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Balen dat ik geen early heb gehaald! ..
Future & Raw ziet er goed uit! Ook vet dat Thera wat vaker geboekt wordt in BE! :thumbup:
Op.tie!
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:43 
 
Hardtraxxer



Hoor ik daar een stuk van de anthem? ;)
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatoks
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 21:47 
 
Hardtraxxer

Kan niet Zatox zijn, die staat niet eens in de line-up >.<
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Zatoks

Heartstyle schreef:
Kan niet Zatox zijn, die staat niet eens in de line-up >.<


Touchéoks
Bericht Geplaatst op 07 apr 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga liever naar Hardcore Italia! :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten