Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwartiertje met de au-tooo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker zieke line up! :D Vind alleen North Sea Veneu zo dramatisch bereikbaar met het OV :thumbdown: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Mensen die uit het Oosten van het land (Omgeving Nijmegen of ergens daar in de buurt haha) die hierheen willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijke line up! 1 keer eerder geweest, de editie in Mei en dat was echt ontzettend vet! :D
Weer een klote eind rijden voor ons maar waarschijnlijk ben ik weer aanwezig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke line-up, toch ga ik naar Megawatt denk ik vanwege de vele bekenden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:24 
 

Zoooooooo wat een line up zeg! De tering!! Paar dagen na mn verjaardag dus zou wel erg vet zijn als ik hier heen kan met een stel vrienden.. Ik hou m in mn achterhoofd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 00:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig. Sowieso. Bijkomend voordeel: nog redelijk te doen vanuit Leeuwarden. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 12:43 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Echt vette line-up! Jammer dat het bijna 3 uur reizen is voor mij...

zelfde hier, toch een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KAK! Zondag hierna werken om 12:00u , waarschijnlijk niet eens op tijd terug dan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:01 
 
Hardtraxxer

Deze stond eerst op zeker maar na Rauw op je dak is dit een dikke vette twijfel geworden. Jammer voor BKJN die me tot nu toe niet echt teleurgesteld heeft maar ik heb een flinke kater overgehouden aan ROJD/Hemkade. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:07 
 
Hardtraxx Elite

Door Rauw op je Dak ook mijn twijfels gezet.
Zaandam 2 uur rijden bijna, drukte, hitte, slecht geluid.
Ga liever naar Megawatt.
Half uur rijden, goed geluid altijd bij High Energy Events, genoeg ruimte (uitgaande van vorig jaar), leuke line-up, veel bekenden, gezellige sfeer en als laatste: TOA :D :D

Enige verschil is dat de line-up van Bass Academy 10 x zo goed is.. maarja als ik de rest tegen elkaar afweeg is de keuze snel gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:29 
 
Hardtraxxer

Ja snap ik. Mijn voordeel is dat de Hemkade redelijk dichtbij is maar goed ik ben afhankelijk van OV dus als het kut is moet ik toch wachten tot mijn eerste trein (7 uur). Vervolgens is mijn aansluiting zeer kut en doe ik er bijna 2 uur over om thuis te komen. Met de auto is het 20 min. Juist daardoor is het voor mij nu ook een twijfel. Als ik met de auto kon had het me niet zo heel veel geboeid, als het niets is ben ik met een half uur weer thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit welke omgeving kom je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfel, als maat van me mee gaat hier wss wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 13:58 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Door Rauw op je Dak ook mijn twijfels gezet.
Zaandam 2 uur rijden bijna, drukte, hitte, slecht geluid.
Ga liever naar Megawatt.
Half uur rijden, goed geluid altijd bij High Energy Events, genoeg ruimte (uitgaande van vorig jaar), leuke line-up, veel bekenden, gezellige sfeer en als laatste: TOA :D :D

Enige verschil is dat de line-up van Bass Academy 10 x zo goed is.. maarja als ik de rest tegen elkaar afweeg is de keuze snel gemaakt.


Denk dat je dit feest niet moet vergelijken met Bass Academy. Qua geluid en organisatie is dat feest namelijk dik in orde en als ik zo de reactie lees van ROJD is het een grote flop geweest(op de sfeer na)
Ook moet je bij de hemkade altijd rekening mee houden met de lange wachttijden om binnen te komen vanaf 11 uur a half 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 14:05 
 
Hardtraxx Elite

Flexoews schreef:
ramon038 schreef:
Door Rauw op je Dak ook mijn twijfels gezet.
Zaandam 2 uur rijden bijna, drukte, hitte, slecht geluid.
Ga liever naar Megawatt.
Half uur rijden, goed geluid altijd bij High Energy Events, genoeg ruimte (uitgaande van vorig jaar), leuke line-up, veel bekenden, gezellige sfeer en als laatste: TOA :D :D

Enige verschil is dat de line-up van Bass Academy 10 x zo goed is.. maarja als ik de rest tegen elkaar afweeg is de keuze snel gemaakt.


Denk dat je dit feest niet moet vergelijken met Bass Academy. Qua geluid en organisatie is dat feest namelijk dik in orde en als ik zo de reactie lees van ROJD is het een grote flop geweest(op de sfeer na)
Ook moet je bij de hemkade altijd rekening mee houden met de lange wachttijden om binnen te komen vanaf 11 uur a half 12

Sprak in de rij verscheidene mensen die vaak genoeg daar kwamen en nog nooit zulke wachtrijen mee hadden gemaakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/bass-aca ... immer.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ik heb gezworen na rauw op je dak hier ongeacht de line up niet naar toe te gaan.
Ik hoop dat er veel verbeterd is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn opzicht was Rauw op je Dak een uitzondering. Ben buiten dat feest al 3x in North Dea Venue geweest en me altijd dik vermaakt :) Ik verwacht dat deze editie ook wel weer goed zal komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang dit feest niet van locatie verwisselt ben ik hier niet te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man wat een line-up :cry: :cry: zo balen dat het toch net te ver weg is vanuit de mooie achterhoek.

Ik wil zo graag Main Concern nog een keer mee maken...

Edit: B-front Live, heeft hij dat al eens eerder gedaan?

op z'n thrillogy volgensmij niet als ik het me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Edit: B-front Live, heeft hij dat al eens eerder gedaan?

op z'n thrillogy volgensmij niet als ik het me goed herinner.


Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En The Qontinent met MC Nolz samen. Hard Bass ook een keer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele dikke line up maar toch voor Valhalla gekozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan hier helaas niet heen :(. Hadden al tickets voor Dimitri Vegas & Like Mike voor ik deze line-up zag :P. Achja, dan maar een avond houzen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten