tijntjuh120 schreef:
Maar als het een Hardbass concept is, gaan dbstf, Playboyz en Dark-e dan jump/tek met hardstyle draaien?
Lijkt me raar, of het moet zijn dat alle dj's gewoon losse sets draaien.
DBSTF , Playboyz & Dark-E draaien zogezegd de classics , hoe je het ook draait of keert je hebt zowel classics in hardstyle als in jumpstyle.
Ik veronderstel dat ze dan 50/50 gaan doen ,Playboyz en Dark-E zorgen voor het jump gedeelte en DBSTF dan voor hardstyle , het is ook niet echt de bedoeling dat de set van DBSTF gevuld wordt met alleen hun eigen tracks ,maar meer de classics van de hardstyle denk ik dan. Dus op die manier past het toch wel in het concept?

Edit : het kan ook natuurlijk iets helemaal anders zijn dan het hard bass concept
Worst case scenario : ze splitsen het sportpaleis op , hopelijk gebeurt dat niet ,maar zeg nooit nooit
