Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik als Belg vind Reverze gewoon een enorm vet feest. In het Sportpaleis zul je veel Belgen zien die er geen hol van kennen maar in de Lotto Arena merk je daar helemaal niets van. Het geluid in de Lotto Arena is trouwens echt enorm hard en zuiver. Ben nog niet op veel plaatsen geweest waar ik het beter vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet het totaalplaatje zien, DL22. Het aanbod van feesten, de locatie('s), sfeer, soort mensen wat erop afkomt, ticketprijs in verhouding met lineup. Ik vergeet waarschijnlijk nog wel een paar factoren maar als je die allemaal bij elkaar neemt en vergelijkt met de Nederlandse feesten is het wel degelijk om te janken.

Maar goed, ik en mijn vriendengroep rijden met plezier minstens 1x/maand naar NL voor een deftig feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heb van een bekende gehoord dat 'ie ook een militant gespot had op Euphoria. Zo gek is het blijkbaar niet. :lol:


Joey, heb nog even met hem lopen lullen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Maar goed, ik en mijn vriendengroep rijden met plezier minstens 1x/maand naar NL voor een deftig feest.


Dit moet ook wel want in België is niet veel deftigs te beleven met uitzondering van Bassleader, Reverze, The Qontinent ,...

Hoewel ik Reverze wel één van de beste indoors vind maar das persoonlijk (één van mijn eerste feesten etc.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Je moet het totaalplaatje zien, DL22. Het aanbod van feesten, de locatie('s), sfeer, soort mensen wat erop afkomt, ticketprijs in verhouding met lineup. Ik vergeet waarschijnlijk nog wel een paar factoren maar als je die allemaal bij elkaar neemt en vergelijkt met de Nederlandse feesten is het wel degelijk om te janken.

Maar goed, ik en mijn vriendengroep rijden met plezier minstens 1x/maand naar NL voor een deftig feest.


Ja ik ga ook sowieso meer in NL weg dan in België. Heb het geluk dat ik dichtbij de grens woon.
Aanbod van feesten is indd enorm schaars. Maar de locaties vind ik persoonlijk nog best vet.
Reverze, Bassleader & The Qontinent zijn zeker goed te doen.

Soort mensen: het genre is hier gewoon niet zo populair als in NL. We blijven spijtig genoeg met de jump en tek generatie zitten. Zijn meestal nog de agressiefste mensen.

Ticketprijs tegenover line up vind ik meevallen. Hier zul je niet snel een Delete of Degos & Re-Done zien nee.
Gewoon omdat het minder populair is kiezen ze voor de 'commerciële' bekende namen.

Bass Events vind ik de voorbije jaren serieus gegroeid in het organiseren en verzorgen van hun events.
Maar voor mij is dit alles geen reden voor te janken. Voor jou wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belgie/Duitsland/Nederland, denk dat we allemaal qua hardstyle niet echt mogen klagen als je het vergelijkt met andere landen. Maar merk gewoon dat het in Nederland zo'n enorm geaccepteerde muziek soort is, het is net zo normaal om Hardstyle te luisteren als dat je naar een lekker setje van Hardwell geweest bent ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hmm als zelfs de Belgen het allemaal zeggen moet het wel ernstig zijn. Nooit geweten dat het echt zo'n verschil is. Maargoed wat Yowan al zei, wel gunstig dat je vanaf een uur of 1 maximaal de ruimte kunt hebben bij Reverze :lol:

Haha ja en het mooiste hd ik nog niet verteld. Die belgen gaan na 3/4 uur snachts wanneer reverze flashback afgelopen is(wat overigens een hele vette act is, ieder jaar weer) gewoon naar huis. De raw en hardcore ligt hun gewoon niet dus om 3 uur zie je al mensen naar de kluisjes lopen. Dan sta je dus bij de main en lotto waar het op de dansvloer gewoon voor 1/3 leeg is. Je kan in principe gewoon vn achter naar voor bij de stage rennen. Echt ideaal die ruimte. En na 3 uur word de show ook het vetst. Het beeld en show team houd zich vóór reverze flashback heel erg in.

Ik heb overigens nooit gezegd dat belgische feesten kut zijn of minder leuk maar het is wel echt een geval apart vergeleken met de standaard Nederlandse feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad wel echt bizar, ieder z'n smaak, maar dat weet je van tevoren toch lijkt me :lol: Om nou 50 e neer te leggen voor een halve avond is wel echt vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
De meeste belgen gaan na 3/4 uur snachts wanneer reverze flashback afgelopen is ...


We zijn niet allemaal hetzelfde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
yowan schreef:
De meeste belgen gaan na 3/4 uur snachts wanneer reverze flashback afgelopen is ...


We zijn niet allemaal hetzelfde :D

Inderdaad, want op dat moment sta ik mooi in de Lotto Arena .(Meestal heel de nacht)
Afgezonderd van het " Hee-Hoo " volkje ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie, als leden van dit forum, zijn ook niet echt representatief voor het doorsnee Belgische volk op Belgische feesten. Verre van zelfs geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Jullie, als leden van dit forum, zijn ook niet echt representatief voor het doorsnee Belgische volk op Belgische feesten. Verre van zelfs geloof ik


Good point :D Was ook geen aanval ofzo hoor, just saying :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 01:59 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Jullie, als leden van dit forum, zijn ook niet echt representatief voor het doorsnee Belgische volk op Belgische feesten. Verre van zelfs geloof ik


Dank je ! :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten