Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope, geen enkele stream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart

Citaat:
@BassEvents #bassleader #antwerp can't wait!! Some new music coming up as well!


Iemand die gaat filmen vnv toevallig? Ben wel benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Brennan Heart

Citaat:
@BassEvents #bassleader #antwerp can't wait!! Some new music coming up as well!


Iemand die gaat filmen vnv toevallig? Ben wel benieuwd :P


Zal proberen maar ik ga de helft van zijn set wss missen doordat ik naar de signing sessie ga ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest was dit.

Werkelijk waar niets op aan te merken..

Gewoon top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 15:11 
 

Iemand nog iets van BH's nieuwe tracks gehoord?? Zo ja hoe bevielen ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Iemand nog iets van BH's nieuwe tracks gehoord?? Zo ja hoe bevielen ze?


Heb een heel boel gefilmd, maar weet niet precies of deze tijdens BH was.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 16:51 
 

Basxt schreef:
sandervanbruggen schreef:
Iemand nog iets van BH's nieuwe tracks gehoord?? Zo ja hoe bevielen ze?


Heb een heel boel gefilmd, maar weet niet precies of deze tijdens BH was.



Stiekem hoop ik dat dit niet van BH is. Zou zonde zijn als hij ook al van die uigemolken RAW gaat maken.

Heb wel spijt dat ik niet geweest ben als ik dit zo zie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:08 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
sandervanbruggen schreef:
Iemand nog iets van BH's nieuwe tracks gehoord?? Zo ja hoe bevielen ze?


Heb een heel boel gefilmd, maar weet niet precies of deze tijdens BH was.



Dit is uiteraard Zatox & Hard Driver ft. Dave Revan - Stand My Ground (komt uit op NWO album)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rayn schreef:
Basxt schreef:
sandervanbruggen schreef:
Iemand nog iets van BH's nieuwe tracks gehoord?? Zo ja hoe bevielen ze?


Heb een heel boel gefilmd, maar weet niet precies of deze tijdens BH was.


Dit is uiteraard Zatox & Hard Driver ft. Dave Revan - Stand My Ground (komt uit op NWO album)


Aangepast.
Thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:16 
 
Hardtraxxer

DBSTF 2009 set was fenomenaal! :worship:

Had bij de Raw hardstyle het gevoel dat de BPM's niet een beetje omhoog werden gegooid (beetje jammer imo)

Voor de rest vond ik het buiten de Oxygen (classic) sets en B-front tegenvallen...

Wordt de eerste en laatste keer Bassleader voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dik feest gehad :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:26 
 
Hardtraxxer

Aangezien ik en een aantal vrienden gratis kaarten hadden toch maar een kijkje gaan nemen. Wat een verschil met de heerlijke sfeer die ik vorige week op Thrillogy heb meegemaakt. 16+ is toch wel te merken op zon feest. Constant kleffe stelletjes, HEEE HOOO roepende kids die tegen elkaar aan lopen te stuiteren en veel handjes in de lucht bij de cheesy tracks vs stilstaande mensen voor het gros van de tijd. Het geluid en de show waren erg goed, niks op aan te merken, maar voor mij geen Bassleader meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 22:28 
 
Hardtraxx Addict

Erg leuke nacht gehad! We kwamen binnen bij het laatste nummertje van Lords of Tek. Dark-E en Playboyz was wel een prima binnenkomer daarna. Ik kwam eigenlijk maar voor drie acts en het feit dat we met een behoorlijke groep gingen, de rest was meegenomen. Maar man, wat was die 2009 set van DBSTF briljant zeg :loving: :love: . Evolutionz, Part of the Hard, Loopmachine, Rocking Ur Mind, en zelfs MMA ging echt heerlijk op dat geluid :worship: .
Da Tweekaz hadden ook een erg toffe set, kippenvel momentjes bij Frozen en Headhunterz - Subsonic (Die Hardbass edit maar dan met Bassleader vocals) ^^ . Frontliner was, ondanks dat het altijd hetzelfde is, heel gaaf! Draaide zelfs nog Become the Sky :woot:. Daarna werd het snel minder voor mij, Brennan Heart ben ik sowieso geen fan van, en Hard Driver en Zatox was een Album Vs. Album showcase die ik op een of twee nummers ook niet echt boeiend vond.
Digital punk was weer het gebruikelijk A2 spul met Das Weite Land, A Storm is Coming, Rebel to the Grave, zijn Black Demon Remix etc....
B-Front was weer ouderwets genieten! En wat gaat Blackness lekker live. Daarna om vijf uur vonden de mensen die morgen tentamens hebben het wel best en zijn we al gegaan.

