Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de fans: De Anthem.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vip Tickets uitverkocht,
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit jaar niet bij geweest. Hoe was het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3 uur van te vore nog een kaartje gekocht op Ticketswap.
Binnengekomen bij Josh & Wesz. Heerlijk setje zoals altijd.
Eigen werk afwisselend met klappers als Music Made Addict,...

Sfeer bij Donkey Rollers was echt bedroevend slecht. Komt gewoon omdat het bij ons in België is en Bassleader 16+ is. Bijna niemand kende hun platen en iedereen stond zowat stil.

Noisecontrollers draaide echt geweldig goed. Zwaar genoten van deze set.
Heb er nog een leuk filmpje van, eens kijken of ik dat online krijg.

Psyko Punkz ken ik niet veel van en vind ik ook echt niks aan. Al de rest daar wel blijkbaar.
Bij Coone & Max Enforcer even gaan eten en zitten dus ook niet veel van meegekregen.

Zatox & Hard Driver vond ik enorm afwisselend. Leuke platen als POW! dan weer afgewisseld met meuk als Rumble in the jungle en consoorten. Santana remix nog eens gehoord. Vind ik nog wel lekker lomp.

Frequencerz standaard goed. Veel drive en sfeer in hun set. Niets op aan te merken.

E-Force draaide lekker door. Denk ook de nieuwe collab gehoord te hebben met Regain?

Half 6 taxi naar huis dus niet veel meegekregen van de hardcore.

++++ Noiscontrollers
+++ Josh & Wesz, Frequencerz & E-Force
+++ Lichten en lasers waren echt wel vet
++ Snelle bediening aan de bar en heel veel plek overal. Bijlange niet uitverkocht.

- Geluid dat te zacht stond in het begin van de avond.

----- 16 jarige vdk mensen. Kwamen binnen rond half 12 lagen er al honder te spacen tegen de muren, zag je de mensen van de EHBO lopen met rolstoelen en brancards.
Toen ik ging eten tijdens Coone was het nog erger. De controle stelde ook gewoon weer niets voor.
Heel de groep mocht gewoon doorlopen.

Al bij al wel een leuk feestje gehad. Niet meer en niet minder.
Goed als last minute plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh ja nog een laatste minpunt. Een verdwaalde Militant. (Petje en shirt)
Achja Amsterdam en Antwerpen, zoveel verschil is het niet zal hij gedacht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind je dat het vdk gehalte in Belgie hoger ligt dan in Nederland? (nog nooit naar een feest in Belgie geweest). Of ligt dat echt aan de leeftijdsgrens denk je? Dat die 16-jarigen er niet mee om weten te gaan...

Ik vind het in Nederland de laatste tijd namelijk best wel meevallen vergeleken met een jaar geleden. (of ze hebben drugs gevonden waar je minder vdk door lijkt >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat men in Nederland gewoon veel meer op de hoogte is van wat wel en niet kan.
Je hebt overal wel mensen die even fout gaan maar als je op Bassleader even over de gang liep vond ik het toch wel overdreven hoeveel er daar zaten met ogen die wegdraaiden enzo.

Het vdk gehalte in de zaal zelf vond ik best meevallen. Waar wij stonden werd er wel enorm veel wiet gerookt.
Weet niet of het overal zo was maar het viel wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier dus mijn Noisecontollers filmpje.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh, klinkt erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Oh ja nog een laatste minpunt. Een verdwaalde Militant. (Petje en shirt)
Achja Amsterdam en Antwerpen, zoveel verschil is het niet zal hij gedacht hebben.


Wow 1 verdwaalde en dat noemen als minpunt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb van een bekende gehoord dat 'ie ook een militant gespot had op Euphoria. Zo gek is het blijkbaar niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
(of ze hebben drugs gevonden waar je minder vdk door lijkt >.< )


4FA ipv X :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vind je dat het vdk gehalte in Belgie hoger ligt dan in Nederland? (nog nooit naar een feest in Belgie geweest). Of ligt dat echt aan de leeftijdsgrens denk je? Dat die 16-jarigen er niet mee om weten te gaan...

Ik vind het in Nederland de laatste tijd namelijk best wel meevallen vergeleken met een jaar geleden. (of ze hebben drugs gevonden waar je minder vdk door lijkt >.< )


Ik denk dat ze in belgie wat minder ''voorgelicht'' zijn. Hier in NL kent iedereen wel iemand die drugs gebruikt/verkoopt. Dan weet je ook wat meer wat je naar binnen werkt en wat je moet doen om niet fout te gaan en wanneer je wel fout gaat wat je op dat moment moet doen.

Plus in Belgie is het publiek niet zo dedicated. In nederland kennen de meeste mensen de artiesten, welke platen ze maken etcetera. Nederlands gaan vooral voor de muziek. In Belgie heb ik nooit echt het gevoel gehad dat ze interesse in de muziek hadden. Wanneer ik op Reverze of Sunset de lyrics een liedje meeschreeuw staan die Belgen 9/10 keer echt te kijken van ''wow hij kent dit nummer''. Ze houden wel van de muziek maar zijn er niet echt in verdiept. Ik denk dat de meeste gewoon gaan om gezellig bier te drinken of lekker van de kaart te gaan. Dat in combinatie met mijn eerste punt zorgt er dan voor dat bij binnenkomst de gangen in het sportpaleis al vol liggen met jongens en meisjes die al flink vdk zijn.

Je zou eigenlijk naar Reverze moeten gaan komend jaar. Prachtig feest met een zieke show en in de lotto super geluid, maar op het begin is het fuking druk op de vloer. Dit verandert echter om een uur of 1/2 wanneer voornamelijk niet-Nederlands te vdk worden en op de tribunes of in de wandelgangen gaan bivakeren. Volop ruimte in de zaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha afgezien dat je alle Belgen nu wel enorm over 1 kam scheert snap ik de gedachtegang wel! Verschil in mentaliteit en "doel" van een avond feesten kan over het algemeen wat anders liggen in NL dan in Belgie bedoel je?

yowan schreef:
Je zou eigenlijk naar Reverze moeten gaan komend jaar. Prachtig feest met een zieke show en in de lotto super geluid, maar op het begin is het fuking druk op de vloer. Dit verandert echter om een uur of 1/2 wanneer voornamelijk niet-Nederlands te vdk worden en op de tribunes of in de wandelgangen gaan bivakeren. Volop ruimte in de zaal

Reverze heeft me altijd al erg gaaf geleken, maar vind het echt veel te ver weg :P , anders had ik het zeker gedaan. Dat is de enige reden dat ik het nog nooit bezocht heb. (Zelfde geval met Bassleader, om het een beetje ontopic te houden :P ) Zijn te veel alternatieven die vele malen dichter in de buurt zijn.

Ik vind +- 250 km al te ver weg, even andere vorm van dedication dan bijvoorbeeld een Australier waar ik met Qlimax mee gepraat heb die vrijdag aankwam en zondag terug ging :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 17:52 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Ik denk dat ze in belgie wat minder ''voorgelicht'' zijn. Hier in NL kent iedereen wel iemand die drugs gebruikt/verkoopt. Dan weet je ook wat meer wat je naar binnen werkt en wat je moet doen om niet fout te gaan en wanneer je wel fout gaat wat je op dat moment moet doen.

Plus in Belgie is het publiek niet zo dedicated. In nederland kennen de meeste mensen de artiesten, welke platen ze maken etcetera. Nederlands gaan vooral voor de muziek. In Belgie heb ik nooit echt het gevoel gehad dat ze interesse in de muziek hadden. Wanneer ik op Reverze of Sunset de lyrics een liedje meeschreeuw staan die Belgen 9/10 keer echt te kijken van ''wow hij kent dit nummer''. Ze houden wel van de muziek maar zijn er niet echt in verdiept. Ik denk dat de meeste gewoon gaan om gezellig bier te drinken of lekker van de kaart te gaan. Dat in combinatie met mijn eerste punt zorgt er dan voor dat bij binnenkomst de gangen in het sportpaleis al vol liggen met jongens en meisjes die al flink vdk zijn.

Je zou eigenlijk naar Reverze moeten gaan komend jaar. Prachtig feest met een zieke show en in de lotto super geluid, maar op het begin is het fuking druk op de vloer. Dit verandert echter om een uur of 1/2 wanneer voornamelijk niet-Nederlands te vdk worden en op de tribunes of in de wandelgangen gaan bivakeren. Volop ruimte in de zaal


Als Belg zijnde is kan ik beamen dat het middelste blokje jammer genoeg te vaak waar is :cry: . Ik ben er persoonlijk wel voor om de leeftijdsgrens naar 18 + te trekken hier. Tek/Jump is hier denk ik ook nog altijd veel groter dan Hardstyle ( zie mark with a k), en met alle respect, maar bij de meeste van die nummers kan je er helemaal niks van maken/meezingen( tenzij je heel graag bliep of dergelijke zegt).

Ik heb zowel Reverze, Bassleader ( Flanders Expo ) en The Qontinent gedaan, en vind persoonlijk The Qontinent nog steeds met voorsprong het gezelligste festival mede dankzij de NL'ers die niet zo heel ver moeten om hier te geraken, de sfeer is er heel anders dan op Bassleader waar je er dan nog ook een paar, met alle respect, van die 'gezellige' Noord Franse jongens krijgen die ineens niet meer weten dat ze helemaal naar België zijn gekomen voor het evenement alvorens de eerste noot gespeeld word.

Drugs is hier misschien ook wel nog een beetje een taboe alhoewel ik merk in het uitgaansleven dat het wel nog veel gebruikt word, en als ze het hier gebruiken gaan ze helemaal all the way tot ze inderdaad in de gang liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad, helaas vond ik dat het bier niet te zuipen was ( het was nochtans jupiler) dus kwam traag op gang :) Leuke opwarmer voor Qlimax in ieder geval , licht en geluid was goed. Setjes vanaf NC waren mooi (met uitzondering van PP...).

Ben zelf ook een belg en snap best wat yowan bedoelt helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm als zelfs de Belgen het allemaal zeggen moet het wel ernstig zijn. Nooit geweten dat het echt zo'n verschil is. Maargoed wat Yowan al zei, wel gunstig dat je vanaf een uur of 1 maximaal de ruimte kunt hebben bij Reverze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hmm als zelfs de Belgen het allemaal zeggen moet het wel ernstig zijn. Nooit geweten dat het echt zo'n verschil is. Maargoed wat Yowan al zei, wel gunstig dat je vanaf een uur of 1 maximaal de ruimte kunt hebben bij Reverze :lol:



Dit jaar op Bassleader was er van in het begin al genoeg ruimte, op zich niet slecht maar mss wel nadelig op lange termijn.
Het tribunegedeelte van het sportpaleis werd niet eens gebruikt en was afgesloten met zwarte doeken, aan één kant was het VIP deck.
Helemaal niet uitverkocht dus waarschijnlijk door het feit dat er nog 3 andere grote feesten waren natuurlijk.
Hopelijk gaan ze nu niet verhuizen naar de lotto arena, sportpaleis is wel een leuke locatie imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lichtshow ziet er vet uit op dat filmpje van Nc zeg, zeker op dat tijdstip al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:20 
 

Qontinent ben ik in mn kont geneukt door drugshonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Qontinent ben ik in mn kont geneukt door drugshonden.


Jaloers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belgische feesten zijn inderdaad om van te janken. :/
De enkele Belgische feesten die ik doe is vanwege de mensen die ik ken die ook gaan, zelden voor puur de muziek (=lineup).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Belgische feesten zijn inderdaad om van te janken. :/
De enkele Belgische feesten die ik doe is vanwege de mensen die ik ken die ook gaan, zelden voor puur de muziek (=lineup).


Overdrijven is ook een kunst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Belgische feesten zijn inderdaad om van te janken. :/
De enkele Belgische feesten die ik doe is vanwege de mensen die ik ken die ook gaan, zelden voor puur de muziek (=lineup).


Reverze en The Qontinent vind ik anders wel echt vet. Op Reverze lopen inderdaad nog veel belgen rond die niet echt fanatiek hardstyle luisteren, maar op Qontinent is dat zeker niet minder als in Nederland.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten