Ook kaarten via Im in gewonnen dus toch maar wezen gaan en echt geen spijt van gehad.
Waren 23:30 uur binnen, na 2 nummers jump/tek kwam er gelukkig al hardstyle

.
Setje van D-block & S-te-fan was inderdaad heerlijk!
Alle setjes vielen me eigenlijk niet tegen voor mijn verwachting.
Alleen Digital punk was gewoon een standaard raw setje waar bij alle hitjes voorbij kwamen.
Verder viel het me wel op dat er echt slecht gemixt werd bij sommige setjes.
Veel momenten dat er gewoon helemaal geen muziek meer was.
Wel vette pluspunt voor BH die opent met One Blade, met een heerlijke reverze bass eronder. en daarna het origineel gewoon verder draait

rest van de set was nog aardig hard! alleen opbouw 3x niks.
B-front live had ik wel meer van verwacht, 1 nieuwe track klonk wel erg lekker maar niet heeel speciaal voor mij. En knalde gewoon niet zo erg als een normale live set, ook geen edits of dergelijke.
Mad Dog vs Anime en Partyraiser draaide met ze 3en gewoon een 2 uur set i.p.v. Partyraiser een uur apart.
Prima! tempo zat er al vroeg in, maar set was ook goed gevarieerd, alleen anime had weinig in te brengen.
Het volk wat daar rond loopt is inderdaad verschrikkelijk.
Stond een jongen achter me die echt 80% van de tijd met de handen in ze zakken heeft gestaan.
En ook inderdaad veel kleffe stelletjes, stil staande mensen, en vooral ook niet klappen/schreeuwen.
Maar wel irritant heen en weer tegen je aanspringen waar ik echt een bloedhekel aan heb.
Verschil met feesten hier is echt heel erg groot. Ook veel gasten compleet van de wereld. Meisje werd weggedragen die gewoon bloed kotste, weet niet wat zij hebt gebruikt, maar die heeft iig goed dr best gedaan.
Show was wel dik in orde en goed geluid.
Alleen toen ik mijn oordopjes eventjes uit deed klonk het wat schel.
Met oordopjes in klonk het wel echt goed.
Wel was het echt verschrikkelijk warm vond ik.
En geld vragen voor de WC's slaat ook nergens op.
Maar vond het wel echt een goed feest! erg gezellig gehad met me maten en andere paar groepjes Nederlanders. Zal er volgend jaar niet voor betalen, maar dat komt puur door het volk.
En oh ja, één van de grootste plus punten dat ik geen HEE-HOO heb gehoord (vanaf 23:30 uur binnen)!