+++ DBSTF 2009 set
++ Geluid was loepzuiver en stond goed hard, gewoon prima.
++ Lekker dicht bij huis (omgeving Breda).
++ Gezellig sfeertje overall en met de groep.

--- Opzet vond ik wat tegen vallen. Shows waren wel leuk gedaan, maar met Reverze in het achterhoofd was het toch allemaal net niet.
-- Veel irritante kleine kinderen.
-- Dat gescheide gedonder met bonnen en geld elke keer + apart betalen voor de wc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 01:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Loopmachine en Rocking Ur Mind zijn toch van 2010/2011?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 11:54 
 
Hardtraxxer

Darknezz schreef:
Da Tweekaz hadden ook een erg toffe set, kippenvel momentjes Headhunterz - Subsonic (Die Hardbass edit maar dan met Bassleader vocals)


EN HOE! :clap: dat was gruwelijk inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt enige minpuntje 16+ kids die volledig van de kaart waren, veel lui ook afgevoerd zien worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 21:11 
 
Hardtraxxer

Ook kaarten via Im in gewonnen dus toch maar wezen gaan en echt geen spijt van gehad.
Waren 23:30 uur binnen, na 2 nummers jump/tek kwam er gelukkig al hardstyle :).
Setje van D-block & S-te-fan was inderdaad heerlijk!
Alle setjes vielen me eigenlijk niet tegen voor mijn verwachting.
Alleen Digital punk was gewoon een standaard raw setje waar bij alle hitjes voorbij kwamen.
Verder viel het me wel op dat er echt slecht gemixt werd bij sommige setjes.
Veel momenten dat er gewoon helemaal geen muziek meer was.

Wel vette pluspunt voor BH die opent met One Blade, met een heerlijke reverze bass eronder. en daarna het origineel gewoon verder draait (L) rest van de set was nog aardig hard! alleen opbouw 3x niks.

B-front live had ik wel meer van verwacht, 1 nieuwe track klonk wel erg lekker maar niet heeel speciaal voor mij. En knalde gewoon niet zo erg als een normale live set, ook geen edits of dergelijke.

Mad Dog vs Anime en Partyraiser draaide met ze 3en gewoon een 2 uur set i.p.v. Partyraiser een uur apart.
Prima! tempo zat er al vroeg in, maar set was ook goed gevarieerd, alleen anime had weinig in te brengen.

Het volk wat daar rond loopt is inderdaad verschrikkelijk.
Stond een jongen achter me die echt 80% van de tijd met de handen in ze zakken heeft gestaan.
En ook inderdaad veel kleffe stelletjes, stil staande mensen, en vooral ook niet klappen/schreeuwen.
Maar wel irritant heen en weer tegen je aanspringen waar ik echt een bloedhekel aan heb.
Verschil met feesten hier is echt heel erg groot. Ook veel gasten compleet van de wereld. Meisje werd weggedragen die gewoon bloed kotste, weet niet wat zij hebt gebruikt, maar die heeft iig goed dr best gedaan.

Show was wel dik in orde en goed geluid.
Alleen toen ik mijn oordopjes eventjes uit deed klonk het wat schel.
Met oordopjes in klonk het wel echt goed.
Wel was het echt verschrikkelijk warm vond ik.
En geld vragen voor de WC's slaat ook nergens op.

Maar vond het wel echt een goed feest! erg gezellig gehad met me maten en andere paar groepjes Nederlanders. Zal er volgend jaar niet voor betalen, maar dat komt puur door het volk.

En oh ja, één van de grootste plus punten dat ik geen HEE-HOO heb gehoord (vanaf 23:30 uur binnen)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Veel momenten dat er gewoon helemaal geen muziek meer was.

En oh ja, één van de grootste plus punten dat ik geen HEE-HOO heb gehoord (vanaf 23:30 uur binnen)!


- Kan ik me herinneren.. duurde wel 10 sec ofzo, publiek begon te fluiten en doen! maar bij wie dat was ben ik kwijt.

- Same here.. totaal niet verwacht! :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten