Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Events schreef:
We’re looking for 5 Guardians of the elements - to protect each elements’ ancient powers and to build an army of followers. Together, you’ll lead an online crusade to convert non-believers to your purpose – lead your element to the highest ranks.
More info can be found here: http://www.bassleader.be/guardian
Keep an eye out on our social media as of next week Monday on how to take part. The battle is on! ‪#‎BASSLEADER
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziet er imo best oke uit zo, natuurlijk jammer dat er dan twee uur hardcore is en kortere classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF (Back to 2009) Wat mooi :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben echt aan het twijfelen om hier naar toe te gaan. Heb toen een early bird ticket gekocht (VIP voor de prijs van normaal ticket) dus dat zit al goed.

Nog mensen hier die hier naar toe gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Moest ik hier iemand in de buurt vinden, ja. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gaan we samen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tickets staan al op i'm in, gaat lekker met de kaartverkoop dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
tickets staan al op i'm in, gaat lekker met de kaartverkoop dus


Yowan je vader smst me net dat tie bezorgd is ga naar huis
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
yowan schreef:
tickets staan al op i'm in, gaat lekker met de kaartverkoop dus


Yowan je vader smst me net dat tie bezorgd is ga naar huis


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
yowan schreef:
tickets staan al op i'm in, gaat lekker met de kaartverkoop dus


Yowan je vader smst me net dat tie bezorgd is ga naar huis


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hier ook iedereen via I'm in kaarten gewonnen dus volgende week met 8 man toch maar eens een kijkje nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 12:59 
 
Hardtraxxer

Yep, +1. Wij gaan ook met mannetje of 6 even kijken.
Geluid is altijd dik in orde daar, shows zijn ook nooit mis bij Bass Events, nou maar hopen dat ze niet gaan HEE-HOO'en tijdens D-block & S-te-fan, B-front Live en Partyraiser :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardbass 2.0 dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hardbass 2.0 dit.


Niet echt. De "teams" draaien geen sets met elkaar. Er is slechts een soort van opeenvolging van verschillende thema's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 16:36 
 
Hardtraxxer

Ticket's via I'm in gewonnen :D

DBSTF 2009 set :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Te prachtig voor woorden! :cry:

Voor de rest hoop ik op leuke setjes van de rest, zal wel pas rond 11 uur aanwezig zijn. Die tekstyle hoeft voor mij niet, maar ja het is nu eenmaal in België :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de opkomst voor dit feest! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

valt zoals altijd weer niks te zien in die opbouw video's :P

https://www.facebook.com/video.php?v=942192959143614
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
valt zoals altijd weer niks te zien in die opbouw video's :P

https://www.facebook.com/video.php?v=942192959143614


Ben benieuwd denk dat Bass Events wel eens heel erg kan gaan verassen in het sportpaleis. Reverze zag er echt gruwlijk uit dit jaar. We gaan het zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Basxt schreef:
valt zoals altijd weer niks te zien in die opbouw video's :P

https://www.facebook.com/video.php?v=942192959143614


Ben benieuwd denk dat Bass Events wel eens heel erg kan gaan verassen in het sportpaleis. Reverze zag er echt gruwlijk uit dit jaar. We gaan het zien :)


Lijkt mij ook het meest logisch om idd dit keer gelijk groot uit te pakken en te laten zien dat ondanks de nieuwe locatie Bassleader nog steeds dik is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 01:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

bassleader.

Kut, dit is niet het opbouw topic. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Kaartjes gewonnen :thumbsup: heb er zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is geen livestream op een radio ofzo toch?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten