Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:39 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Citaat:
On Saturday the 1st of November, Bass Events proudly presents a new, mega edition of Bassleader.

Location: Sportpaleis, Antwerp (Belgium).
Lineup:

Neon (Tek)
Lords Of Tek
Demoniak
Akyra
Lowriderz

MC Toxicalz

Oxygen (Classics)
D-Block & S-Te-Fan
Dark-E
Playboyz

MC Chucky


Krypton (Hardstyle)
Frontliner
Brennan Heart
Da Tweekaz

MC Chucky


Nitrogen (Raw Hardstyle)
Zatox
B-Front Live
Hard Driver
Digital Punk

MC DL


Radium (Hardcore)
Partyraiser
Mad Dog
Anime

MC Jeff


http://www.bassleader.be/
http://www.bassevents.be/



Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:45 
 
Hardtraxxer

Jammer genoeg een andere locatie dus meer dan waarschijnlijk maar 1 room/gerne ipv 4.
Tenzij ze een verassende line-up neerzetten zal het 1st x sinds 2008 zijn dat ik em skip :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom nou weer naar Antwerpen gaan verkloten... >.< Was er nu eens een feest dicht in de buurt gaan ze weer verhuizen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Flanders Expo (en dus de 5 zalen) waren niet meer rendabel. Het was dus ofwel verhuizen naar een kleinere locatie ofwel het einde van Bassleader...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 14:28 
 
Hardtraxxer

ulyss schreef:
Flanders Expo (en dus de 5 zalen) waren niet meer rendabel. Het was dus ofwel verhuizen naar een kleinere locatie ofwel het einde van Bassleader...


Expo zalen kan je appart huren, prijs van 2 zalen + main hall is goedkoper dan Sportpaleis alleen afaik.
Bij beiden zullen ze ook wel ferme korting krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk gaan ze nu het Hard Bass concept doen :)
Antwerpen is voor mij wel in de buurt (sorry Qlown :$ ) ,dus toch wel zo goed als zeker dat ik ga.
Tenzij dat de line-up echt tegenvalt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 16:29 
 
Hardtraxx Addict

Sportpaleis, gaaf! Reverze was echt een heel gaaf feestje dit jaar, dus dit is bij voorbaat al een zekerheidje ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 06:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! Iets dichter bij huis nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 14:27 
 
Hardtraxxer

Best aan te rijden dus ga wel denk ik, hoop op een goede line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 02:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bass Events schreef:
We're proud to announce that Bassleader has moved from Flanders Expo in Ghent to the luxurious, high quality mega arena Sportpaleis in Antwerp. The date is set for Saturday the 1st of November - so mark that date with a big, red marker!

We believe this move will give us the room to give you, our visitor, the best experience with a high quality sound system, stage design and production. Of course, all your favorite styles will be represented, brought to you by the best artists in the scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond om 19u begint de pre-sale. De eerste 500 tickets krijgen een gratis VIP-upgrade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Line-up:
NEON - TEK
Lords of TEK Live / Demoniak / Akyra / Lowriderz & MC Toxicalz

OXYGEN - Classics
D-Block & S-te-Fan / Dark-E / Playboyz & MC Chucky

KRYPTON - Hardstyle
Frontliner / Brennan Heart / Da Tweekaz & MC Chucky

NITROGEN - Raw Hardstyle
Zatox / B-Front Live / Hard Driver / Digital Punk & MC DL

RADIUM - Hardcore
Partyraiser / Mad Dog / AnimE & MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Provehito was me dus voor :)
Line-up:

Neon (Tek)
Lords Of Tek
Demoniak
Akyra
Lowriderz

MC Toxicalz

Oxygen (Classics)
D-Block & S-Te-Fan
Dark-E
Playboyz

MC Chucky


Krypton (Hardstyle)
Frontliner
Brennan Heart
Da Tweekaz

MC Chucky


Nitrogen (Raw Hardstyle)
Zatox
B-Front Live
Hard Driver
Digital Punk

MC DL


Radium (Hardcore)
Partyraiser
Mad Dog
Anime

MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 19:21 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje binnen ^^ ! Best een prima line-up ook. Alleen met Tek (dan zijn we toch nog niet binnen) en Brennan Heart (eten haal moment dan maar) kan ik niks. Ohja, en B-Front Live :love: en DBSTF Classics :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Tot nu toe, niet veel soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Tot nu toe, niet veel soeps.


sportpaleis heeft maar 2 zalen, zal er dan nog veel meer bijkomen? Of doen ze zoiets als hardbass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 19:47 
 
Hardtraxxer

Valt me tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up valt me ook tegen, sterk vermoeden dat ze voor een hardbass achtig concept gaan.

Even een gokje wagen hoe de avond gaat verlopen.
Elk team krijgt 1.5uur waarbij de tek & raw hardstyle nog een extra half uur krijgen met de Lords of Tek & B-Front live act.

Dat komt neer op 8,5 uur in totaal. Per groep heb je steeds 3 artiesten (=acts) buiten tek & raw die er nog een extra live act bij krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met zo'n line-up ga ik dus niet de reis naar het verre België maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zat mis .. :x


Zie hieronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
provehito schreef:
sportpaleis heeft maar 2 zalen.


Sportpaleis is maar 1 zaal,
Reverze is 2 zalen , maar dat is dan Sportpaleis + Lotto Arena en dat is dan ook duidelijk aangegeven dat het in beide te doen is.

Dus ik denk dat dit de volledige line up is ,en het een hard bass achtig concept wordt inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Maar als het een Hardbass concept is, gaan dbstf, Playboyz en Dark-e dan jump/tek met hardstyle draaien? :P
Lijkt me raar, of het moet zijn dat alle dj's gewoon losse sets draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Maar als het een Hardbass concept is, gaan dbstf, Playboyz en Dark-e dan jump/tek met hardstyle draaien? :P
Lijkt me raar, of het moet zijn dat alle dj's gewoon losse sets draaien.


DBSTF , Playboyz & Dark-E draaien zogezegd de classics , hoe je het ook draait of keert je hebt zowel classics in hardstyle als in jumpstyle.

Ik veronderstel dat ze dan 50/50 gaan doen ,Playboyz en Dark-E zorgen voor het jump gedeelte en DBSTF dan voor hardstyle , het is ook niet echt de bedoeling dat de set van DBSTF gevuld wordt met alleen hun eigen tracks ,maar meer de classics van de hardstyle denk ik dan. Dus op die manier past het toch wel in het concept?
:)

Edit : het kan ook natuurlijk iets helemaal anders zijn dan het hard bass concept

Worst case scenario : ze splitsen het sportpaleis op , hopelijk gebeurt dat niet ,maar zeg nooit nooit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 07:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
bRt_ schreef:
provehito schreef:
sportpaleis heeft maar 2 zalen.


Sportpaleis is maar 1 zaal,
Reverze is 2 zalen , maar dat is dan Sportpaleis + Lotto Arena en dat is dan ook duidelijk aangegeven dat het in beide te doen is.

Dus ik denk dat dit de volledige line up is ,en het een hard bass achtig concept wordt inderdaad.


Oh wist niet dat sportpaleis 1 zaal was en lotto een andere. Ben er ook nog nooit geweest, en met deze lineup zal ik er ook nie heen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben bijna zeker dat dit het HardBass concept gaat worden. Er zijn teveel artiesten om elk afzonderlijk te laten spelen in 1 area. De Lotto Arena wordt zeker niet gebruikt omdat er al een ander evenement is op dat moment.
Ik gok op 5 sets van elk 2 uur. Ik denk dat de groepjes daar zorgvuldig voor gekozen zijn.

Desondanks de matige line up zal ik toch aanwezig zijn. Ik ben eens benieuwd hoe ze het gaan regelen. ^^
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten