Grim schreef:
Je moet het totaalplaatje zien, DL22. Het aanbod van feesten, de locatie('s), sfeer, soort mensen wat erop afkomt, ticketprijs in verhouding met lineup. Ik vergeet waarschijnlijk nog wel een paar factoren maar als je die allemaal bij elkaar neemt en vergelijkt met de Nederlandse feesten is het wel degelijk om te janken.
Maar goed, ik en mijn vriendengroep rijden met plezier minstens 1x/maand naar NL voor een deftig feest.
Ja ik ga ook sowieso meer in NL weg dan in België. Heb het geluk dat ik dichtbij de grens woon.
Aanbod van feesten is indd enorm schaars. Maar de locaties vind ik persoonlijk nog best vet.
Reverze, Bassleader & The Qontinent zijn zeker goed te doen.
Soort mensen: het genre is hier gewoon niet zo populair als in NL. We blijven spijtig genoeg met de jump en tek generatie zitten. Zijn meestal nog de agressiefste mensen.
Ticketprijs tegenover line up vind ik meevallen. Hier zul je niet snel een Delete of Degos & Re-Done zien nee.
Gewoon omdat het minder populair is kiezen ze voor de 'commerciële' bekende namen.
Bass Events vind ik de voorbije jaren serieus gegroeid in het organiseren en verzorgen van hun events.
Maar voor mij is dit alles geen reden voor te janken. Voor jou wel dan?