Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

16+
http://www.bassleader.be/
https://www.facebook.com/Bassleader?fref=photo

-----------


Line up:
Neon: Dr Rude / Lowriderz / MC Chucky
Oxygen: Mark With a K / Donkey Rollers Live / Josh & Wesz /MC DV8
Krypton: Coone / Noisecontrollers Live / Psyko Punkz / Max Enforcer / MC V
Nitrogen: Frequencerz Live / E-Force / Zatox / Hard Driver / MC DL
Radium: Mad Dog Live / Miss K8 / Nosferatu / MC Jeff[/quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Waarom staat hier: Sportpaleis en lotto arena?


Bedoel je dat onderaan de pagina over travel directions? Denk dat dat is omdat je ook van de parkings van de lotto arena gebruik kunt maken. Het feest zelf is wel degelijk enkel in het Sportpaleis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Basxt schreef:
Waarom staat hier: Sportpaleis en lotto arena?


Bedoel je dat onderaan de pagina over travel directions? Denk dat dat is omdat je ook van de parkings van de lotto arena gebruik kunt maken. Het feest zelf is wel degelijk enkel in het Sportpaleis.


Op de banner staat Sportpaleis - Antwerpen.
Met Reverze is het zowel Sportpaleis als LottoArena, dus het is weer alleen in het Sportpaleis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Line up:
Neon: Dr Rude / Lowriderz / MC Chucky
Oxygen: Mark With a K / Donkey Rollers Live / Josh & Wesz /MC DV8
Krypton: Coone / Noisecontrollers Live / Psyko Punkz / Max Enforcer / MC V
Nitrogen: Frequencerz Live / E-Force / Zatox / Hard Driver / MC DL
Radium: Mad Dog Live / Miss K8 / Nosferatu / MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had graag willen gaan maar met deze line up toch zwaar aan het twijfelen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Belachelijk dicht bij huis maar met deze line up zie je me daar zeker niet :thumbdown:
wat een lachertje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Oxygen: Mark With a K / Donkey Rollers Live / Josh & Wesz /MC DV8


Wat de fucking fak whahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With a K met Donkey Rollers en Josh & Wesz in het team xd
Zatox met E-Force :lol: Zo blijf je als Bass Events en België wel achter op Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Mark With a K met Donkey Rollers en Josh & Wesz in het team xd
Zatox met E-Force :lol: Zo blijf je als Bass Events en België wel achter op Nederland.


Er is geen "team" op Bassleader, het is geen Hard Bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
DL22 schreef:
Mark With a K met Donkey Rollers en Josh & Wesz in het team xd
Zatox met E-Force :lol: Zo blijf je als Bass Events en België wel achter op Nederland.


Er is geen "team" op Bassleader, het is geen Hard Bass :)


Buiten de live act draaien ze toch samen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Hard Invasion schreef:
DL22 schreef:
Mark With a K met Donkey Rollers en Josh & Wesz in het team xd
Zatox met E-Force :lol: Zo blijf je als Bass Events en België wel achter op Nederland.


Er is geen "team" op Bassleader, het is geen Hard Bass :)


Buiten de live act draaien ze toch samen?


Nope, iedere DJ draait 45 minuten meestal, sommige staan b2b ja.
Voorbeeld:
Vorig jaar draaiden Zatox & Hard Driver 45 minuten samen, daarna Digital Punk 45 min en dan B-Front Live.
Tweekaz (45 min), dan Frontliner (45 min) en dan Brennan Heart (60 min)

Het is dus niet dat MWAK samen gaat draaien met Josh & Wesz en Donkey Rollers, gelukkig.
MWAK is wel een verstandige keuze voor de "classics" van de tekstyle aangezien hij ook in dat tijdperk fel aanwezig was.

Over de lineup, vind hem nog niet zo slecht toch wel een paar namen die ik niet meteen verwacht had, zoals Donkey Rollers of Max Enforcer. Dit is een thuiswedstrijd voor mij dus sowieso aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso niet aanwezig met deze lijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het anthem lijkt mij van Psyko Punkz te zijn zo te horen by the way :)
(Vanaf 1:07 in bovenstaande vid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjonge jonge Bass Events. :/

Ach, we rijden met alle plezier maandelijks (of vaker) op en af naar NL voor betere feesten met dezelfde of lagere prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up:
Neon: Dr Rude / Lowriderz / MC Chucky
Oxygen: Mark With a K / Donkey Rollers Live / Josh & Wesz /MC DV8
Krypton: Coone / Noisecontrollers Live / Psyko Punkz / Max Enforcer / MC V
Nitrogen: Frequencerz Live / E-Force / Zatox / Hard Driver / MC DL
Radium: Mad Dog Live / Miss K8 / Nosferatu / MC Jeff

Genoeg redenen om thuis te blijven dus ;)
Bass Events is nu aan het doen wat ze met Reverze ook deden :
Al het 'ohwijhoudenvanhardstylemaareigenlijkishettekstyle' mensen aantrekken zodat ze veel tickets verkopen .

En dan gaan mensen denken .. oh het is toch elk jaar uitverkocht ..
Bij Reverze hebben ze dat ook gedaan en nu dat het jaar na jaar uitverkocht is beginnen ze de line up te veranderen .

Altijd hetzelfde liedje met Bass Events, dat denkt mee te kunnen pronken met namen zoals B2s/Q-dance ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is je punt? volk in belgie is gwn 20x minder kritisch als in nederland, dus schei maar uit met je vage theorien
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal geen vage theorieën.
Ik ben zelf een Belg, en doe bijna al m'n feesten in Nederland .
Dus ik weet echt wel wat ik zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Helemaal geen vage theorieën.
Ik ben zelf een Belg, en doe bijna al m'n feesten in Nederland .
Dus ik weet echt wel wat ik zeg.


Ik ben ook een Belg en begrijp wat je wil zeggen maar hoe je het aanhaalt is niet echt duidelijk.

Wil je zeggen dat Coone, Psyko Punkz & Max Enforcer tekstyle draaien?
Ook Dr Rude zijn stijl is veranderd, Lowriderz neem ik ook aan aangezien neon nu geen tek meer is maar Hard Drop (volgens de site).

Ik weet dat ik me op deze lineup kan vermaken, het is niet de dikste lineup maar toch dik genoeg imo.
Stage/licht en geluid waren vorig jaar ook in orde btw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Vortraxx schreef:
Helemaal geen vage theorieën.
Ik ben zelf een Belg, en doe bijna al m'n feesten in Nederland .
Dus ik weet echt wel wat ik zeg.


Ik ben ook een Belg en begrijp wat je wil zeggen maar hoe je het aanhaalt is niet echt duidelijk.

Wil je zeggen dat Coone, Psyko Punkz & Max Enforcer tekstyle draaien?
Ook Dr Rude zijn stijl is veranderd, Lowriderz neem ik ook aan aangezien neon nu geen tek meer is maar Hard Drop (volgens de site).

Ik weet dat ik me op deze lineup kan vermaken, het is niet de dikste lineup maar toch dik genoeg imo.
Stage/licht en geluid waren vorig jaar ook in orde btw :)

Ja klopt, daar had ik duidelijk over moeten zijn.

Met deze 3 wil ik maar duidelijk maken dat als Bass Events een (nieuw) event heeft je zo de standaard Line Up al kan vaststellen lees: Psyko Punkz, Coone, Da Tweekaz, Hard Driver , Wasted Penguinz/Isaac , Dr Rude/Mark With a K .

Ik zeg niet dat je dat bij Q-Dance en B2s niet hebt .
Maar daar is het wel net iets gevarieerder .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Met deze 3 wil ik maar duidelijk maken dat als Bass Events een (nieuw) event heeft je zo de standaard Line Up al kan vaststellen lees: Psyko Punkz, Coone, Da Tweekaz, Hard Driver , Wasted Penguinz/Isaac , Dr Rude/Mark With a K .

Ik zeg niet dat je dat bij Q-Dance en B2s niet hebt .
Maar daar is het wel net iets gevarieerder .


Dat het standaard is geef ik je helemaal gelijk in hoor! Maar daarvoor (voor mij) geen slechte lineup, het is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 17:41 
 

Dat was eigenlijk een zekerheidje maar nu toch wel aan het twijfelen. Maar 5 leuke namen voor mij :/ ( Coone, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Max Enforcer en Frequencerz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets binnen, helaas geen gratis VIP upgrade want te laat gekocht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel op tijd voor de VIP upgrade :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Was wel op tijd voor de VIP upgrade :)


Had zelf niet genoeg op me normale rekening staan en stond in Walibi. Was er binnen 1 minuut binnen alleen degene die zou kopen stond in de rij en ik zat ergens op een bankje. Zat dus te twijfelen of ik zou kopen alleen geen zin in dubbele tickets. Komt die uit de achtbaan, is het hem niet gelukt. Koopt een andere vriend ze kijkt op de .pdf (14/15 minuten over 7) staat er helaas Regular op. Achja, word desondanks een leuk feest en aan VIP heb je toch vrij weinig behalve dat het polsbandje wel leuk is om te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet alleen het polsbandje is leuk, het VIP-deck beviel me vorig jaar ook goed op Bassleader (lekker geluid en genoeg plaats).
VIP upgrade is dus mooi meegenomen, maar met een regular is het feest zeker even leuk (lees:sfeer maak je zelf) :thumbup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten